Haluaako vasemmistoliitto vaarantaa Suomen ilmapuolustuksen?

Anonyymi-ap

12

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kommunistit/Vasemmistoliitto ovat koko historiansa toimineet suomalaisia vastaan.

• Anonyymi

Vasemmiston mielestä ilmapuolustus tulisi vuokrata Ruotsista. Naurettavaa.

• Anonyymi

Niin täytyy vielä lisätä tähän se fakta että Li Andersson itse istui ministerinä siinä hallituksessa mikä päätti tilata tämän ilmatorjuntajärjestelmän ja hyväksyi ostoksen. Mutta nyt kun Li joutui oppositioon niin alkoi kitinä hankinnasta, siis siitä hankinnasta mitä Lin vasemmistoliitto oli itse tilaamassa!

Aavistuksen verran sekopäistä ja ristiriitaista toimintaa jälleen kerran vasemmistoliiton taholta.

• Anonyymi

Tässä taitaa olla taas yksi sellainen ketju jota palstan vakiovasemmistolainen ei tule kommentoimaan mitenkään.

• Anonyymi

Sipilän syy siis tämäkin...suomen keskusta

• Anonyymi

Onneksi äärivasemmistoliitto on kuivumassa pois puoluekartalta. Lii edustaa sitä vanhaa kommunismia, jota Sirolaopistossakin opetettiin vallankumousta edistämään. Siellähän opetettiin mm sitä oppia, että enemmistön mukana myötäillään, jotta voidaan iskeä sopivan tilaisuuden tullen. Luulisi jo loppujenkin ihmisten tajuavan tämän kaikkein vahingollisimman puolueen yhteiskuntavastaisuuden, jonka päämäärä on kurja kommunusmi.

• Anonyymi

HÖPELÖÄ EI PITÄ KUUNNELLA, EIKÄ TAUTIA LEVITTÄÄ.

• Anonyymi

Ennrn talvisotaa vasemmisto torppasi tykkien ym aseiden hankinnan puolustusvoimillemme ja sanoivat, ettei niitä kannata ostaa ruostumaan. Kun sitten puna-armeija hyökkäsi maahamme, niin vasemmistolle sanottiin, että nyt niitä ruostuvia tykkejä tarvittaisiin. Myös muuta varustusta puuttui ja eräs sukulaismies totesikin, että sain vain kokardin ja vyön. Onneksi suomalaiset ovat sotilaina niitä parhaimpia ja pikkuserkkukin sai kiväärin ja panoksia, kun ensimmäiset viholliset oli tapettu.

• Anonyymi

Älä viitsi valehdella, et sinä historiaa muuksi pysty muuttamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kaveri puhuu totta, mutta onhan se vaikea myöntää toverilla, joka turvautuu yhä Stalinin urkuihin, vaikka Daavidin linko on tehokkain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin.....Talvisodanhan aloitti äärivasemmiston mielestä tietenkin suomi. Niinhän ne kommarit toitotti kymmeniä vuosia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      81
      2945
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      91
      1706
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      77
      1511
    4. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1418
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      133
      1391
    6. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      146
      1266
    7. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      158
      1241
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      98
      1187
    9. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      82
      1168
    10. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      80
      1155
    Aihe