Li Anderssonin mieletä Suomi ei saa ostaa Davidin linkoa Helsingin ilmapuolustuksen tueksi. Siis tällä kertaa sekä avoimen venäläismielistä, että samalla antisemitistä toimintaa vasemmistoliiton presidenttiehdokkaalta.
https://www.suomenuutiset.fi/puolustusvaliokunnan-perussuomalaiset-haluaako-vasemmistoliitto-vaarantaa-suomen-ilmapuolustuksen/
Haluaako vasemmistoliitto vaarantaa Suomen ilmapuolustuksen?
12
549
Vastaukset
- Anonyymi
Kommunistit/Vasemmistoliitto ovat koko historiansa toimineet suomalaisia vastaan.
- Anonyymi
Vasemmiston mielestä ilmapuolustus tulisi vuokrata Ruotsista. Naurettavaa.
- Anonyymi
Niin täytyy vielä lisätä tähän se fakta että Li Andersson itse istui ministerinä siinä hallituksessa mikä päätti tilata tämän ilmatorjuntajärjestelmän ja hyväksyi ostoksen. Mutta nyt kun Li joutui oppositioon niin alkoi kitinä hankinnasta, siis siitä hankinnasta mitä Lin vasemmistoliitto oli itse tilaamassa!
Aavistuksen verran sekopäistä ja ristiriitaista toimintaa jälleen kerran vasemmistoliiton taholta. - Anonyymi
Tässä taitaa olla taas yksi sellainen ketju jota palstan vakiovasemmistolainen ei tule kommentoimaan mitenkään.
- Anonyymi
Sipilän syy siis tämäkin...suomen keskusta
- Anonyymi
Onneksi äärivasemmistoliitto on kuivumassa pois puoluekartalta. Lii edustaa sitä vanhaa kommunismia, jota Sirolaopistossakin opetettiin vallankumousta edistämään. Siellähän opetettiin mm sitä oppia, että enemmistön mukana myötäillään, jotta voidaan iskeä sopivan tilaisuuden tullen. Luulisi jo loppujenkin ihmisten tajuavan tämän kaikkein vahingollisimman puolueen yhteiskuntavastaisuuden, jonka päämäärä on kurja kommunusmi.
- Anonyymi
HÖPELÖÄ EI PITÄ KUUNNELLA, EIKÄ TAUTIA LEVITTÄÄ.
- Anonyymi
Ennrn talvisotaa vasemmisto torppasi tykkien ym aseiden hankinnan puolustusvoimillemme ja sanoivat, ettei niitä kannata ostaa ruostumaan. Kun sitten puna-armeija hyökkäsi maahamme, niin vasemmistolle sanottiin, että nyt niitä ruostuvia tykkejä tarvittaisiin. Myös muuta varustusta puuttui ja eräs sukulaismies totesikin, että sain vain kokardin ja vyön. Onneksi suomalaiset ovat sotilaina niitä parhaimpia ja pikkuserkkukin sai kiväärin ja panoksia, kun ensimmäiset viholliset oli tapettu.
- Anonyymi
Älä viitsi valehdella, et sinä historiaa muuksi pysty muuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kaveri puhuu totta, mutta onhan se vaikea myöntää toverilla, joka turvautuu yhä Stalinin urkuihin, vaikka Daavidin linko on tehokkain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin.....Talvisodanhan aloitti äärivasemmiston mielestä tietenkin suomi. Niinhän ne kommarit toitotti kymmeniä vuosia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812945Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911706Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll771511Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651418- 1331391
- 1461266
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581241Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981187- 821168
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur801155