Haluaako vasemmistoliitto vaarantaa Suomen ilmapuolustuksen?

Anonyymi-ap

Li Anderssonin mieletä Suomi ei saa ostaa Davidin linkoa Helsingin ilmapuolustuksen tueksi. Siis tällä kertaa sekä avoimen venäläismielistä, että samalla antisemitistä toimintaa vasemmistoliiton presidenttiehdokkaalta.

https://www.suomenuutiset.fi/puolustusvaliokunnan-perussuomalaiset-haluaako-vasemmistoliitto-vaarantaa-suomen-ilmapuolustuksen/

12

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kommunistit/Vasemmistoliitto ovat koko historiansa toimineet suomalaisia vastaan.

    • Anonyymi

      Vasemmiston mielestä ilmapuolustus tulisi vuokrata Ruotsista. Naurettavaa.

    • Anonyymi

      Niin täytyy vielä lisätä tähän se fakta että Li Andersson itse istui ministerinä siinä hallituksessa mikä päätti tilata tämän ilmatorjuntajärjestelmän ja hyväksyi ostoksen. Mutta nyt kun Li joutui oppositioon niin alkoi kitinä hankinnasta, siis siitä hankinnasta mitä Lin vasemmistoliitto oli itse tilaamassa!

      Aavistuksen verran sekopäistä ja ristiriitaista toimintaa jälleen kerran vasemmistoliiton taholta.

    • Anonyymi

      Tässä taitaa olla taas yksi sellainen ketju jota palstan vakiovasemmistolainen ei tule kommentoimaan mitenkään.

      • Anonyymi

        Sipilän syy siis tämäkin...suomen keskusta


    • Anonyymi

      Onneksi äärivasemmistoliitto on kuivumassa pois puoluekartalta. Lii edustaa sitä vanhaa kommunismia, jota Sirolaopistossakin opetettiin vallankumousta edistämään. Siellähän opetettiin mm sitä oppia, että enemmistön mukana myötäillään, jotta voidaan iskeä sopivan tilaisuuden tullen. Luulisi jo loppujenkin ihmisten tajuavan tämän kaikkein vahingollisimman puolueen yhteiskuntavastaisuuden, jonka päämäärä on kurja kommunusmi.

    • Anonyymi

      HÖPELÖÄ EI PITÄ KUUNNELLA, EIKÄ TAUTIA LEVITTÄÄ.

    • Anonyymi

      Ennrn talvisotaa vasemmisto torppasi tykkien ym aseiden hankinnan puolustusvoimillemme ja sanoivat, ettei niitä kannata ostaa ruostumaan. Kun sitten puna-armeija hyökkäsi maahamme, niin vasemmistolle sanottiin, että nyt niitä ruostuvia tykkejä tarvittaisiin. Myös muuta varustusta puuttui ja eräs sukulaismies totesikin, että sain vain kokardin ja vyön. Onneksi suomalaiset ovat sotilaina niitä parhaimpia ja pikkuserkkukin sai kiväärin ja panoksia, kun ensimmäiset viholliset oli tapettu.

      • Anonyymi

        Älä viitsi valehdella, et sinä historiaa muuksi pysty muuttamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella, et sinä historiaa muuksi pysty muuttamaan.

        Kyllä kaveri puhuu totta, mutta onhan se vaikea myöntää toverilla, joka turvautuu yhä Stalinin urkuihin, vaikka Daavidin linko on tehokkain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi valehdella, et sinä historiaa muuksi pysty muuttamaan.

        Niin.....Talvisodanhan aloitti äärivasemmiston mielestä tietenkin suomi. Niinhän ne kommarit toitotti kymmeniä vuosia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1878
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1779
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1572
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      110
      1368
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      167
      1132
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1093
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      942
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      98
      866
    Aihe