Itsellä 3 vuoden ryyppyputki takana juon joka päivä olen jo 37v mies. En ole koskaan ollut koulussa enkä töissä. En aio koskaan mennä töihin ja olen lisäksi ollut sairaseläkkeellä 12 vuotta.
Dokaaku muut
14
700
Vastaukset
- Anonyymi
Taas joku pelle hermanni satuilee.
- Anonyymi
Kaikki syrjäytyneet on pienet Munat. Munat määrää millainen mies on jos on pienet Munat ei menesty elämä, mulla on Isot Munat minä saan naiset minä saunassa näyttää Isot Munat kaikille ja se on hyvä. Minulla on rahaa ja saan kusta mihin aikaan vaan
- Anonyymi
Tykkääksssie munist mie tykkää
- Anonyymi
Sanotaan että "kalliit on laulujen lunnaat"
Sinne ravintolan kassoihin upposi aikanaan huomattava osa opintolainoista.
Ja sitten tuntui kitkerältä maksaa niitä takaisin, mutta tulipa sinniteltyä.
Ja perään maksettiin vielä vuokria ja myöhemmin jopa pari omaa asuntoa.
Hyvä on nyt eläkkeellä elellä kun kaikki on hoidettu jo kauan sitten. - Anonyymi
Kannattaa käydä ne toisen asteen opinnot ja hankkiutua töihin.
Silloin ei tarvitse syrjäytyä ja juopotella loppuelämää. - Anonyymi
Mikä on putki?
Olen viideättätoista vuotta eläkkeellä ja ryyppyputki on jatkunut kai koko sen ajan. Kaksi lasia punaviiniä ilta yhdeksän jälkeen, eikä koskaan kännissä. Putki on pitkä, eikä loppua näy.- Anonyymi
Paskapuhetta ja en usko.
- Anonyymi
Mikä hemmetin putki tuo on olevinaan? Tuo on vaan terveellistä.
Ryyppyputki on sitten semmonen, että juodaan jokapäivä rankemmin ja sisäelimet sitten ajan kanssa hajoaa täysin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hemmetin putki tuo on olevinaan? Tuo on vaan terveellistä.
Ryyppyputki on sitten semmonen, että juodaan jokapäivä rankemmin ja sisäelimet sitten ajan kanssa hajoaa täysin.Siis pahimmissa tapauksissa.
- Anonyymi
Onko se dokaaminen elämän tarkoitus. Maksa & haima varmaan kiittelee.
- Anonyymi
Ei ne mitään dokaa, kunhan elämäänsä kyllästyneet apinat kirjottelevat paskea tänne, Korkeintaan pienessä kaljapöhnässä saattavat olla.
- Anonyymi
Minä painuisin sinun sijassa kuukaudeksi yksin erämaihin selviytymiskurssille.
Ei kännykkääkään mukaan, niin alkaa järki kotiutua. - Anonyymi
Ei ehdi dokaamaan, kun on töissä ja vapaalla liikun autolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821319Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651105Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631033Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119801Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121744- 77735