Itsellä 3 vuoden ryyppyputki takana juon joka päivä olen jo 37v mies. En ole koskaan ollut koulussa enkä töissä. En aio koskaan mennä töihin ja olen lisäksi ollut sairaseläkkeellä 12 vuotta.
Dokaaku muut
16
978
Vastaukset
- Anonyymi
Taas joku pelle hermanni satuilee.
- Anonyymi
Kaikki syrjäytyneet on pienet Munat. Munat määrää millainen mies on jos on pienet Munat ei menesty elämä, mulla on Isot Munat minä saan naiset minä saunassa näyttää Isot Munat kaikille ja se on hyvä. Minulla on rahaa ja saan kusta mihin aikaan vaan
- Anonyymi
Tykkääksssie munist mie tykkää
- Anonyymi
Sanotaan että "kalliit on laulujen lunnaat"
Sinne ravintolan kassoihin upposi aikanaan huomattava osa opintolainoista.
Ja sitten tuntui kitkerältä maksaa niitä takaisin, mutta tulipa sinniteltyä.
Ja perään maksettiin vielä vuokria ja myöhemmin jopa pari omaa asuntoa.
Hyvä on nyt eläkkeellä elellä kun kaikki on hoidettu jo kauan sitten. - Anonyymi
Kannattaa käydä ne toisen asteen opinnot ja hankkiutua töihin.
Silloin ei tarvitse syrjäytyä ja juopotella loppuelämää. - Anonyymi
Mikä on putki?
Olen viideättätoista vuotta eläkkeellä ja ryyppyputki on jatkunut kai koko sen ajan. Kaksi lasia punaviiniä ilta yhdeksän jälkeen, eikä koskaan kännissä. Putki on pitkä, eikä loppua näy.- Anonyymi
Paskapuhetta ja en usko.
- Anonyymi
Mikä hemmetin putki tuo on olevinaan? Tuo on vaan terveellistä.
Ryyppyputki on sitten semmonen, että juodaan jokapäivä rankemmin ja sisäelimet sitten ajan kanssa hajoaa täysin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hemmetin putki tuo on olevinaan? Tuo on vaan terveellistä.
Ryyppyputki on sitten semmonen, että juodaan jokapäivä rankemmin ja sisäelimet sitten ajan kanssa hajoaa täysin.Siis pahimmissa tapauksissa.
- Anonyymi
Onko se dokaaminen elämän tarkoitus. Maksa & haima varmaan kiittelee.
- Anonyymi
Ei ne mitään dokaa, kunhan elämäänsä kyllästyneet apinat kirjottelevat paskea tänne, Korkeintaan pienessä kaljapöhnässä saattavat olla.
- Anonyymi
Minä painuisin sinun sijassa kuukaudeksi yksin erämaihin selviytymiskurssille.
Ei kännykkääkään mukaan, niin alkaa järki kotiutua. - Anonyymi
Ei ehdi dokaamaan, kun on töissä ja vapaalla liikun autolla.
- Anonyymi
Tekosyitä, alanmiestä ei pikkuasiat haittaa.
- Anonyymi
Jatka vain samaan malliin sillä se on final solution.
- Anonyymi00017
Viinahan antaa laatua känniin, pelkkä keskikalja pistää pakin sekasin ja kurat strinkeihin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437