Itsellä 3 vuoden ryyppyputki takana juon joka päivä olen jo 37v mies. En ole koskaan ollut koulussa enkä töissä. En aio koskaan mennä töihin ja olen lisäksi ollut sairaseläkkeellä 12 vuotta.
Dokaaku muut
14
692
Vastaukset
- Anonyymi
Taas joku pelle hermanni satuilee.
- Anonyymi
Kaikki syrjäytyneet on pienet Munat. Munat määrää millainen mies on jos on pienet Munat ei menesty elämä, mulla on Isot Munat minä saan naiset minä saunassa näyttää Isot Munat kaikille ja se on hyvä. Minulla on rahaa ja saan kusta mihin aikaan vaan
- Anonyymi
Tykkääksssie munist mie tykkää
- Anonyymi
Sanotaan että "kalliit on laulujen lunnaat"
Sinne ravintolan kassoihin upposi aikanaan huomattava osa opintolainoista.
Ja sitten tuntui kitkerältä maksaa niitä takaisin, mutta tulipa sinniteltyä.
Ja perään maksettiin vielä vuokria ja myöhemmin jopa pari omaa asuntoa.
Hyvä on nyt eläkkeellä elellä kun kaikki on hoidettu jo kauan sitten. - Anonyymi
Kannattaa käydä ne toisen asteen opinnot ja hankkiutua töihin.
Silloin ei tarvitse syrjäytyä ja juopotella loppuelämää. - Anonyymi
Mikä on putki?
Olen viideättätoista vuotta eläkkeellä ja ryyppyputki on jatkunut kai koko sen ajan. Kaksi lasia punaviiniä ilta yhdeksän jälkeen, eikä koskaan kännissä. Putki on pitkä, eikä loppua näy.- Anonyymi
Paskapuhetta ja en usko.
- Anonyymi
Mikä hemmetin putki tuo on olevinaan? Tuo on vaan terveellistä.
Ryyppyputki on sitten semmonen, että juodaan jokapäivä rankemmin ja sisäelimet sitten ajan kanssa hajoaa täysin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä hemmetin putki tuo on olevinaan? Tuo on vaan terveellistä.
Ryyppyputki on sitten semmonen, että juodaan jokapäivä rankemmin ja sisäelimet sitten ajan kanssa hajoaa täysin.Siis pahimmissa tapauksissa.
- Anonyymi
Onko se dokaaminen elämän tarkoitus. Maksa & haima varmaan kiittelee.
- Anonyymi
Ei ne mitään dokaa, kunhan elämäänsä kyllästyneet apinat kirjottelevat paskea tänne, Korkeintaan pienessä kaljapöhnässä saattavat olla.
- Anonyymi
Minä painuisin sinun sijassa kuukaudeksi yksin erämaihin selviytymiskurssille.
Ei kännykkääkään mukaan, niin alkaa järki kotiutua. - Anonyymi
Ei ehdi dokaamaan, kun on töissä ja vapaalla liikun autolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231732
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6811644Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3221294- 431258
- 251195
- 671155
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142