Peilin edessä

Anonyymi-ap

Runkkaako muutkin peilin edessä komeaa kyrpäänsä? Mulla isohko väljänahkainen yläkäyrä kyrpä.Tykkään myös kun pienikätinen nainen runkkaa vartta kaksin käsin.Mielellään myös saunon ja uin alasti mökkireissuilla ja annan naisille silmänruokaa raskaasti heiluvalla kalulla. Kerro suhteestasi omaan kyrpääsi.

T.IsoMuna

31

781

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä runkkaa,melkein aina kun runkkaan teen se n peilin edessä, musta on kiva kattoo 14 sentistä posliini kyrpää,katselen myös omaa pyöreetä persettä,mutta eniten kiihotun oman jäykän kyrvän katselusta pyöreistä palleista,ja sitten kun näkee kuinka mällit pulppuaa paljaan terskan päästä

      • Anonyymi

        Posliini kyrpä on niin kiihottavaa katsella,ja sitten kun mies laukeaa,niin rivoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Posliini kyrpä on niin kiihottavaa katsella,ja sitten kun mies laukeaa,niin rivoa

        Paska haisee ja banjot soi trallallaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paska haisee ja banjot soi trallallaa

        Ohooo sielläpä hinureiila on taas kova meno.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohooo sielläpä hinureiila on taas kova meno.

        Sää mää ja bää on nyt hinuri buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt hinuri buaahaa

        Hehehee Sää mää ja bää olet nyt jo hinurikin buaahaa buahaa


    • Anonyymi

      Olen ihan tyytyväinen kaluuni, vaikka ei mikään jätti olekkaan. Aikoinaan kun camiseksiä tuli harrastettua vuosia sitten Aasian neitojen kanssa, niin monesti tykkäsin katsoa myös omaa runkkausta, vaikka Aasian pilluakin oli naaman edessä näytöllä. Hmm vieläköhän chatteja on olemassa, josta löytää camiseuraa 🤔

      • Anonyymi

        Niuvanniemen suljetulta löytyy buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulta löytyy buaahaa

        Mitä muuta sieltä löytää kun sinut. Oisko siellä ketään fiksumpaa kuin sinä pipipää hönö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulta löytyy buaahaa

        Älä saatanan idiootti tyrkytä ittees. Ketään ei hullut kiinnosta. Otahan siellä poskees ja pyllistele. siinä sun loppuelämäs tehtävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niuvanniemen suljetulta löytyy buaahaa

        Hei, etsi läheltäsi korkein rakennus ja hyppää pää edellä asfalttiin katolta ja katso selviätkö hengissä. Ihan semmonen testi vaan sulle. Mutta jos satut kuolemaan testissä , Niin se ei ole iso menetys maailmalle.


    • Anonyymi

      On nöyryyttävää ja alistavaa, kun toinen mies imettää kyrpäänsä ja nussii minua perseeseeni peilin edessä.
      Koko ajan näen kun mies alistaa minut panopuuksi.

    • Anonyymi

      Minulla myös välillä tapana runkkaa posliini kyrpääni peilin edessä, usein puen rintaliivit sukkanauhavyö ja nulonsukat kun runkkaan.
      Pidän myös verhot auki ja valot päällä niin naapurissa asuva nainen on nähnyt kun runkkaan
      talot lähekkäin ja hyvä näkyvyys. On tosi kiihottavaa kun hän näkee . Tykkään paljastella ja runkkaa.
      M 64 CD 💃

    • Anonyymi

      Mulla kanssa kaunis/komea kyrpä tykkään runkkailla myös peilin edessa. Tänään kolmet mällit lentänyt ja kalu näyttävasti turvoksissa. Lähden nyt uimahallille sitä näyttelemään,pitkät suihkut selkä seinäänpäin.

    • Anonyymi

      Ei kai kukaan kuvittele, että runkkaus pitäisi suorittaa pimeässä peiton alla. Kiihottavuus riippuu siitäkin kun näkee mitä tekee itselleen. Jos on kiinteä perse tarjolla nähtäväksi, niin toki sitä pitää välillä ihailla ja runkata samalla.

      • Anonyymi

        Kiihottavaa runkata kun joku katselee ja kiihottuu siitä. Mahtavaa kun spermat lentää kivikovasta kyrvästä.

        Aaron64Kuopio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiihottavaa runkata kun joku katselee ja kiihottuu siitä. Mahtavaa kun spermat lentää kivikovasta kyrvästä.

        Aaron64Kuopio

        Mä kiihotuin ihan järjettömästi kun kuvittelen että saan katsoa kun mies runkkaa kyrpäänsä,ja varsinkin kun sperma lähtee purkautumaan,pakko runkata 18 cm posliini kyrpää isolla terskalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kiihotuin ihan järjettömästi kun kuvittelen että saan katsoa kun mies runkkaa kyrpäänsä,ja varsinkin kun sperma lähtee purkautumaan,pakko runkata 18 cm posliini kyrpää isolla terskalla

        Olisi ihanaa päästä runkkaamaan imemään isoa posliini kyrpääsi.

        Aaron64Kuopio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi ihanaa päästä runkkaamaan imemään isoa posliini kyrpääsi.

        Aaron64Kuopio

        Mä nautin suunnattomasti katsella kun mies runkkaa,ja mä oon terska mies,kun mies laukeaa,pissareikä rupeaa elämään,ja sitten kun kuuma sperma lentää,aaaaah. Mun posliini kyrpä aivan kovana ja tumman sininen,vedin silikoni renkaan kyrvän ja kivespussien taakse,järkyttävä seisokki kun ajattelen että runkkaat ja imet mun suurta terskaa,runkkaan nautinnolla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä nautin suunnattomasti katsella kun mies runkkaa,ja mä oon terska mies,kun mies laukeaa,pissareikä rupeaa elämään,ja sitten kun kuuma sperma lentää,aaaaah. Mun posliini kyrpä aivan kovana ja tumman sininen,vedin silikoni renkaan kyrvän ja kivespussien taakse,järkyttävä seisokki kun ajattelen että runkkaat ja imet mun suurta terskaa,runkkaan nautinnolla

        Voi kun saisin kunnon lastin suuhuni.

        Aaron64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun saisin kunnon lastin suuhuni.

        Aaron64

        Haluaisit että laukean suuhusi,saisit kuumaa spermaa suuresta kyrvästä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisit että laukean suuhusi,saisit kuumaa spermaa suuresta kyrvästä..

        Se olisi ihanaa😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisit että laukean suuhusi,saisit kuumaa spermaa suuresta kyrvästä..

        Runkkaisin kovaa kyrpääsi, nuolisin pallejasi, imisinnterskaasu kunnes kova kyrpä sykkisi suussani ja laukeaisit suuhuni. Ihanaa lämmintä spermaa suu täynnä. Ihanan makuista😘

        Aaron64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Runkkaisin kovaa kyrpääsi, nuolisin pallejasi, imisinnterskaasu kunnes kova kyrpä sykkisi suussani ja laukeaisit suuhuni. Ihanaa lämmintä spermaa suu täynnä. Ihanan makuista😘

        Aaron64

        Komentaisin sut kontilleen eteeni. Katselisin pyllyreikääsi ja runkkaisin kyrpääsi. Runkkasin sua takaapäin,kova kyrpäsi kädessäni,veisin varoen sormen pyllysi päälle,ottaisin lämmittävää öljyä,työntäisin sormen pyllyysi,hakisin eturauhasen ja hieroisin sitä,näkisin kun kyrpäsi sykkii,tykkään katsella kun kyrpä elää ja runkkaisin terskaasi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Komentaisin sut kontilleen eteeni. Katselisin pyllyreikääsi ja runkkaisin kyrpääsi. Runkkasin sua takaapäin,kova kyrpäsi kädessäni,veisin varoen sormen pyllysi päälle,ottaisin lämmittävää öljyä,työntäisin sormen pyllyysi,hakisin eturauhasen ja hieroisin sitä,näkisin kun kyrpäsi sykkii,tykkään katsella kun kyrpä elää ja runkkaisin terskaasi...

        Ihanaa😍

        Aaron64


    • Anonyymi

      Turus olis kovaa isoo tarjolla

    • Anonyymi

      Kyllä runkkaa,jujuhan on siinä että peilin kautta näkee miltä näytät toisen silmillä,itsellä hyvä pepa ja nätti posliini kulli,multa tulee aika nopsaan kun runkatessa keikistelen peilin edessä ja kuvittelen että toinen mies katsoo,joskus runkkaan niin että spermat lentää peiliin

      • Anonyymi

        voisin katsoa nyt - täällä kovana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voisin katsoa nyt - täällä kovana

        Katselisitko vaan ja runkkaisit,vai kun olisin tullut,tuntisinko kovan kyrpäsi peräsuolessani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katselisitko vaan ja runkkaisit,vai kun olisin tullut,tuntisinko kovan kyrpäsi peräsuolessani

        Saisit kovaa kyrpääni pyllyysi,suuri terskani avaisi pyllysi kokonaan,kiihottavaa katsella kun pyllysi auki ja kyrpä painuu..


    Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2635
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2233
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      87
      1971
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1695
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1636
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1626
    8. 91
      1563
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe