Varokaa tervatek kuntotarkastus

Anonyymi-ap

tervatek mainostaa, että tekee kuntotarkastuksen KH kortin mukaan.

PASKAT

Kävi syyskuussa tuusulassa ja poras seinään reiän ja kosteuksia ei mitannut / laittanut raporttiin vaikka levy oli turvonnut.

Meni 1400e hukkaan!

Hitto!

Riskihavainnon tutkiminen / tarkastusmenetelmät on kerrottu KH 90-00394 ohjekortissa:

Riskihavainnon merkityksen selvittämiseksi tehdään pienimuotoisia, rakenteiseen kohdistuvia ja yleensä kuntotutkimuksen luonteisia toimenpiteitä kuten
- kuntotutkimuksen luonteisia toimenpiteitä kuten rakenteen kunto ja kosteustilanne
(esim. puun kosteus, suhteellinen kosteus ja lämpötila) tarkastetaan tekemällä vähintään yksi aukko rasiaporalla (noin 110 mm) betonilaatan ylä-puolella olevaan puurunkoiseen lattiaan, levyrakenteiseen väliseinään, valesokkelirakenteeseen ja sisäpuolelta koolattuun ja verhoiltuun kellarin seinään.

Tervatek ei toimi noin! Harmi. Fakta on se!


https://www.finder.fi/Konsultointipalvelut/Tervatek+kuntotarkastus/Vuorentausta/yhteystiedot/3325303

7

7206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tervatek Oy:n tarkastaja suoritti kuntotarkastuksen. Kuluttajariitalautakunnan
      tuoreen päätöksen mukaan se suosittaa Tervatekin maksamaan tuhansia euroja
      vahingonkorvausta, koska sen toiminta on ollut virheellistä ja huolimatonta.
      Tervatek ei ole rahallisesti, eikä sanallisesti vastannut korvausvaatimukseen.
      Jokainen lukija voi omassa mielessään arvioida Tervatekin tapaa hoitaa asiallisesti
      yritystä.

      • Anonyymi

        Meilläkin ongelmian tervatekin kanssa. Ei ota vastuuta mistään


      • Anonyymi

        Ei ota vastuuta mistään.
        Häikäilemättömän törkeätä toimintaa.
        Reklamaatioihin ei reagoida mitenkään.
        Kuluttajariitalautakunnassa myös asia.


    • Anonyymi

      Meidän kokemus tervatek ista on aivan erilainen eli hyvä, valesokkelia tutkittiin kohteessamme ja olisivat halunneet enemmänkin mutta todettiin että meille muutama avaus riitti. Eli ei moittimista. Tosin tuota kohdetta ei ostettu onneksi siis hyvän tarkastuksen. Nyt katsotaan jo uutta vähän uudempaa, mutta kyllä pyydetään sama kaveri tervatekilta toistamiseen.

      • Anonyymi

        😂😂


      • Anonyymi00008

        😂😂😂😂


    • Anonyymi00007

      Asiallisiakin firmoja löytyy, joten tätä kannattaa välttää. Tässä on takana häikäilemätöntä toimintaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe