MAHORKKA!!!!!

mielenkiintoista :)

mitä on mahorkka.. siis mitä merkitystä onko tupakka "normaalia" vai mahorkkaa..? mitä on normaali tupakka????

11

16406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahorkasta.

Mahorkka on sellaista ilman kemikaaleja maustettua tupakkakasvista tehtyä venäläistä RAAKATUPAKKAA, jota myytiin paljon ex-Neuvostoliitossa ja jota myydään vähän vielä nyky-Venäjällä. Nyt siihen ei usein törmää, toista oli kasarikaudella! Mahorkka on sitä aitoa maustamatonta LUOMUtupakkaa joka haisee ja maistuu paskalle. Kaikki länsimaiset tupakat on kemikaaleilla käsitelty miedon makuisiksi, että saataisiin enemmän käyttäjiä kapitalistin ansaan. Maista mahorkkaa, maista paskaa. MUTTA: It's the Real Thing!

• Paljon

Juu.. mutta.. tallinassa myydän mahrokkaa..

• mahorkasta
        Paljon kirjoitti:

Tiedän! Olen ostanut! Eesti on osa ex-Neuvostoliittoa eli venäläisten entinen orjavaltio ja siellä asuu vieläkin paljon venäläisiä. He tuottavat Venäjän puolelta raakatupakkaa, tehtailevat röökiaskeihin länsimaiset kääreet ja myyvät mahorkanpaskaa muka aitona Marlborona. Jos et halua mahorkkaa, osta Eestin tuliaistupakat laivalta tai Tallinnan Citymarketista.

• on tapahtunu
        mahorkasta kirjoitti:

Tiedän! Olen ostanut! Eesti on osa ex-Neuvostoliittoa eli venäläisten entinen orjavaltio ja siellä asuu vieläkin paljon venäläisiä. He tuottavat Venäjän puolelta raakatupakkaa, tehtailevat röökiaskeihin länsimaiset kääreet ja myyvät mahorkanpaskaa muka aitona Marlborona. Jos et halua mahorkkaa, osta Eestin tuliaistupakat laivalta tai Tallinnan Citymarketista.

mun kaverin kaa ostettii kartongit röökiä.. MAHORKKAA.. tai sis kaveri osti samal mulle ja sit se ostinki mahorkka paskaa..

• ostamaan.
        Paljon kirjoitti:

Hanki siemeniä ja kasvata itse

• holkki-hese

Normaali tupakka on hyvää mahorkka pahaa siinä se

• Luomu tupakkaa

Mahorkka eli palturi on voimakasta venäläistä tupakkaa. Sitä valmistetaan palturitupakasta (Nicotiana rustica), jota kasvattivat alun perin itäisen Pohjois-Amerikan intiaanit ja jota viljellään nykyään vain Venäjällä, Puolassa ja Aasiassa[1]. Neuvostoliiton aikana mahorkasta ja siihen liitetystä hajusta tuli ainakin maan ulkopuolella yksi neuvostoajan epävirallisista symboleista.

• moharkka

älä puhu palturia

• Koti Kutoista
    • tuulakaa

Ostin muutama vuosi sitten pienen antiikkisen puusohvan. Se on ollut mökillä. Nyt sinne uusi sohva ja toin kaupunkiasuntoon tuon pienen sohvan. sitä kuljettettuamme kilahti vanha venäläinen raha. Nyt tuntuu , että koti haisee mahorkalle. Haihtuuko se haju. Vai onko haju vaan kuvitteluani. Nyt kun tiedän , että se on venäläinen. Rakeenustekniikka on kyllä kuin ajalta kirves ja saha..sinneppäin mutta jotain sympaattista tuossa on.

• Anonyymi

Naapurin työtön akka vetää ilmeisesti mahorkkaa terassillaan ketjussa.
      Haju on hirveä. Mahtaa akka-paran keuhkot kiittää....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe