TAAS SE ALKAA.. Jumalan Omaisuuskansan vainoaminen ja kaikki VALHETELLEN puhuvat pahaa Israelista, HERRAN silmäterästä... pesäkkeitä nousee eri puolilla maailmaa tasaiseen tahtiin.. SE MAA joka osallistuu Israelin häpäisyyn vetää päällensä KIROUKSEN.. SIKSI esimerkiksi Suomen hallitus on menettänyt ITSE järkensä ja säätää karmeita sukupuolineutraaleja avioliittolakeja eikä ymmärrä mitä sukupuoltakaan ovat.. HYLJÄTESSÄÄN Elävän Jumalan kansakunnista tulee järjettömiä eläimiä jotka hukkuvat ITSE omaan turmelukseensa.. mutta JUMALAN LUPAUS Israelista toteutuu ja heistä tulee VÄKEVIÄ PYHIÄ.. kun Herra kääntää heidän kohtalonsa HALLELUJA HERRA<3<3<3<3<3
KAMMOTTAVA antisemitismi nostaa päätään joka puolella=(
4
196
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja ei tunnusta kristittyjä Jumalan lapsiksi. Vain he juutalaiset, itse.
Miksette vain kaasuta kaikki gojimit, niin saisitte yksin herroina elellä? Teillähän on oma "lupanne" kaikkeen samaan kuin Hitlerillä. "Eihän me muuten, mutku gojimit ensin!"
Ai niin: mut ketkäs sitten tekis työt?- Anonyymi
Sefardit ashkenaseille.
- Anonyymi
Israel on käyttänyt miljardeja dollareita yrittäessään nimetä itsensä uudelleen edistykselliseksi paikaksi, joka on enemmän kuin pelkkä sodan isäntä. He palkkasivat käytännössä alaston Gal Gadotin ja markkinoivat itseään homojen paratiisi.
Jerusalem Post kutsuu Tel Avivia maailman homopääkaupungiksi?
https://www.youtube.com/watch?v=r1TRH02Mio4
(videon asetuksista automaattinen käännös suomeksi)
https://www.jpost.com/israel-news/culture/article-731595
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174566
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842519Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731657Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella281500Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641207- 211159
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon221125- 117978
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42942- 171924