Hyväksyykö kirkko jokaisen?

Anonyymi-ap

Hyväksyy minut vaikka olen alkoholisti?
Hyväksyykö kaverini joka käyttää huumeita?

18

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se muakkaan hyväksynny , kun mää oon niin kova tekkeen huorin .

    • Anonyymi

      Kuulkaas nyt heittiöt , jos te hyväksytte kirkon, niin puljaamiset jää.

    • Anonyymi

      Kun ette herjaa homoja, niin kaikki käy. Tai kyllä niinkin pysyy kirkossa, mutta tulee yksinäistä kun kaikki muut sen vuoksi eroo.

    • Kirkko on muuttunut. Emme enää kaikki hyljeksi sairaita. Minäkin eläkepappi olen alkoholisti, niin myös monet muutkin kirkon työntekijät ja johtajat. Mutta vaikka jotkut hylkäisivätkin, Kristus ei koskaan. 🌹👀

      • Kirkko on tosiaan keksinyt taas uudet metkut ja asiat mistä opettaa Raamatun sanan vastaisesti. 😺


    • Anonyymi

      Totta kai hyväksyy. Ei sillä ole mitään merkitystä sillä kaikki ovat tervetulleita! Kynnys on niin matala. Tärkeintä, että tulet. Kaikki hyväksytään. Tiedän kaksikin pappia jotka elävät avoliitossa. Eikä se ole este kirkon virassa.
      Se on este jos et hyväksy naispappeutta tai olet vanhakantainen etkä hyväksy uusia avioliitto muotoja.
      Funttamenttalisteja ei hyväksytä luterilaisessa kirkossamme. Ovet menivät kiinni heilke jo vuosia sitten.

      • Anonyymi

        Muttei muiden mielipiteet siitä muutu että erotaan kirkosta.
        Joskin outoa, että suvaitaan kaikki muut asiat paitsi toisten mielipiteet.
        Joku voisi luulla sitä rasismiksi.


      • Anonyymi

        Entäs minä kun näkemykseni mukaan Päivi Räsäsellä psykososiaalinen kehityshäiriö?


    • Anonyymi

      Nythän kauhea buumi ettei olla rasisteja eikä kiusata. On kiusaamisvapaita vyhykkeitä ja yms.

      Uskovilla taasen vain paukut kovenee.

      • Anonyymi

        Se löytyi: Kiva kirkko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se löytyi: Kiva kirkko

        Ei ole toiminut. Ja on selvää ettei ihmisiä kiinnosta usko jossa ei herjata. Ajatella nyt jos olisi uskova, joka ei herjaa hurmahenkiä. Mitä se muka olisi. Ei mitään. Aivan kuin lähtisi uimaan, mutta ei olisi vettä.


    • Anonyymi

      Kirkko hyväksyy jokaisen mutta Jumala ei!!

      • Anonyymi

        Juuri toisinpäin.

        Se mitä kuvitellaan että Jumala ei hyväksy, on vain ihmisen näkemys.


    • Anonyymi

      Kyllä kirkko hyväksyy. Niinhän he tekevät jatkuvasti. Mutta on sitten ihan toinen todellisuus hyväksyykö Jumala esimerkiksi huumeiden käytön, alkoholismin, haureuden, valehtelemisen jne. Ei varmastikkaan hyväksy. Hän vaatii ihmistä noudattamaan Raamattuun muistiin merkittyjä moraalinormejaan.

      • Anonyymi

        Kirkkoon on aina tervetullut kukaan ei ole täydellinen.
        On totta että Jumala odottaa tai pikemminkin toivoo parannuksentekoa asioista jotka ovat meille suorastaan haitaksi esimerkiksi päihteet mutta mutta yksin sitä ei tarvitse tehdä , ei tarvitse pelätä kirkkoon tulemista , kaikki ovat tervetulleita ja kuka tietää ehkä joku seurakuntalainen on ollut aikoinaan samassa tilanteessa. Et sinä yksin ole, vaikeudet vain täällä vaihtelee mutta ota rohkeasti ovenkahvasta kiinni astu ja istu kirkkoon, jos tulisi tilanne ettet halua siellä olla niin sieltä pääsee poiskin kukaan ei sinua väkisin siellä pidä.


    • Anonyymi

      Ei Jumalalla ole meille moraalinormeja.

      Tai jos sellaiset olisi, olisi ainainen kiistely siitä mitä ne mahtavat olla. Olisi kinaa, riita, herjoja ja käräjöintiä.

      Jumala lahjoittaa meille Henkensä ja siitä ei tule vain moraali, vaan pyhä elämä.

    • Anonyymi

      Totta kait miksi tuo olisi jotenkin sellainen asia ettei hyväksyisi.
      Kirkosta saattaisit saada oikeasti myös apua ongelmaasi päästä terapiaan. Ihan jokaisella saattaa olla ongelmia joihin tarvitsee apua mutta Jumalan sana on avoin kaikille, kirkkoon kelpaat aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      160
      2761
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      135
      1986
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      1916
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      77
      1579
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      24
      1492
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      81
      1488
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1100
    8. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      261
      1031
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      68
      1022
    10. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      73
      920
    Aihe