Selityksiä selitysten perään..on alkanut totuus miehestä paljastua.
Aaltola kokematon räpeltäjä.
6
141
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, hyvin ylimielinen vaikuttaisi olevan.
- Anonyymi
Tyhjä tynnyri kolisi!
Laatumedia on iskenyt Aaltolasta ilmat ulos.
Pressapeli on pelattu.
Katsokaa seuraavan gallupin lukuja! - Anonyymi
Ylimielisyys on ollut meillä presidentillä miltei hyveenä, Aaltola tosiaan kompuroi median kanssa Iltalehtikin on nostanut pintaan vaimon tapaamiset jne. näissä mediakonsernien jutuissa Aaltola on menossa kyllä alaspäin selvästi Haavisto on Hs homosanoman lemmikki, mutta olen huomaavinani jotta kepulien puolue ja ehkä ehdokas on saamassa myös näkyvyyttä, miksi muutoin marginaaliin vajonneesta keskustasta Saarikoineen on viikottaista isoa juttua? Vihreitä Hs ei enää edes näytä tai mainitse kun noista on Pekalle haittaa, omistaja ääni kuuluu Hs kautta niin viivalle jää Rhen ja Haavisto ..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylimielisyys on ollut meillä presidentillä miltei hyveenä, Aaltola tosiaan kompuroi median kanssa Iltalehtikin on nostanut pintaan vaimon tapaamiset jne. näissä mediakonsernien jutuissa Aaltola on menossa kyllä alaspäin selvästi Haavisto on Hs homosanoman lemmikki, mutta olen huomaavinani jotta kepulien puolue ja ehkä ehdokas on saamassa myös näkyvyyttä, miksi muutoin marginaaliin vajonneesta keskustasta Saarikoineen on viikottaista isoa juttua? Vihreitä Hs ei enää edes näytä tai mainitse kun noista on Pekalle haittaa, omistaja ääni kuuluu Hs kautta niin viivalle jää Rhen ja Haavisto ..?
Aaltolahan sanoi, että oli nähnyt/tiesi/tunsi Kirsin 2016, mutta tapasivat/alkoivat tapailla 2017.
Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta?
- Anonyymi
Aina parempi kuin Stubbi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854758- 1643572
- 533159
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2002004- 341845
- 461803
- 271782
- 571704
- 181621
- 191617