Saramo sanoo että Suldaanit pitää suomeen jäädä?

Anonyymi-ap

0

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Nainen, tervetuloa

        Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
        Ikävä
        33
        7571
      2. Olisit ollut varovaisempi

        Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
        Ikävä
        83
        4506
      3. Mies sinä olet kaunis katsella

        Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
        Ikävä
        65
        3047
      4. Vastenmielisyys

        Kuvaa sinua parhaiten
        Ikävä
        55
        2156
      5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

        ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
        Ikävä
        28
        1699
      6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

        Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
        Ensitreffit alttarilla
        7
        1677
      7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

        Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
        Maailman menoa
        351
        1463
      8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

        Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
        Suomussalmi
        14
        1379
      9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

        Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
        Ikävä
        58
        1109
      10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
        Maailman menoa
        276
        1060
      Aihe