Että oppisi saamaan laskunmaksun kerralla oikein.

Anonyymi-ap

Vanhalla miehellä kun takkuaa jo pahasti. Olen kuntapalvelujen kotikäyntiasiakas.
Ehdin jo soittaa kunnan sosiaaliohjaajalle, että kävisi jälleen jelppimässä.

Hänellä oli muita asiakkaita käyntikohteinaan. Onneksi soittoaan odottaessani rupesin levänneenä ikämiehenä yrittämään taas taas ja taas.

Kolmen laskun maksu vei yli puolituntia aikaa. Sain ne kotikoneeltani onnistumaan. Nyt ei mene lisää karhumaksu vitosia, vaikka yksi lasku erääntyi jo alkukuusta. Hyvä, hyvä.

9

671

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hieno juttu. hyvä.

• Anonyymi

Heippa.Itse olen laitanut perusmaksut Sura maksuna S-pankiin. Velkaa ei ole ei omaisuutta. Työ -eläke tulee joka kukausi tilileni.Joten sitä menen vuokra,sähkö,kotivakutus ja Puh/ netti. Naisna naisen työ eläke on aina pienempi kuin miehen :mutta selviin kun halitsen rahan käytön. Iteläni alkaa olee numero sokeus,syy panki tunuksista luovuin.Vaihdoin myös S-pankiin parempaan asiakas palveluun.

• Anonyymi

Kannattaa varata aika myös S- pankkiin. Ajan varanneet tulevat muilta asioiltaan käyttämään varatun aikansa.

• Anonyymi

Minulla kaikki vakiolaskut (sähkö, puhelin, vakuutukset) tulee verkkopankkiin e-laskuna, sieltä on sitten helppo ne hyväksyä maksuun. Vuokran maksuun on valmis maksupohja kun sitä en saa e-laskuna ja satunnaiset muut maksut (esim terveyskeskusmaksut) hoituneet toistaiseksi hyvin. Sitten kun en enää pysty itse verkkopankkia käyttämään laitan suoramaksuun.

• Anonyymi

Sain S-pankin suoramaksu-kirjekuoria siltä varalta, ettei annettu viitenumero toimikaan.
        Tämä lasku oli vitahuijaus tyyppiä. Soitin vitahuijaukseen. Pojan äänellä sieltä kerrottiin, että hoida homma S-pankissa.
        Pakkohan se oli viedä pankkiin. Ajomatka 59 km.

Sakkovitosia olen maksanut vuoden aikana kymmenkunta.

Ennen taajamassamme oli useit pankei. Enää ei vuosiin ole olt yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain S-pankin suoramaksu-kirjekuoria siltä varalta, ettei annettu viitenumero toimikaan.
        Tämä lasku oli vitahuijaus tyyppiä. Soitin vitahuijaukseen. Pojan äänellä sieltä kerrottiin, että hoida homma S-pankissa.

Minä en koske pitkällä tikullakaan S-pankkiin. Ei ole tarvinnut pankkia vaihtaa sen jälkeen kun vuonna -73 tilin avasin nykyiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen vitahuijaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen vitahuijaus?

Joku aina saattaa sortua näiden vitamiinivalmistajien tarjouksiin. Niin minä tein.
        Kun lasku tuli sen annettu viitenumero ei toiminutkaan.

Kuten jo kerroin, lähettäjä kertoi puhelimessa, ettei vika ole heidän, ellei verkkomaksu sulta onnistu.
        Vein laskun pankin maksettavaksi. Ne ehtivät kai lähettää vitosella korotetun uuden laskun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1471
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe