Vanhalla miehellä kun takkuaa jo pahasti. Olen kuntapalvelujen kotikäyntiasiakas.
Ehdin jo soittaa kunnan sosiaaliohjaajalle, että kävisi jälleen jelppimässä.
Hänellä oli muita asiakkaita käyntikohteinaan. Onneksi soittoaan odottaessani rupesin levänneenä ikämiehenä yrittämään taas taas ja taas.
Kolmen laskun maksu vei yli puolituntia aikaa. Sain ne kotikoneeltani onnistumaan. Nyt ei mene lisää karhumaksu vitosia, vaikka yksi lasku erääntyi jo alkukuusta. Hyvä, hyvä.
Että oppisi saamaan laskunmaksun kerralla oikein.
9
209
Vastaukset
- Anonyymi
hieno juttu. hyvä.
- Anonyymi
Heippa.Itse olen laitanut perusmaksut Sura maksuna S-pankiin. Velkaa ei ole ei omaisuutta. Työ -eläke tulee joka kukausi tilileni.Joten sitä menen vuokra,sähkö,kotivakutus ja Puh/ netti. Naisna naisen työ eläke on aina pienempi kuin miehen :mutta selviin kun halitsen rahan käytön. Iteläni alkaa olee numero sokeus,syy panki tunuksista luovuin.Vaihdoin myös S-pankiin parempaan asiakas palveluun.
- Anonyymi
Kannattaa varata aika myös S- pankkiin. Ajan varanneet tulevat muilta asioiltaan käyttämään varatun aikansa.
- Anonyymi
Minulla kaikki vakiolaskut (sähkö, puhelin, vakuutukset) tulee verkkopankkiin e-laskuna, sieltä on sitten helppo ne hyväksyä maksuun. Vuokran maksuun on valmis maksupohja kun sitä en saa e-laskuna ja satunnaiset muut maksut (esim terveyskeskusmaksut) hoituneet toistaiseksi hyvin. Sitten kun en enää pysty itse verkkopankkia käyttämään laitan suoramaksuun.
- Anonyymi
Sain S-pankin suoramaksu-kirjekuoria siltä varalta, ettei annettu viitenumero toimikaan.
Tämä lasku oli vitahuijaus tyyppiä. Soitin vitahuijaukseen. Pojan äänellä sieltä kerrottiin, että hoida homma S-pankissa.
Pakkohan se oli viedä pankkiin. Ajomatka 59 km.
Sakkovitosia olen maksanut vuoden aikana kymmenkunta.
Ennen taajamassamme oli useit pankei. Enää ei vuosiin ole olt yhtään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain S-pankin suoramaksu-kirjekuoria siltä varalta, ettei annettu viitenumero toimikaan.
Tämä lasku oli vitahuijaus tyyppiä. Soitin vitahuijaukseen. Pojan äänellä sieltä kerrottiin, että hoida homma S-pankissa.
Ennen taajamassamme oli useit pankei. Enää ei vuosiin ole olt yhtään.Minä en koske pitkällä tikullakaan S-pankkiin. Ei ole tarvinnut pankkia vaihtaa sen jälkeen kun vuonna -73 tilin avasin nykyiseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen taajamassamme oli useit pankei. Enää ei vuosiin ole olt yhtään.Mikä ihmeen vitahuijaus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihmeen vitahuijaus?
Joku aina saattaa sortua näiden vitamiinivalmistajien tarjouksiin. Niin minä tein.
Kun lasku tuli sen annettu viitenumero ei toiminutkaan.
Kuten jo kerroin, lähettäjä kertoi puhelimessa, ettei vika ole heidän, ellei verkkomaksu sulta onnistu.
Vein laskun pankin maksettavaksi. Ne ehtivät kai lähettää vitosella korotetun uuden laskun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1016931- 474606
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa542596Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän41949Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101018Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell911001Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j138994Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai241827Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30816Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?176736