Että oppisi saamaan laskunmaksun kerralla oikein.

Anonyymi-ap

Vanhalla miehellä kun takkuaa jo pahasti. Olen kuntapalvelujen kotikäyntiasiakas.
Ehdin jo soittaa kunnan sosiaaliohjaajalle, että kävisi jälleen jelppimässä.

Hänellä oli muita asiakkaita käyntikohteinaan. Onneksi soittoaan odottaessani rupesin levänneenä ikämiehenä yrittämään taas taas ja taas.

Kolmen laskun maksu vei yli puolituntia aikaa. Sain ne kotikoneeltani onnistumaan. Nyt ei mene lisää karhumaksu vitosia, vaikka yksi lasku erääntyi jo alkukuusta. Hyvä, hyvä.

8

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      hieno juttu. hyvä.

    • Anonyymi

      Heippa.Itse olen laitanut perusmaksut Sura maksuna S-pankiin. Velkaa ei ole ei omaisuutta. Työ -eläke tulee joka kukausi tilileni.Joten sitä menen vuokra,sähkö,kotivakutus ja Puh/ netti. Naisna naisen työ eläke on aina pienempi kuin miehen :mutta selviin kun halitsen rahan käytön. Iteläni alkaa olee numero sokeus,syy panki tunuksista luovuin.Vaihdoin myös S-pankiin parempaan asiakas palveluun.

    • Anonyymi

      Kannattaa varata aika myös S- pankkiin. Ajan varanneet tulevat muilta asioiltaan käyttämään varatun aikansa.

    • Anonyymi

      Minulla kaikki vakiolaskut (sähkö, puhelin, vakuutukset) tulee verkkopankkiin e-laskuna, sieltä on sitten helppo ne hyväksyä maksuun. Vuokran maksuun on valmis maksupohja kun sitä en saa e-laskuna ja satunnaiset muut maksut (esim terveyskeskusmaksut) hoituneet toistaiseksi hyvin. Sitten kun en enää pysty itse verkkopankkia käyttämään laitan suoramaksuun.

      • Anonyymi

        Sain S-pankin suoramaksu-kirjekuoria siltä varalta, ettei annettu viitenumero toimikaan.
        Tämä lasku oli vitahuijaus tyyppiä. Soitin vitahuijaukseen. Pojan äänellä sieltä kerrottiin, että hoida homma S-pankissa.
        Pakkohan se oli viedä pankkiin. Ajomatka 59 km.

        Sakkovitosia olen maksanut vuoden aikana kymmenkunta.

        Ennen taajamassamme oli useit pankei. Enää ei vuosiin ole olt yhtään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain S-pankin suoramaksu-kirjekuoria siltä varalta, ettei annettu viitenumero toimikaan.
        Tämä lasku oli vitahuijaus tyyppiä. Soitin vitahuijaukseen. Pojan äänellä sieltä kerrottiin, että hoida homma S-pankissa.
        Pakkohan se oli viedä pankkiin. Ajomatka 59 km.

        Sakkovitosia olen maksanut vuoden aikana kymmenkunta.

        Ennen taajamassamme oli useit pankei. Enää ei vuosiin ole olt yhtään.

        Minä en koske pitkällä tikullakaan S-pankkiin. Ei ole tarvinnut pankkia vaihtaa sen jälkeen kun vuonna -73 tilin avasin nykyiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sain S-pankin suoramaksu-kirjekuoria siltä varalta, ettei annettu viitenumero toimikaan.
        Tämä lasku oli vitahuijaus tyyppiä. Soitin vitahuijaukseen. Pojan äänellä sieltä kerrottiin, että hoida homma S-pankissa.
        Pakkohan se oli viedä pankkiin. Ajomatka 59 km.

        Sakkovitosia olen maksanut vuoden aikana kymmenkunta.

        Ennen taajamassamme oli useit pankei. Enää ei vuosiin ole olt yhtään.

        Mikä ihmeen vitahuijaus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä ihmeen vitahuijaus?

        Joku aina saattaa sortua näiden vitamiinivalmistajien tarjouksiin. Niin minä tein.
        Kun lasku tuli sen annettu viitenumero ei toiminutkaan.

        Kuten jo kerroin, lähettäjä kertoi puhelimessa, ettei vika ole heidän, ellei verkkomaksu sulta onnistu.
        Vein laskun pankin maksettavaksi. Ne ehtivät kai lähettää vitosella korotetun uuden laskun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe