Että oppisi saamaan laskunmaksun kerralla oikein.

Anonyymi-ap

Vanhalla miehellä kun takkuaa jo pahasti. Olen kuntapalvelujen kotikäyntiasiakas.
Ehdin jo soittaa kunnan sosiaaliohjaajalle, että kävisi jälleen jelppimässä.

Hänellä oli muita asiakkaita käyntikohteinaan. Onneksi soittoaan odottaessani rupesin levänneenä ikämiehenä yrittämään taas taas ja taas.

Kolmen laskun maksu vei yli puolituntia aikaa. Sain ne kotikoneeltani onnistumaan. Nyt ei mene lisää karhumaksu vitosia, vaikka yksi lasku erääntyi jo alkukuusta. Hyvä, hyvä.

9

589

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

hieno juttu. hyvä.

• Anonyymi

Heippa.Itse olen laitanut perusmaksut Sura maksuna S-pankiin. Velkaa ei ole ei omaisuutta. Työ -eläke tulee joka kukausi tilileni.Joten sitä menen vuokra,sähkö,kotivakutus ja Puh/ netti. Naisna naisen työ eläke on aina pienempi kuin miehen :mutta selviin kun halitsen rahan käytön. Iteläni alkaa olee numero sokeus,syy panki tunuksista luovuin.Vaihdoin myös S-pankiin parempaan asiakas palveluun.

• Anonyymi

Kannattaa varata aika myös S- pankkiin. Ajan varanneet tulevat muilta asioiltaan käyttämään varatun aikansa.

• Anonyymi

Minulla kaikki vakiolaskut (sähkö, puhelin, vakuutukset) tulee verkkopankkiin e-laskuna, sieltä on sitten helppo ne hyväksyä maksuun. Vuokran maksuun on valmis maksupohja kun sitä en saa e-laskuna ja satunnaiset muut maksut (esim terveyskeskusmaksut) hoituneet toistaiseksi hyvin. Sitten kun en enää pysty itse verkkopankkia käyttämään laitan suoramaksuun.

• Anonyymi

Sain S-pankin suoramaksu-kirjekuoria siltä varalta, ettei annettu viitenumero toimikaan.
        Tämä lasku oli vitahuijaus tyyppiä. Soitin vitahuijaukseen. Pojan äänellä sieltä kerrottiin, että hoida homma S-pankissa.
        Pakkohan se oli viedä pankkiin. Ajomatka 59 km.

Sakkovitosia olen maksanut vuoden aikana kymmenkunta.

Ennen taajamassamme oli useit pankei. Enää ei vuosiin ole olt yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain S-pankin suoramaksu-kirjekuoria siltä varalta, ettei annettu viitenumero toimikaan.
        Tämä lasku oli vitahuijaus tyyppiä. Soitin vitahuijaukseen. Pojan äänellä sieltä kerrottiin, että hoida homma S-pankissa.

Minä en koske pitkällä tikullakaan S-pankkiin. Ei ole tarvinnut pankkia vaihtaa sen jälkeen kun vuonna -73 tilin avasin nykyiseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen vitahuijaus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen vitahuijaus?

Joku aina saattaa sortua näiden vitamiinivalmistajien tarjouksiin. Niin minä tein.
        Kun lasku tuli sen annettu viitenumero ei toiminutkaan.

Kuten jo kerroin, lähettäjä kertoi puhelimessa, ettei vika ole heidän, ellei verkkomaksu sulta onnistu.
        Vein laskun pankin maksettavaksi. Ne ehtivät kai lähettää vitosella korotetun uuden laskun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5565
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2036
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1593
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1167
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      988
    Aihe