nuori kunnanvaltuutettu kuoli kolarissa

Anonyymi-ap

"Naisen käyttämä auto tuhoutui onnettomuudessa täysin, ajoneuvoyhdistelmän perään tuli myös vähäisiä vaurioita. Poliisit tutkivat onnettomuuspaikan, eivätkä he havainneet jarrutusjälkiä.

𝗡𝗮𝗶𝘀𝗲𝗻 𝗸𝗮̈𝘆𝘁𝘁𝗮̈𝗺𝗮̈ 𝗺𝗮𝘁𝗸𝗮𝗽𝘂𝗵𝗲𝗹𝗶𝗻 𝗹𝗼̈𝘆𝘁𝘆𝗶 𝗮𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗮 𝗮𝗽𝘂𝗸𝘂𝗹𝗷𝗲𝘁𝘁𝗮𝗷𝗮𝗻 𝗽𝗮𝗶𝗸𝗮𝗹𝘁𝗮. 𝗠𝘆𝗼̈𝗵𝗲𝗺𝗺𝗶𝘀𝘀𝗮̈ 𝘁𝘂𝘁𝗸𝗶𝗺𝘂𝗸𝘀𝗶𝘀𝘀𝗮 𝗸𝗮̈𝘃𝗶 𝗶𝗹𝗺𝗶, 𝗲𝘁𝘁𝗮̈ 𝘀𝗶𝘁𝗮̈ 𝗼𝗹𝗶 𝗸𝗮̈𝘆𝘁𝗲𝘁𝘁𝘆 𝘁𝗮𝗽𝗮𝗵𝘁𝘂𝗺𝗮-𝗮𝗶𝗸𝗮𝗻𝗮."

6

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turha kuolema!

      Ihmiset ei vain usko, että matkapuhelin ei käytetä ajon aikana. Jutussa ei puhuta, että olisi ollut handsfree käytössä.

      Valokuvista näkee selvästi, että ohitse olisi päässyt, mutta kun keskittyminen on muualla kuin liikenteessä.

      Itse olen siitä omituinen ihminen, että lähtökohtaisesti en edes kävellessä puhu puhelimeen. Joskus kerran pari vuodessa puhun ja sen huomaa eli en kiinnitä pahemmin ympäristöön huomioita!

      • Anonyymi

        Puhelimen näyttöön liimautuneita zombieita on liikenteessä aivan liikaa. Valtaosa toki jalankulkijoita, mutta liikaa joka tapauksessa.


    • Anonyymi

      Jo keskittyminen puheluun vie ainakin minulta tehoja. Jos joudun vastaamaan, keskityn ajoon tarkasti ja hidastan ajoa ja yritän lopettaa puhelun tai pysähtyä.

      Myös radion kuuntelu vie minulta tehoja, koska en ole superkuski.

      Toki pari onnettomuutta olen välttänyt jossa takana tulijat eivät ole välttäneet.

      62 vuotta vasta on autoiltu. Eka paha paikka tuli jotain 35 autoiluvuoden jälkeen. Yleensähän tiet on tyhjät ja autoilu sinänsä hyvin helppoa.
      Kolhuja siis 0 mutta ajoakaan vasta ehkä 880 000 km.

    • Anonyymi

      Kyllä vaan. Nainen teki pahan virheen keskittyessään ajon sijasta kännykän räpläämiseen. Näitä tulee samankaltaisia tapauksia vielä jatkossakin, sillä niin yleistä kännykän seuranta on ajon aikana. Olen ollut monen taksin kyydissä ja aina ne sortuu kännykän räpläämiseen ajaessaan. Myös linja-auton kuljettajat sortuu ja se kyllä huolettaa kyydissä olijaa. Kyllä se ajaminen vaatii niin äärimmäisen suurta keskittymistä itse ajoon, ettei siinä saa olla häiriötekijöitä. Ajureilla ei vaan pelaa se itsesuojeluvaisto, minkä johdosta turmia tulee joka päivä joillekkin.

    • Anonyymi

      Ei kannata ajaa liian lähellä.

    • Anonyymi

      Luonto korjasi pois. Vain kyseisen yksilön, ei lapsia, ei perheenäitiä, ei ketään syytöntä tielläkulkijaa.
      Tämän kun muistaisitte että liikennettä on vaan seurattava, oli siellä puhelimessa sitten vaikka mikä instaus menossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      73
      861
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe