Hyvää yötä ja kauniita unia ihanat. 🐺🌕🌃
Susi täällä kuuta ulvoo
40
388
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvää yötä 👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Nuku hyvin. 😊
Kiitos samoin😘👩
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos. 🤗
Huomiseen🤗👩
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18108577O
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Hei, huumoria unohtamatta 🐔tosikko?
Hyvää yötä ☁️🐑💤 - Anonyymi
Hankkikaa sudet elämä
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voi pyhä sylvi.
eikö se noin mene. Älä nyt taas sano että sulla on ystäviä joita näet kerran vuodessa. Kun sä et juttele heidän kanssaa edes puhelimassa kuin yhtä usein kun näet. Miekkailukavereita et näe miekkailun ulkopuolella kuten et salikaveria.
Anonyymi kirjoitti:
eikö se noin mene. Älä nyt taas sano että sulla on ystäviä joita näet kerran vuodessa. Kun sä et juttele heidän kanssaa edes puhelimassa kuin yhtä usein kun näet. Miekkailukavereita et näe miekkailun ulkopuolella kuten et salikaveria.
Eilen juttelin puhelimessa, erään pitkäaikaisen kaverin kanssa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Eilen juttelin puhelimessa, erään pitkäaikaisen kaverin kanssa.
Ja koska olette viimeksi nähneet tai koska tulette näkemään?
Anonyymi kirjoitti:
Ja koska olette viimeksi nähneet tai koska tulette näkemään?
No sitä en tiedä, millon ehdin seuraavan kerran...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No sitä en tiedä, millon ehdin seuraavan kerran...
no koska näitte viimeks?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Viime kesänä kävin hänen luonaan.
elin näet kerran vuodessa ja se näköjään riittää sulle.
Anonyymi kirjoitti:
elin näet kerran vuodessa ja se näköjään riittää sulle.
Joskus pari kertaa vuodessa... Sille ei voi mitään, koska välimatka on pitkä. Ystävyys säilyy silti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joskus pari kertaa vuodessa... Sille ei voi mitään, koska välimatka on pitkä. Ystävyys säilyy silti.
Just. miksi sä valitat yksinäisyyttä jos kerta pari kertaa vuodessa riittä nähä sun ystäviä. Jos ne on oikeita ystäviä niin et tuntis yksinäisyyttä.
Anonyymi kirjoitti:
Just. miksi sä valitat yksinäisyyttä jos kerta pari kertaa vuodessa riittä nähä sun ystäviä. Jos ne on oikeita ystäviä niin et tuntis yksinäisyyttä.
En ole sanonut että se riittää, vaan että asialle ei voi nyt mitään. On paljon asioita elämässä, joille ei voi mitään, ja sitten on vaan annettava olla.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En ole sanonut että se riittää, vaan että asialle ei voi nyt mitään. On paljon asioita elämässä, joille ei voi mitään, ja sitten on vaan annettava olla.
Kyllä voi. Ikä ei ole esteenä etteikö voi hakea uusia ihmisiä elämään.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi. Ikä ei ole esteenä etteikö voi hakea uusia ihmisiä elämään.
On minun elämään tullut harrastuksen kautta uusia ihmisiä. Vaikka ne ei olekaan kuin harrastuksessa mukana, mutta se onkin ihan toinen maailma jossa olen mukana. Siinä pääsee eroo arjesta.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
On minun elämään tullut harrastuksen kautta uusia ihmisiä. Vaikka ne ei olekaan kuin harrastuksessa mukana, mutta se onkin ihan toinen maailma jossa olen mukana. Siinä pääsee eroo arjesta.
Miks vitussa sitten valitat yksinäisyyttä .
Anonyymi kirjoitti:
Miks vitussa sitten valitat yksinäisyyttä .
Turha sitä on selittää kun et ymmärrä. Yksinäisyyttä voi kokea vaikka yksipuoleisesti rakastuneena.
- Anonyymi
Ulvot kuuta myrskyn silmässä? Mutta olet kuitenkin tyyni, jos ymmärrän oikein.
Uneen aika vaipuu....hyvää yötä.- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Ymmärsit ihan oikein. :)
Nuku oikein hyvin, hyvää yötä. :)Tässä ajassa täytynyt sinustakin jotain oivaltaa rivien välejä unohtamatta:)
Jotain hämäävää vaistoan, muttet sinä kaikkeen pysty vaikka mitä päättäsit:) Koska kaikille ei sovi liian syvällinen ajattelu.
Kiitos, ainahan minä.
- Anonyymi
Muista akka lähteä aamulla hakemaan TÖITÄ!
- Anonyymi
Eikö sulla ole elämää. Kirjoita ruutuvihkoon lyijykynällä. Itsellesi. Toivotuksia.
No onhan minulla jotain elämää... Mutta ei tuo hassumpi ideana ole. Olen joskus nuorempana kirjoitellut ruutuvihkoon kaikenlaista.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No onhan minulla jotain elämää... Mutta ei tuo hassumpi ideana ole. Olen joskus nuorempana kirjoitellut ruutuvihkoon kaikenlaista.
sä kerrot mennesiyydestä asioita ja haluat elää siinä ajassa mielummin kuin tässä päivässä. Sen huomaa siinä kun toitotat että olet saanut naista viimeksi 13 vuotta sitten. se on ollut silloin ja nyt on nyt.
Hyvää Päivää🐺
- Anonyymi
Moro🐻
- Anonyymi
Mitä kuuluu 🐻
Päivää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053181Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921379
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461334Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561246Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803