Star Wars - koska DVD:lle?

Petri

Sattuukohan kellään olemaan tietoa, että koska sopisi alkaa odottelemaan Star Wars episodi ykköstä dvd:lle?
Omalla paikkakunnalla kun on niin surkea elokuvateatteri, että leffa on yleensä julkaistu videolevitykseen suunnilleen yhtä aikaa, kun se vihdoin saadaan myös paikalliseen leffateatteriin. Ja kun se vihdoin sinne saadaan, niin mistään katselunautinnosta ei juuri voida puhua; kangas on pieni ja äänentoisto hanurista.
Siispä oma kotiteatteri on yleensä nautinollisempi katselupaikka, saapa katsella rauhassa.

Eli jos tietoa löytyy, niin laittakaahan viestiä! Varmaan vasta lähempänä joulua kuitenkin saattaa julkaisuajankohta olla...

6

933

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppu_van_pelt

Star Wars episodi ykkönen, sekä myöskin kakkonen on jo julkaistu DVD:nä.

• Petri

Joo, olisi jo tuohon aikaan ilmeisesti pitänyt olla nukkumassa, eikä kyselemässä typeriä.
        Luonnollisesti tarkoitin episodi kolmosta, mutta kirjoitin sitten kuitenkin ykkösestä.
        Siis Sithin koston dvd-julkaisuajankohtaa tiedustelin.

• katsoppa

Comingsoon.netistä. muistaakseni maailmalla julkaisua on arveltu marraskuulle.

• dvd asiantuntija

Asut niin pienellä paikkakunnalla, että on sovittu, että teille ei toimiteta uutuus-DVD:eitä kovinkaan nopeassa tahdissa. Star Wars episode IV saapunee teitin kauppoihin n 5 vuoden päästä, ja kolmen vuoden välein alkaa tulla lisäjaksoja (eli episodi V, sitten VI, sitten I , II ja III).

Koettakaa kestää!

• Petri

Paikkakunta on suhteellisen iso, meiltä löytyy jopa internet ja teksti-tv! ;)
        Leffateatteri täällä on vain niin huono, ettei sinne viitsi mennä leffoja katselemaan, kun ne kuitenkin julkaistaan videolevitykseen lähes samaan aikaan, kun ne teatteriimme vihdoin saadaan.
        Eikä meilläpäin niitä reeveereelevyjä kaupoissa myydä. R-kioski on ainut paikka, jossa niistä on täällä edes joskus kuultu.

Kestäminenhän siinä on ja joskus elämä tuntuukin juuri edellämainitusta syystä uskomattoman synkältä, mutta huumorilla siitäkin on yleensä selvitty.
        Ei muuta kuin hyvää kesää ja pitkää ikää!

• Vattu

Luulisin, että ennen joulua ainakin ilmestyy. Sehän on julkaisuajankohdista paras mahdollinen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      153
      1373
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      122
      1095
    3. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      33
      872
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      839
    5. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      792
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      762
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      143
      754
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      47
      696
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      632
    10. Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan

Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss
      Pyhäjärvi
      63
      593
    Aihe