Merja54 nakuili tvssä

Anonyymi-ap

Minun mielestä nolas itsensä. Ei ollut vartalo sellainen mitä ois kannattanut esitellä, sama juttu kuin Pia penttalallakin.
Näki että on vanha ihminen. Mut ei ne miehetkä mitään filmitähtiä olleet.
Vaatii aikamoisen rohkeuden mennä telkkariin nakuilemaan ja sit miettiä kuka tuttu mahtoi katsoa

20

1059

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole edes katsellut, mutta formaatti vaikuttaa hupaisalta. Huvittavalta, jos suoraan sanon. Ketä edes kiinnostaa alastomat vartalot, hyi. Vaatteet ne ihmisen tekevät ;)

• Anonyymi

ei vartalolla ja iällä ole niin väliä valokatkaisiat on keksitty ja jos peppureika on tiukka saa vanhastakin oivan huuatettavan talven pimeneviin iltoihin

• Anonyymi

Aika ryppynen oli takapuolikin hyi hyi
      Ihan mielenkiinnosta katoin kun sitä niin mainostettiin

• Anonyymi

Laita kuva omastas niin arvostellaan.

• Anonyymi

Mielestäni tämän kirjoituksen tai näiden kirjoitusten aloittaja nolasi itsensä vieläkin enemmän. En ohjelmaan ota kantaa sillä en moisia seuraile mutta jos joku itsevarma ihminen haluaa tuon tyyppistä treffailua koittaa niin suotakoon se hänelle! Ehkä tämän toisia mollaavan kirjoittajankin tekisi mieli osallistua,? Tuntuu vaan olevan niin epävarma tapaus että on nähnyt helpommaksi tehtäväksi haukkua muita anonyymina.

• Anonyymi

Ei kaikki halua mennä telkkariin ihmisten eteen alastomana

• Anonyymi

Kirjoittajan ei todellakaan tee mieli osallistua, mun mielestä nuo ihmiset on päästään sairaita. Pitäis olla todella kaunis ja sopusuhtainen vartalo jos tommosen ohjelmaan menee, kuka nyt haluaa jonkun vanhan ja ryppyinen, ymmärrän jos hakee seuraa mut Tinder ois parempi vaihtoehto .

• Anonyymi

Kateus se pistää mollaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kaikki halua mennä telkkariin ihmisten eteen alastomana

No mutta miks mollaamaan niitä jotka haluaa? Anna kaikkien kukkien kukkia.

• Anonyymi

Saatikka uskalla ...

• Anonyymi

Ihminen on elänyt jo vuosituhansia puettununa, siksi tuntuu nololta, kun ihminen julkisesti riisutaan.

• Anonyymi

Niinpä. Ja alastomuus on epämiellyttävää jossei ole kohde tuttu. Nudistit esimerkiksi ällöttää kun istuvat kodeissaan ilman rihmankiertämää. Mikä löyhkä ja eritteiden määrä! Litsläts.

• Anonyymi

se litsläts - ääni tulee ihan muista aktiivi tekosista....

• Anonyymi

No aattele kun pyllyt paljaana sotkevat tuolitkin!
        Ei ihmiskroppa nyt niin kaunis ole että sitä pitää patsastellen näytellä. Nuoret on asia erikseen, mutta vahvasti olen sitä mieltä, että hormonit ne sekoittaa pään jos löysää kananlihaa alkaa himoamaan.
        Peittävät (tai paljastavat) vaattet tekevät ihmisestä mielenkiintoisen ja aina yläpää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aattele kun pyllyt paljaana sotkevat tuolitkin!
        Ei ihmiskroppa nyt niin kaunis ole että sitä pitää patsastellen näytellä. Nuoret on asia erikseen, mutta vahvasti olen sitä mieltä, että hormonit ne sekoittaa pään jos löysää kananlihaa alkaa himoamaan.
        Peittävät (tai paljastavat) vaattet tekevät ihmisestä mielenkiintoisen ja aina yläpää.

Eli sulla on vaatefetissi.

• Anonyymi

Ei kait se Merja ryppyistä persettään ihan ilmaiseksi julkisuuteen tuonut?

• Anonyymi

No tänään perjantaina ohjelma tulee uudestaan frii kanavalta klo 23 katsokaa nyt oliko vartalo sen näköinen et kannatti riisua. Paljonkohan sai rahaa siitä

• Anonyymi

Jos nolottaa, niin voi kääntää kanavaa. Ei ole pakko tirkistellä.

• Anonyymi

Hyvä kroppa. Ei yhtään noloa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5721
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      55
      2995
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2635
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2321
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2073
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      2026
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1726
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      145
      1315
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      13
      1227
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      261
      1133
    Aihe