Minun mielestä nolas itsensä. Ei ollut vartalo sellainen mitä ois kannattanut esitellä, sama juttu kuin Pia penttalallakin.
Näki että on vanha ihminen. Mut ei ne miehetkä mitään filmitähtiä olleet.
Vaatii aikamoisen rohkeuden mennä telkkariin nakuilemaan ja sit miettiä kuka tuttu mahtoi katsoa
Merja54 nakuili tvssä
20
1022
Vastaukset
- Anonyymi
En ole edes katsellut, mutta formaatti vaikuttaa hupaisalta. Huvittavalta, jos suoraan sanon. Ketä edes kiinnostaa alastomat vartalot, hyi. Vaatteet ne ihmisen tekevät ;)
- Anonyymi
ei vartalolla ja iällä ole niin väliä valokatkaisiat on keksitty ja jos peppureika on tiukka saa vanhastakin oivan huuatettavan talven pimeneviin iltoihin
- Anonyymi
Aika ryppynen oli takapuolikin hyi hyi
Ihan mielenkiinnosta katoin kun sitä niin mainostettiin- Anonyymi
Laita kuva omastas niin arvostellaan.
- Anonyymi
Mielestäni tämän kirjoituksen tai näiden kirjoitusten aloittaja nolasi itsensä vieläkin enemmän. En ohjelmaan ota kantaa sillä en moisia seuraile mutta jos joku itsevarma ihminen haluaa tuon tyyppistä treffailua koittaa niin suotakoon se hänelle! Ehkä tämän toisia mollaavan kirjoittajankin tekisi mieli osallistua,? Tuntuu vaan olevan niin epävarma tapaus että on nähnyt helpommaksi tehtäväksi haukkua muita anonyymina.
- Anonyymi
Ei kaikki halua mennä telkkariin ihmisten eteen alastomana
- Anonyymi
Kirjoittajan ei todellakaan tee mieli osallistua, mun mielestä nuo ihmiset on päästään sairaita. Pitäis olla todella kaunis ja sopusuhtainen vartalo jos tommosen ohjelmaan menee, kuka nyt haluaa jonkun vanhan ja ryppyinen, ymmärrän jos hakee seuraa mut Tinder ois parempi vaihtoehto .
- Anonyymi
Kateus se pistää mollaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki halua mennä telkkariin ihmisten eteen alastomana
No mutta miks mollaamaan niitä jotka haluaa? Anna kaikkien kukkien kukkia.
- Anonyymi
Saatikka uskalla ...
- Anonyymi
Ihminen on elänyt jo vuosituhansia puettununa, siksi tuntuu nololta, kun ihminen julkisesti riisutaan.
- Anonyymi
Niinpä. Ja alastomuus on epämiellyttävää jossei ole kohde tuttu. Nudistit esimerkiksi ällöttää kun istuvat kodeissaan ilman rihmankiertämää. Mikä löyhkä ja eritteiden määrä! Litsläts.
- Anonyymi
se litsläts - ääni tulee ihan muista aktiivi tekosista....
- Anonyymi
No aattele kun pyllyt paljaana sotkevat tuolitkin!
Ei ihmiskroppa nyt niin kaunis ole että sitä pitää patsastellen näytellä. Nuoret on asia erikseen, mutta vahvasti olen sitä mieltä, että hormonit ne sekoittaa pään jos löysää kananlihaa alkaa himoamaan.
Peittävät (tai paljastavat) vaattet tekevät ihmisestä mielenkiintoisen ja aina yläpää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aattele kun pyllyt paljaana sotkevat tuolitkin!
Ei ihmiskroppa nyt niin kaunis ole että sitä pitää patsastellen näytellä. Nuoret on asia erikseen, mutta vahvasti olen sitä mieltä, että hormonit ne sekoittaa pään jos löysää kananlihaa alkaa himoamaan.
Peittävät (tai paljastavat) vaattet tekevät ihmisestä mielenkiintoisen ja aina yläpää.Eli sulla on vaatefetissi.
- Anonyymi
Ei kait se Merja ryppyistä persettään ihan ilmaiseksi julkisuuteen tuonut?
- Anonyymi
No tänään perjantaina ohjelma tulee uudestaan frii kanavalta klo 23 katsokaa nyt oliko vartalo sen näköinen et kannatti riisua. Paljonkohan sai rahaa siitä
- Anonyymi
Jos nolottaa, niin voi kääntää kanavaa. Ei ole pakko tirkistellä.
- Anonyymi
Hyvä kroppa. Ei yhtään noloa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1321594- 381503
- 681265
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa581252- 691034
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2001025Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2621023- 74945
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16860Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106848