Merja54 nakuili tvssä

Anonyymi-ap

Minun mielestä nolas itsensä. Ei ollut vartalo sellainen mitä ois kannattanut esitellä, sama juttu kuin Pia penttalallakin.
Näki että on vanha ihminen. Mut ei ne miehetkä mitään filmitähtiä olleet.
Vaatii aikamoisen rohkeuden mennä telkkariin nakuilemaan ja sit miettiä kuka tuttu mahtoi katsoa

20

957

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole edes katsellut, mutta formaatti vaikuttaa hupaisalta. Huvittavalta, jos suoraan sanon. Ketä edes kiinnostaa alastomat vartalot, hyi. Vaatteet ne ihmisen tekevät ;)

    • Anonyymi

      ei vartalolla ja iällä ole niin väliä valokatkaisiat on keksitty ja jos peppureika on tiukka saa vanhastakin oivan huuatettavan talven pimeneviin iltoihin

    • Anonyymi

      Aika ryppynen oli takapuolikin hyi hyi
      Ihan mielenkiinnosta katoin kun sitä niin mainostettiin

      • Anonyymi

        Laita kuva omastas niin arvostellaan.


    • Anonyymi

      Mielestäni tämän kirjoituksen tai näiden kirjoitusten aloittaja nolasi itsensä vieläkin enemmän. En ohjelmaan ota kantaa sillä en moisia seuraile mutta jos joku itsevarma ihminen haluaa tuon tyyppistä treffailua koittaa niin suotakoon se hänelle! Ehkä tämän toisia mollaavan kirjoittajankin tekisi mieli osallistua,? Tuntuu vaan olevan niin epävarma tapaus että on nähnyt helpommaksi tehtäväksi haukkua muita anonyymina.

      • Anonyymi

        Ei kaikki halua mennä telkkariin ihmisten eteen alastomana


      • Anonyymi

        Kirjoittajan ei todellakaan tee mieli osallistua, mun mielestä nuo ihmiset on päästään sairaita. Pitäis olla todella kaunis ja sopusuhtainen vartalo jos tommosen ohjelmaan menee, kuka nyt haluaa jonkun vanhan ja ryppyinen, ymmärrän jos hakee seuraa mut Tinder ois parempi vaihtoehto .


      • Anonyymi

        Kateus se pistää mollaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki halua mennä telkkariin ihmisten eteen alastomana

        No mutta miks mollaamaan niitä jotka haluaa? Anna kaikkien kukkien kukkia.


    • Anonyymi

      Saatikka uskalla ...

    • Anonyymi

      Ihminen on elänyt jo vuosituhansia puettununa, siksi tuntuu nololta, kun ihminen julkisesti riisutaan.

      • Anonyymi

        Niinpä. Ja alastomuus on epämiellyttävää jossei ole kohde tuttu. Nudistit esimerkiksi ällöttää kun istuvat kodeissaan ilman rihmankiertämää. Mikä löyhkä ja eritteiden määrä! Litsläts.


    • Anonyymi

      se litsläts - ääni tulee ihan muista aktiivi tekosista....

      • Anonyymi

        No aattele kun pyllyt paljaana sotkevat tuolitkin!
        Ei ihmiskroppa nyt niin kaunis ole että sitä pitää patsastellen näytellä. Nuoret on asia erikseen, mutta vahvasti olen sitä mieltä, että hormonit ne sekoittaa pään jos löysää kananlihaa alkaa himoamaan.
        Peittävät (tai paljastavat) vaattet tekevät ihmisestä mielenkiintoisen ja aina yläpää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aattele kun pyllyt paljaana sotkevat tuolitkin!
        Ei ihmiskroppa nyt niin kaunis ole että sitä pitää patsastellen näytellä. Nuoret on asia erikseen, mutta vahvasti olen sitä mieltä, että hormonit ne sekoittaa pään jos löysää kananlihaa alkaa himoamaan.
        Peittävät (tai paljastavat) vaattet tekevät ihmisestä mielenkiintoisen ja aina yläpää.

        Eli sulla on vaatefetissi.


    • Anonyymi

      Ei kait se Merja ryppyistä persettään ihan ilmaiseksi julkisuuteen tuonut?

    • Anonyymi

      No tänään perjantaina ohjelma tulee uudestaan frii kanavalta klo 23 katsokaa nyt oliko vartalo sen näköinen et kannatti riisua. Paljonkohan sai rahaa siitä

    • Anonyymi

      Jos nolottaa, niin voi kääntää kanavaa. Ei ole pakko tirkistellä.

    • Anonyymi

      Hyvä kroppa. Ei yhtään noloa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe