Uusi liitto muodostuu kahdesta eri liitosta

Anonyymi-ap

1. Kasteen liitto on ikuinen liitto, kestää ajan rajan tuolle puolelle

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon LIITON.
Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

2. Ehtoollisen liitto on veriliitto, varmistaa ja vahvistaa kasteen liiton pysyvyyden. Ehtoollinen rakentaa Kristittyä ja seurakuntaa.

Matt. 26:28
Ehtoollisen viini.
Tämä on minun vereni, LIITON VERI, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.

Joh. 6:56

Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, pysyy minussa, ja minä pysyn hänessä.

Mitään uskon liittoa ei ole, vaan sydämen usko tarkoittaa kasteen lahjan Pyhän Hengen yhtä ominaisuutta, (usko, toivo, rakkaus jne) mikä on ihmisessä niin kauan kuin hänessä on Pyhä Henki. Pyhä Henki saadaa kasteessa synneistä pestyyn sydämeen lahjaksi ja sinetiksi Ihmisen Pojan päivää varten, kun toinen korjataan talteen ja toinen jätetään.

Pelkkä käännyttämällä aikaansaatu päänusko on sitä kuollutta uskoa, mihin hellarit ovat tulleet erilaisten tekniikoiden avulla.

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

Pelkän oman uskonratkaisun varaan autuuden rakentaminen on sitä hiekalle rakentamista.

34

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä on sinun tekosi että uskosi näkyisi, tässä maailmassa.

• Anonyymi

...uskohan on luja luottamus siihen mikä ei näy...ojentautuminen Jumalan käskyjen mukaan..

2. Kor. 4:13

Mutta koska meillä on sama uskon Henki, niinkuin kirjoitettu on: "Minä uskon, sentähden minä puhun", niin mekin uskomme, ja sentähden me myös puhumme.

Niin Pietari sanoi heille: "Tehkää parannus ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksisaamiseksi,silloin te saatte Pyhän Hengen lahjan."

Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.

Uskon Henki ilmenee tällä tavoin ihmisen elämässä.

Gal. 5:22

Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.

• Anonyymi

Helluntailaisuus on hurmoshenkien voimasta meluava joukko.

• Anonyymi

Jumalan tekemä Uusi LIITTO alkoi 2000 vuotta sitten Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa.

helluntailasopin mukaan , "Uusi liitto alkaa sitten kun minä HYVÄKSYN . . .

Raaamattu:
        "Ette te valinneet minua , vaan minä valitsin teidät" Joh: 15: 16

helluntailainen sanoo: "tee nyt tänä iltana valinta - ratkaisu . . .

• Anonyymi

Vauvakaste on vitsi.

Eikä luterilainen saa tehdä parannusta eikä tulla uskoon. Pitää pysyä jumalattomana!

• Anonyymi

Helluntailaisten parannukset ovat pelkkiä hurskastelua ja jeesustelua..mikä vetää vain Jumalan vihat päälle.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Helluntailaisten parannukset ovat pelkkiä hurskastelua ja jeesustelua..mikä vetää vain Jumalan vihat päälle.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

Fariseukset olivat helluntailaisten tavoin itsensä tosiuskovaisiksi julistaneita lahkolaisia.

9 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esitti tämän kertomuksen: [Sananl. 30:12]
        10 "Kaksi miestä meni temppeliin rukoilemaan. Toinen oli fariseus, toinen publikaani. [Ap. t. 3:1]
        11 Fariseus asettui paikalleen seisomaan ja rukoili itsekseen: 'Jumala, minä kiitän sinua, etten ole sellainen kuin muut ihmiset, rosvot, huijarit, huorintekijät tai vaikkapa tuo publikaani. [Jes. 58:2; Luuk. 16:15; Ilm. 3:17]
        12 Minä paastoan kahdesti viikossa ja maksan kymmenykset kaikesta, siitäkin mitä ostan.' [Matt. 9:14+ | Matt. 23:23+]
        13 Publikaani seisoi taempana. Hän ei tohtinut edes kohottaa katsettaan taivasta kohti vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen!' [Esra 9:6; Ps. 51:3]
        14 "Minä sanon teille: hän lähti kotiinsa vanhurskaana, tuo toinen ei.* Jokainen, joka itsensä korottaa, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se korotetaan."

• Anonyymi

"vauvakasteen" on helluntailaiset itse keksineet itselleen , sellaista ei ole olemassakan,
        kuin , vauvakaste , nuorisokaste , aikuiskaste , vanhuskaste , jne.

vaan on olemassa : "YKSI kaste" Ef: 4: 5
        ketään siitä erottelematta.

helluntailainen ei ymmärrä edes sitä mikä on JUMALAN TEKEMÄ LIITTO , kuvittelevat , että Jumala on sama kuin luotu ihminen , JUMALA loi IHMISEN ja:
        "JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon liiton" 1 Piet: 3: 21

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"vauvakasteen" on helluntailaiset itse keksineet itselleen , sellaista ei ole olemassakan,
        kuin , vauvakaste , nuorisokaste , aikuiskaste , vanhuskaste , jne.

vaan on olemassa : "YKSI kaste" Ef: 4: 5
        ketään siitä erottelematta.

helluntailainen ei ymmärrä edes sitä mikä on JUMALAN TEKEMÄ LIITTO , kuvittelevat , että Jumala on sama kuin luotu ihminen , JUMALA loi IHMISEN ja:
        "JUMALA TEKI kanssanne hyvän omantunnon liiton" 1 Piet: 3: 21

Oikea järjestys on, synnin tunto ja ensin Jumala pesee kasteessa synnit pois ja siitä seuraa pelastus ja hyvä omatunto.

Ei syntinen saa mitään hyvää omantunnon liittoa pelkästään pyytämällä sitä, ellei ensin kasteessa synnit pestä pois ja vuodateta sydämeen sitä Armon Henkeä sinetiksi kuulumisesta uuden liiton jäseneksi.

Ap. t. 22:16

Ja nyt, mitä viivyttelet? Nouse, huuda avuksi hänen nimeänsä ja anna kastaa itsesi ja pestä pois syntisi.'

• Anonyymi

Aloittaja ei nyt oikeasti tiedä, mikä on uusi liitto.

Jeesus asetti Jeremian kirjassa profetoidun uuden liiton, missä Mooseksen laki kirjoitetaan Israelin ja Juudan sydämeen, jotta nämä kansat lakia noudattaisivat. Uuden liiton tarkoitus on palauttaa vanhan liiton ehdot, koska Jumala ei voi lupaustensa takia hylätä Israelia. Uudessa liitossa on laki voimassa kuten ennenkin. Uudessa liitossa myös kastetaan ihmiset parannukseen, kuten Hesekiel profetoi.

Hes 36:25 Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.
      26 Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
      27 Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

Jer 31:31 "Tulee aika", sanoo Herra, "jolloin minä teen uuden liiton Israelin kansan ja Juudan kansan kanssa.
      32 Tämä liitto ei ole samanlainen kuin se, jonka tein heidän isiensä kanssa silloin kun tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sen liiton he rikkoivat, vaikka minä olin ottanut heidät omakseni, sanoo Herra.
      33 "Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa tulevina päivinä, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
      34 Silloin ei kukaan enää opeta toista, veli ei opeta veljeään sanoen: 'Oppikaa tuntemaan Herra!' Sillä kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut, sanoo Herra. Minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejään."
      35 -- Herra on pannut auringon valaisemaan päivää, kuun ja tähdet radoilleen valaisemaan yötä. Hän panee meren kuohumaan, aallot pauhaamaan -- Herra Sebaot on hänen nimensä,
      36 ja hän sanoo näin: -- Yhtä varmasti kuin minä pidän voimassa tämän järjestyksen, yhtä varmasti pidän huolen siitä, että Israelin jälkeläiset ovat aina minun kansani.
      37 Näin sanoo Herra: -- Yhtä vähän kuin voidaan mitata taivaan avaruus tai tutkia maan perustukset, yhtä mahdoton minun on hylätä Israelin jälkeläisiä edes kaiken sen jälkeen, mitä he ovat tehneet, sanoo Herra.

• Anonyymi

Aloittaja, sinun liittosi perkeleen kanssa kestää näköjään ikuisesti ja syvenee joka ikisen valheen postauksesi myötä. Muuta liittoa sinulla ei olekaan!

• Anonyymi

Helluntailaiset valitsevat villitsevät henget ja riivaajien opit "jeesuksina"

Jumalan pelko ja terve Kristinusko sakramentteineen ei kelpaa Parhamilaisille eli helluntailaisille.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi

Jumalan sana pysyy.

1. Piet. 3:21

Tuon esikuvan mukaisesti TEIDÄT PELASTAA NYT KASTE, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon LIITON.
      Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Kristillinen synnit pois pesevä ja pelastava yksi kaste on tallessa enää vanhoissa Kristillisissä kirkoissa.
      (ei lahkoissa)

• Anonyymi

Aivan kuin kopioit, kasteessa ei luovuta saastaisesta elämästä, eikä yksikään saastainen ei pääse Taivaaseen eikä peri ikuista elämään. Kelvatakseen Jumalalle, ihmisen täytyy tehdä parannus eli luopua saastaisesta elämästä.

Luterilainen, olet liitossa saatanan kanssa, et kyennyt kieltämään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan kuin kopioit, kasteessa ei luovuta saastaisesta elämästä, eikä yksikään saastainen ei pääse Taivaaseen eikä peri ikuista elämään. Kelvatakseen Jumalalle, ihmisen täytyy tehdä parannus eli luopua saastaisesta elämästä.

helluntailaisen rukous:
        "Kiitän sinua , etten ole niinkuin tuo puplikaani , minä annan kymmenykset , minä
        puhdistan itse itseni . . .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

helluntailaisen rukous:
        "Kiitän sinua , etten ole niinkuin tuo puplikaani , minä annan kymmenykset , minä
        puhdistan itse itseni . . .

• Anonyymi

Uudessa liitossa ei kyllä ojentauduta käskyjen mukaan. Siis jos Raamatun sanan mukaan mennään. Sellainen on vahva harhaoppi, jossa uusi liitto onkin vanhan liiton paranneltu painos lakiliitosta.

• Anonyymi

>>>Uudessa liitossa ei kyllä ojentauduta käskyjen mukaan.<<<

Puhut paksua valhetta. Uudessa liitossa noudatetaan käskyjä. Joka ei käskyjä noudata, hän ei ole uudessa liitossa.

Joh 12:50 ja minä tiedän, että hänen käskynsä antaa ikuisen elämän. Kun puhun, puhun siis niin kuin Isä on minun käskenyt puhua."

Ilm 14:12 Tässä kysytään pyhiltä kestävyyttä, niiltä jotka noudattavat Jumalan käskyjä ja uskovat Jeesukseen."

Jaak 2:24 Näette siis, että ihminen osoittautuu vanhurskaaksi tekojen, ei yksistään uskon perusteella.

Jeesus asetti Jeremian kirjassa profetoidun uuden liiton, missä Mooseksen laki kirjoitetaan Israelin ja Juudan sydämeen, jotta nämä kansat lakia noudattaisivat. Uuden liiton tarkoitus on palauttaa vanhan liiton ehdot, koska Jumala ei voi lupaustensa takia hylätä Israelia. Uudessa liitossa on laki voimassa kuten ennenkin.

Jer 31:31 "Tulee aika", sanoo Herra, "jolloin minä teen uuden liiton Israelin kansan ja Juudan kansan kanssa.
        32 Tämä liitto ei ole samanlainen kuin se, jonka tein heidän isiensä kanssa silloin kun tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sen liiton he rikkoivat, vaikka minä olin ottanut heidät omakseni, sanoo Herra.
        33 "Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa tulevina päivinä, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.

Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
        19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.
        20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

• Anonyymi

Uudessa liitossa JeesusKristus pelasti nekin , jotka jo ennen meitä kuolemaan nukkuneet.

"Ja hän on meidän syntiemme sovitus , eikä ainoastaan meidän , vaan koko maailman syntien."
        1 Joh: 2: 2

"koko maailma" ei ole ainoastaan Jkr syntyneet , vaan , sekä ennen meitä eläneet > Vanhan
        liiton aikana , kuin myös nykyisen ajanlaskun jälkeen ; Jkr:
        Uusi LIITO alkoi t nykyisen ajanlaskun alussa . (edes ajanlasku ei kerro helluntailaisuus-
        eksytykselle mitään !!

• Anonyymi

Hah haah: " Kasteen liitto on ikuinen liitto, kestää ajan rajan tuolle puolelle"???

Aikovatko luterilaiset mennä vesipullon kanssa Jumalan eteen?

• Anonyymi

helluntailaiselle kaste Kristukseen on PELKKÄÄ vettä ,
        kristityille , kaste Kristukseen on: "vedestä ja Hengestä"

"sillä kolme on jotka todistavat: "Henki JA vesi JA veri , ja ne kolme YHDESSÄ ovat"
        1 Joh: 5:
        "onhan Jumalan todistus suurempi" 1 Joh: 5: 9

helluntailaisuus on täynnä IHMISTEN todistuksia . . .
        kristityt : "onhan Jumalan todistus SUUREMPI" 1 Joh: 5: 9

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

helluntailaiselle kaste Kristukseen on PELKKÄÄ vettä ,
        kristityille , kaste Kristukseen on: "vedestä ja Hengestä"

"sillä kolme on jotka todistavat: "Henki JA vesi JA veri , ja ne kolme YHDESSÄ ovat"
        1 Joh: 5:
        "onhan Jumalan todistus suurempi" 1 Joh: 5: 9

helluntailaisuus on täynnä IHMISTEN todistuksia . . .
        kristityt : "onhan Jumalan todistus SUUREMPI" 1 Joh: 5: 9

Vauvakasteenpalvojalle rituaali on tärkein.

• Anonyymi

Sapatistit ne ratsastaa laintauluilla taivaaseen.

Ei sellaista luterilaista ole syntynytkään, joka alkaa lain tauluista paasaamaan. Ei edes Räsänen tee niin, vaikka on siihen päin kallellaan.

Ei uusi liitto muutu lakihenkiseksi, niiden fariseusten kaltaiseksi uskoksi, jotka halusivat tapaa Jeesuksen sapattirikkomuksista, vaikka lainaa kaikki lauseet Raamatusta, jossa mainitaan sana laki.

Uudesta liitosta on kerrottu paljon sanassa ja se alkaa siitä kun laki ja profeetat ovat Johannekseen asti. Siitä uusi liitto alkoi muovautua päätyen siihen kun helluntaina vuodatettiin Pyhä Henki. Siitä alkaen on ollut Hengen liitto. Se ei tarkoita laittomuutta ja synnin tekemistä kuten harhappiset sen vääntävät kieroon kuten kaiken mitä kirjoitettu on, vaan se tarkoittaa nimenomaan Pyhää elämää Jumalan Hengessä jossa kuoletaan oma liha ja annetaan päätäntävalta Jumalan Hengelle. Mikä ei ylpeälle ja itsetietoiselle ihmiselle ole helppo tehtävä.

• Anonyymi

Jeesus asetti Jeremian kirjassa profetoidun uuden liiton, missä Mooseksen laki kirjoitetaan Israelin ja Juudan sydämeen, jotta nämä kansat lakia noudattaisivat. Mitää muuta uutta liittoa ei ole.

Uuden liiton tarkoitus on palauttaa vanhan liiton ehdot, koska Jumala ei voi lupaustensa takia hylätä Israelia. Uudessa liitossa on laki voimassa kuten ennenkin. Uusi liitto on samalla tavalla lakiliitto, mitä oli vanhakin.

Luuk 22:20 Aterian jälkeen hän samalla tavoin otti maljan ja sanoi: "Tämä malja on uusi liitto minun veressäni, joka vuodatetaan teidän puolestanne.

Matt 5:17 "Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.
        18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut.
        19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi.
        20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan.

• Anonyymi

Jumalan lain hylkääjillä on aika vaikea päästä taivaaseen.

1234567---

• Anonyymi

Parhami meni liittoon Sodoman kuninkaan kanssa ja perusti uuden lahkon helluntailaisuus, mitä toinen Sodoman kuninkaan palvelija Olseni alkoi tuomaan Suomeen.

• Anonyymi

Luther meni liittoon Saatanan kanssa ja tapatti anabaptistit.
        1940-luvulla Hitler toteutti Lutherin suunnitelmat juutalaisten suhteen.
        Luterilaisuus tuli Suomeen valtiokirkoksi ja alkoi anabaptistien vainoaminen, joka jatkuu tänäkin päivänä!

• Anonyymi

Aloittaja ei nyt oikeasti tiedä, mikä on uusi liitto. Jeesus asetti Jeremian kirjassa profetoidun uuden liiton, missä Mooseksen laki kirjoitetaan Israelin ja Juudan sydämeen, jotta ne lakia noudattaisivat.

Uuden liiton tarkoitus on palauttaa vanhan liiton ehdot, koska Jumala ei voi lupaustensa takia hylätä Israelia. Uudessa liitossa on laki voimassa kuten ennenkin. Uudessa liitossa myös kastetaan ihmiset parannukseen, kuten Hesekiel profetoi.

Hes 36:25 Ja minä vihmon teidän päällenne puhdasta vettä, niin että te puhdistutte; kaikista saastaisuuksistanne ja kaikista kivijumalistanne minä teidät puhdistan.
      26 Ja minä annan teille uuden sydämen, ja uuden hengen minä annan teidän sisimpäänne. Minä poistan teidän ruumiistanne kivisydämen ja annan teille lihasydämen.
      27 Henkeni minä annan teidän sisimpäänne ja vaikutan sen, että te vaellatte minun käskyjeni mukaan, noudatatte minun oikeuksiani ja pidätte ne.

34 Silloin ei kukaan enää opeta toista, veli ei opeta veljeään sanoen: 'Oppikaa tuntemaan Herra!' Sillä kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut, sanoo Herra. Minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejään."
      35 -- Herra on pannut auringon valaisemaan päivää, kuun ja tähdet radoilleen valaisemaan yötä. Hän panee meren kuohumaan, aallot pauhaamaan -- Herra Sebaot on hänen nimensä,
      36 ja hän sanoo näin: -- Yhtä varmasti kuin minä pidän voimassa tämän järjestyksen, yhtä varmasti pidän huolen siitä, että Israelin jälkeläiset ovat aina minun kansani.
      37 Näin sanoo Herra: -- Yhtä vähän kuin voidaan mitata taivaan avaruus tai tutkia maan perustukset, yhtä mahdoton minun on hylätä Israelin jälkeläisiä edes kaiken sen jälkeen, mitä he ovat tehneet, sanoo Herra.

• Anonyymi

Uudessa liitossa ojentaudutaan juuri käskyjen mukaan.

Ilm. 14:12

Tässä on pyhien kärsivällisyys, niiden, jotka pitävät Jumalan käskyt ja Jeesuksen uskon.

Hellarit ojentautuvat villitsevien hurmoshenkien mukaan ja niiden perässä juoksemiseen, koska ne antaa ihania kiksejä, joita sitten vertaillaan keskenään, kellä on kaikista oudoimpia kokemuksia. Siitä arvostus kohoaa siinä yhteisössä.

• Anonyymi

34 Silloin ei kukaan enää opeta toista, veli ei opeta veljeään sanoen: 'Oppikaa tuntemaan Herra!' Sillä kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut, sanoo Herra

Nämä profetian sanat ovat todellisuutta vasta tulevaisuudessa. Leijona ja lammas makaa vierekkäin. Eikä kukaan opettele sotimaan. Ei se aika ole vielä.

Jeesus lähetti uusia opettajia, eikä kukaan ilman Jumalan sanan opetusta tunne Herran käskyjä ja tahtoa.

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• Anonyymi

Matt. 5:18

Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]

Jeesusta meidän on uskominen, eikä hellareiden valheita.

• Anonyymi

Hellareiden Raamatun tuntemus on alhaisella tasolla. Pastorikin voi olla lukenut pelkän kirjekurssin ja sitten muistelee vankilan iltahartauksia. Peruskoulukin on voinut jäädä kesken.

• Anonyymi

Nyt lakia toitotetaan että pitäisi sapatti pitää ja tuomitaan muut sekä herjataan.

Ja juuri on uskova käräjillä siitä ettei saisi muita tuomita ja kaikki paheksuvat miten oikein voi olla sellainen.

Ja nämä jo sapatilla tuomitsevat ihmisiä, jo sillä langettavat kuolemantuomiota.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3305
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2353
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1879
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1861
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1431
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      25
      1286
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1286
    9. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1197
    10. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    Aihe