Suomen on käännytettävä jokainen ilman maahantuloon oikeuttavia papereita Venäjältä ja argumentit hädässä olevien auttamisesta unohdettava.
Maailmassa on neljä miljardia ihmistä, jotka mielellään eläisivät suomalaisella elintasolla, jopa suomalaisen ns. köyhän elintasolla.
Sotaa käyvästä ja meihin vihamielisesti suhtautuvasta maasta ei tarvitse päästää ketään maahan. Humanismia harjoitamme ihan tarpeeksi ja kaikkia tai oikeastaan juuri ketään maailman kurjista emme voi auttaa. Lisäksi Venäjältä tulijoissa on aivan varmasti myös desanttistatuksen omaavia sabotoijia.
Me olemme rakentaneet omanlaisen yhteiskuntamme, joka elättää melko hyvin itsensä. Se että ihmiskunta lisääntyy kuin virukset ja bakteerit ei tarkoita sitä, että suomalaisten on oltava hölmöjä ja tuhottava utopiamme vapaaehtoisesti.
Venäjälle syystä toisesta menneille elintasopakolaisille on viestimme oltava selvä: sitä reittiä ei Suomeen ja Eurooppaan koskaan pääse.
Itärajan invaasiolle stoppi NYT!
Anonyymi-ap
2
158
Vastaukset
- Anonyymi
Turvapaikan hakija ei tarvitse maahantuloon oikeuttavia papereita. En ihmettele ettei persu ole edes tästä asiasta tietoinen koska Suomen uutisissa ka mv-julkaisuissa ei asiasta mainita. Ko. "julkaisut" levittelevät vain disinformaatiota koska tietävät persujen halukkaasti uskovan sen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329