12Sinä päivänä, jona Herra antoi amorilaiset israelilaisten käsiin, Joosua puhui Herralle israelilaisten kuullen ja sanoi:
»Aurinko, pysy paikallasi Gibeonissa!
Kuu, ole liikkumatta Aijalonin laakson yllä!»
13Ja niin aurinko pysyi paikallaan
ja kuu oli liikkumatta,
kunnes kansa oli kostanut vihollisilleen.
Näin on kirjoitettuna Oikeamielisen kirjassa. Aurinko seisahtui taivaan laelle kokonaiseksi päiväksi eikä kiirehtinyt laskemaan
Pallouskosilta lähtee raamattu kädestä
81
497
Vastaukset
Mitä sillä on tekemistä "lättymaan" kanssa, yhtä tyhmää, kun et uskalla panna Kirjaa edes esille, etkä käännöstä.
Minä autan Sinua miksi? Siksi koska Giden sai näin ollen yllätyshyökkäyksen rosmojen joukkoon.
Lue ennen sitä olleita jakeita;8 Herra sanoi Joosualle: "Älä pelkää heitä. Minä annan heidät sinun käsiisi. Kukaan heistä ei voi kestää sinun edessäsi." [5. Moos. 3:2; Joos. 6:2, 8:1]
9 Lähdettyään Gilgalista Joosua marssi joukkoineen koko yön ja hyökkäsi amorilaisten kimppuun yllättäen.
On muuten Joosusa 10.- Anonyymi
Siitä huomaa, ettet nääkään voi olla paljon puhutussa ”uskossa”, jos halveeraat litteään maahan uskovia Jumalan lapsia. Osaat kyllä julkuroida, mutta se ollaan kyllä huomattukin. Kaikesta kauhea julkurointi! Sattuuko totuus noin lujaa?
Anonyymi kirjoitti:
Siitä huomaa, ettet nääkään voi olla paljon puhutussa ”uskossa”, jos halveeraat litteään maahan uskovia Jumalan lapsia. Osaat kyllä julkuroida, mutta se ollaan kyllä huomattukin. Kaikesta kauhea julkurointi! Sattuuko totuus noin lujaa?
Kirjoitat; Siitä huomaa, ettet nääkään voi olla paljon puhutussa ”uskossa”, jos halveeraat litteään maahan uskovia Jumalan lapsia. Osaat kyllä julkuroida, mutta se ollaan kyllä huomattukin. Kaikesta kauhea julkurointi! Sattuuko totuus noin lujaa?
Ensinnäkin, tarkoitat nääkillä mitä?
Toiseksi, näytä kohta Kirjasta, missä maa on litteä? Hanki vaikka TV, ettet elä aivan tyhjiössä, se on avannut usealle Wellulle totuuden monessa muussakin asiassa.
Minusta todellakin on naurettavaa, ja puhvelien oppi asiassa todella naivia, pelkällä duunarin koulutuksella, teologit siitä on aivan eri mieltä, kahden kesken keksiuteluissa?
Juuri totuus on minua puhutellut aina ja pysyn siinä.
Sitten se jumalan lapsuutenne?
Otan asian alkutekstissä, Matt. 5.
4 Hänen siunauksiaan sureville, että he saavat lohdutuksen. (mitä sinä suret?)
5 Hänen siunauksiaan nöyrille, että he saavat periä maan. ( nöyryys on aivan eriä, kun nöyristely, joka tulee opetuksenne mukana).
6 Hänen siunauksiaan niille, joilla on nälkä ja jano oikeuden puoleen, että heidät ravitaan.
(Viime aikoina tuo nälkä Oikeuden puoleen on tullut esille, Wellu- liikemietsen firmojen Velkasaneerauksissa, sekä petoksissa).
(Kinutha, oikeus, on Delitschillä aina zedek ja kreikassa dikaiosyne. Eli ”vanhurskaus”. Room.6:20, 10:4,...)
7 Hänen siunauksiaan armollisille, että heidän ylleen tulisi armoja. ( Mainitse yksi asia, missä armo on teillä käsin kosketeltavaa, Jeesuksessa).
8 Hänen siunauksiaan niille, jotka ovat sydämissään puhtaat, että he saavat nähdä Jumalan. ( Onko sydämesi todella puhdas)
9 Hänen siunauksiaan rauhantekijöille, että heitä kutsutaan Jumalan lapsiksi.( Mainitse yksi asia, missä Laestadiuksen ajan jälkeen, olette ollut tekemässä rauhaa?
Olette hyvin eksklusiivinen lahko).
Voitko vastata, vedoten Raamatun sanomaan.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Kirjoitat; Siitä huomaa, ettet nääkään voi olla paljon puhutussa ”uskossa”, jos halveeraat litteään maahan uskovia Jumalan lapsia. Osaat kyllä julkuroida, mutta se ollaan kyllä huomattukin. Kaikesta kauhea julkurointi! Sattuuko totuus noin lujaa?
Toiseksi, näytä kohta Kirjasta, missä maa on litteä? Hanki vaikka TV, ettet elä aivan tyhjiössä, se on avannut usealle Wellulle totuuden monessa muussakin asiassa.
Minusta todellakin on naurettavaa, ja puhvelien oppi asiassa todella naivia, pelkällä duunarin koulutuksella, teologit siitä on aivan eri mieltä, kahden kesken keksiuteluissa?
5 Hänen siunauksiaan nöyrille, että he saavat periä maan. ( nöyryys on aivan eriä, kun nöyristely, joka tulee opetuksenne mukana).
6 Hänen siunauksiaan niille, joilla on nälkä ja jano oikeuden puoleen, että heidät ravitaan.
(Viime aikoina tuo nälkä Oikeuden puoleen on tullut esille, Wellu- liikemietsen firmojen Velkasaneerauksissa, sekä petoksissa).
(Kinutha, oikeus, on Delitschillä aina zedek ja kreikassa dikaiosyne. Eli ”vanhurskaus”. Room.6:20, 10:4,...)
7 Hänen siunauksiaan armollisille, että heidän ylleen tulisi armoja. ( Mainitse yksi asia, missä armo on teillä käsin kosketeltavaa, Jeesuksessa).
8 Hänen siunauksiaan niille, jotka ovat sydämissään puhtaat, että he saavat nähdä Jumalan. ( Onko sydämesi todella puhdas)
9 Hänen siunauksiaan rauhantekijöille, että heitä kutsutaan Jumalan lapsiksi.( Mainitse yksi asia, missä Laestadiuksen ajan jälkeen, olette ollut tekemässä rauhaa?
Voitko vastata, vedoten Raamatun sanomaan.Pallosynnistä pitää tehdä parannus,jos ei oma tunto herää katumukseen ja parannukseen ihmisten edessä,kontaten sun pitää mennä seuroihun ja pyytää anteeksi, "isä olen rikkonut sinua vastaan" rangaistuksen kärsin ja menen kuolemaan jumalan lasten puolesta, niin kuin jeesus,en enää koskaan ylen anna yhteistä seurakuntaa sillä se on tie totuus ja elämä, lapsen paikalla, olen tyhmä enkä tajua mitään mutta tyydyn herran armoon koska en itse kykene syntisyyteni takia muuhun kuin saatanan seuraan, enkä kykene päästämään siitä irti koska pedofiilin himot ovat niiin suuret
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Voitko vastata, vedoten Raamatun sanomaan.Harhapastori on "jeesuksissaan", että hirvittää.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Voitko vastata, vedoten Raamatun sanomaan.Etkö saatana osaa mitään kommentoida sotkematta sekaan vl:iä. Kommentoi asiaa. Vaikutat sekulaarilta pikku putinilta.
- Anonyymi
Tosta on pitkä matka Jumalan poikaan Jeesukseen kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallosynnistä pitää tehdä parannus,jos ei oma tunto herää katumukseen ja parannukseen ihmisten edessä,kontaten sun pitää mennä seuroihun ja pyytää anteeksi, "isä olen rikkonut sinua vastaan" rangaistuksen kärsin ja menen kuolemaan jumalan lasten puolesta, niin kuin jeesus,en enää koskaan ylen anna yhteistä seurakuntaa sillä se on tie totuus ja elämä, lapsen paikalla, olen tyhmä enkä tajua mitään mutta tyydyn herran armoon koska en itse kykene syntisyyteni takia muuhun kuin saatanan seuraan, enkä kykene päästämään siitä irti koska pedofiilin himot ovat niiin suuret
No onko se nyt pakko harrastaa seksiä edes ollenkaan saati lastensa kanssa ? Seksiä parempaa on liikunta ulkoilu hiihto tanssi taide musiikki työnteko ja kukkien kasvatus paitsi niillä joiden kukat joku varasti joku lahko.
Anonyymi kirjoitti:
Pallosynnistä pitää tehdä parannus,jos ei oma tunto herää katumukseen ja parannukseen ihmisten edessä,kontaten sun pitää mennä seuroihun ja pyytää anteeksi, "isä olen rikkonut sinua vastaan" rangaistuksen kärsin ja menen kuolemaan jumalan lasten puolesta, niin kuin jeesus,en enää koskaan ylen anna yhteistä seurakuntaa sillä se on tie totuus ja elämä, lapsen paikalla, olen tyhmä enkä tajua mitään mutta tyydyn herran armoon koska en itse kykene syntisyyteni takia muuhun kuin saatanan seuraan, enkä kykene päästämään siitä irti koska pedofiilin himot ovat niiin suuret
Olen lentänyt Maapallon eteläpuoliskolla reitillä Los Angeles-- Sidney eikä kertaakaan pää ollut alaspäin.
Kokeile itsekin, pyöreä se on, ei sieltä tipu.
Tässä mm nähdään, kuinka tyhmiä te olette maaliko saarnaajien edessä, yksikään Teologi ei opeta tuota.- Anonyymi
Jos pilkkaat kiellät Jeesuksen IHMISEKSI SYNTYNEENÄ ET PELASTU muu on eksytystä kuin risti.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Voitko vastata, vedoten Raamatun sanomaan.Lestat lutteri ja lesta on yhtä kuolleita ja myös Mooses kuoli aikanaan. Voisitteko yrittää pelastaa ilkeät sielunne ihan Jeesuksen kautta vaan niinkuin normaalit.
Anonyymi kirjoitti:
Jos pilkkaat kiellät Jeesuksen IHMISEKSI SYNTYNEENÄ ET PELASTU muu on eksytystä kuin risti.
En minä ole teitä pilkannut kun tekojanne?
Mieti nyt vähän.Anonyymi kirjoitti:
Lestat lutteri ja lesta on yhtä kuolleita ja myös Mooses kuoli aikanaan. Voisitteko yrittää pelastaa ilkeät sielunne ihan Jeesuksen kautta vaan niinkuin normaalit.
Ei vaan itse Jeesuksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi, risti, kaksi. Markat miljoonaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestat lutteri ja lesta on yhtä kuolleita ja myös Mooses kuoli aikanaan. Voisitteko yrittää pelastaa ilkeät sielunne ihan Jeesuksen kautta vaan niinkuin normaalit.
Mutta Lasaruspa elää keskuudessamme!
Sitä totuutta ei kukaan muuta! Anonyymi kirjoitti:
Et ilmeisesti käsittele juuri rahaa? Nyt valuutta on Euro?
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Voitko vastata, vedoten Raamatun sanomaan.Älkää syökö sipulia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus haukku juutalaisia kun ne söi mannaa korvessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää syökö sipulia!
sipuli on yksi teeveellusimpiä aineita pitää noidat loitolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä totuutta ei kukaan muuta!kerro missä? Ja kuka hänet herätti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa maa litteä tai ei, sillä ei ole mitään tekemistä ihmsen sielun pelastuksen kanssa. Jos Jeesuksen, ihmiseksi tulleen Jumalan veri ei ole valkaissut sinua, helvetti tulee olemaan päämääränä, olipa se sitten pallo tai lätty.
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Olen lentänyt Maapallon eteläpuoliskolla reitillä Los Angeles-- Sidney eikä kertaakaan pää ollut alaspäin.
Tässä mm nähdään, kuinka tyhmiä te olette maaliko saarnaajien edessä, yksikään Teologi ei opeta tuota.Jos avaruudesta otetut maankuvat ovat tasokuvia niin, miksi niissä ei näy kaikkia alueita, vai väitetkö, että avaruusmatkat ovat lavastettuja?
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Tässä mm nähdään, kuinka tyhmiä te olette maaliko saarnaajien edessä, yksikään Teologi ei opeta tuota.Itse olet tyhmä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos avaruudesta otetut maankuvat ovat tasokuvia niin, miksi niissä ei näy kaikkia alueita, vai väitetkö, että avaruusmatkat ovat lavastettuja?
teitokonen ja vesiallas studioluvia
Anonyymi kirjoitti:
Korvessa. Näinhän se lestä puhuja väittä, vaikka siellä ei ole yhtään mäntyä, se on erämaata.
Noin paljon tiedätte Raamatusta.
Jeesus ei haukkunut, koska ei ollut pakalla juutalaisia laisinkaan, ja sillä nimellä kansaa ei silloin ollut.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Korvessa. Näinhän se lestä puhuja väittä, vaikka siellä ei ole yhtään mäntyä, se on erämaata.
Jeesus ei haukkunut, koska ei ollut pakalla juutalaisia laisinkaan, ja sillä nimellä kansaa ei silloin ollut.Sinä et tiedä mitän kun luet väärää raamattua
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä mitän kun luet väärää raamattua
Luen alkutekstejä, sekä -92.
Mitä Sinä.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Jeesus ei haukkunut, koska ei ollut pakalla juutalaisia laisinkaan, ja sillä nimellä kansaa ei silloin ollut.SYNONYYMISANAKIRJA
korpi:
erämaa, syrjäseudut, takamaat, syrjäseutu Anonyymi kirjoitti:
SYNONYYMISANAKIRJA
korpi:
erämaa, syrjäseudut, takamaat, syrjäseutuAinoastaan käännöksen käännöksen käännös mainitsee , mutta Raamatussa asia ei ole mainittu Korpena.
Älä raiskaa Jumalan sanaa.
Minä tutkin kaiken Raamatun valossa, sinä synonyymien perässä.- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Ainoastaan käännöksen käännöksen käännös mainitsee , mutta Raamatussa asia ei ole mainittu Korpena.
Minä tutkin kaiken Raamatun valossa, sinä synonyymien perässä.Joo on mainittu havupuut,mut ne on muille tarkotettu nille jotka asuu lapissa
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Ainoastaan käännöksen käännöksen käännös mainitsee , mutta Raamatussa asia ei ole mainittu Korpena.
Minä tutkin kaiken Raamatun valossa, sinä synonyymien perässä.Sokealle tunkion kukolle näkemys korpivaelluksen historista.
#Pakotarina on erään teorian mukaan koottu useasta osasta. Nykyaikaan säilynyt kertomus ammentaisi kolmesta tai neljästä lähteestä, jotka sepitettiin ilmeisesti vuosien 700 eaa. ja 400 eaa. välillä.[1] Kirjoitus otettiin Israelissa käyttöön arviolta 900-luvulla eaa., joten sitä varhaisemmat kertomukset olisi välitetty sitä ennen suullisesti.[5]
Jos exodus on historiallinen tapahtuma, se saattoi joidenkin tutkijoiden mukaan tapahtua joskus vuoden 1300 eaa. jälkeen.[1] Sen olisi täytynyt tapahtua viimeistään 1200-luvulla eaa., sillä sen vuosisadan lopulta tunnetaan egyptiläinen steela, jossa Israelin kerrotaan jo olleen olemassa Kanaaninmaalla.[5] Exodus ajoitetaan pääsääntöisesti joko Ramses II:n tai Merenptahin hallituskaudelle.[6] Joskus on myös esitetty varhaisempaa 1400-luvun puoliväliin sijoittuvaa ajoitusta, jonka kannattajat väittävät sen olevan Raamatun tekstille uskollisempi,[7] mitä on kritisoitu niin arkeologisten todisteiden kuin raamatuntulkinnankin pohjalta.[8]
Raamatullinen arkeologia ei ole onnistunut löytämään Siinailta todisteita Raamatussa kuvatusta 600 000 ihmisen paosta Egyptistä lapsineen ja eläimineen ja heidän vaeltelustaan autiomaassa 40 vuoden ajan.[9] Egyptistä ei ole löydetty jälkiä varhaisesta israelilaisesta väestöstä, eikä Kanaaninmaalta merkkejä Joosuan kirjassa kuvatusta valloituksesta tai varhaisten israelilaisten asutuksesta pronssiajalta ennen rauta-aikaa 1200 eaa.[5] Raamatun eksodus-kertomuksessa on aitoja egyptiläisiä kielellisiä ja kulttuurisia yksityiskohtia, joiden on esitetty todennäköisimmin viittaavan israelilaisten jonkinlaiseen alkuperään Egyptissä.[10] Suurin osa tutkijoista katsoo Raamatun kuvauksella olevan jonkinlainen historiallinen pohja, mutta ei kuitenkaan pidä kertomusta sellaisenaan luotettavana. On esitetty, että Egyptistä tullut ryhmä olisi liittynyt Kanaaninmaalla olleeseen israelilaisväestöön, ja heidän kokemuksistaan kertomus olisi syntynyt.[11] Kertomuksessa on esitetty mahdollisesti olevan todellisten tapahtumien ja henkilöiden yhdistämistä myyttisiin elementteihin.[12] Valtavirran ulkopuolelle jää tutkijoita, jotka hylkäävät Raamatun kuvauksen kokonaan, ja jonkin verran enemmän niitä, jotka pitävät sitä yleisesti ottaen luotettavana - Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Minä tutkin kaiken Raamatun valossa, sinä synonyymien perässä.Tältä pohjalkoko tutkit:
"Makasin tuolla Kempeleen vanhan kirkon lattialla, lähellä alttaria, Nokialaispapit olivat siunaamassa minua ja kaaduin suoraan selälleen ja silloin näin en Jeesuksen valon, joka lähti päätäni joulukuusen tavoin, mutta se kantoi taivaaseen asti ja valo oli kun timantteja, ja sitä ei voi sanoin kuvata. kaiketi sama kun Paavalilla, mutta minulta se vei jalat, kolme päivää olin jalaton, mutta lähti myös saatana tästä miehestä."
Vaakatason hallusinaatiota ei Raamattu tunne. Anonyymi kirjoitti:
Joo on mainittu havupuut,mut ne on muille tarkotettu nille jotka asuu lapissa
Ei siellä Siinain erämaassa, olen Käynyt Eilatissa, ja Mooabien maassa on setriä, siinä on kyllä taipuvat neulaset, mutta se ei ole erämaata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tältä pohjalkoko tutkit:
"Makasin tuolla Kempeleen vanhan kirkon lattialla, lähellä alttaria, Nokialaispapit olivat siunaamassa minua ja kaaduin suoraan selälleen ja silloin näin en Jeesuksen valon, joka lähti päätäni joulukuusen tavoin, mutta se kantoi taivaaseen asti ja valo oli kun timantteja, ja sitä ei voi sanoin kuvata. kaiketi sama kun Paavalilla, mutta minulta se vei jalat, kolme päivää olin jalaton, mutta lähti myös saatana tästä miehestä."
Vaakatason hallusinaatiota ei Raamattu tunne.Etkö sinä tunne eri kirjoituksia, josta biblia on aivan hakoteillä.
Miten minusta tuntuu, että olet katkera?? Älä itke, Äiti tulee kohta iltajuoksultaan. Anonyymi kirjoitti:
Sokealle tunkion kukolle näkemys korpivaelluksen historista.
#Pakotarina on erään teorian mukaan koottu useasta osasta. Nykyaikaan säilynyt kertomus ammentaisi kolmesta tai neljästä lähteestä, jotka sepitettiin ilmeisesti vuosien 700 eaa. ja 400 eaa. välillä.[1] Kirjoitus otettiin Israelissa käyttöön arviolta 900-luvulla eaa., joten sitä varhaisemmat kertomukset olisi välitetty sitä ennen suullisesti.[5]
Jos exodus on historiallinen tapahtuma, se saattoi joidenkin tutkijoiden mukaan tapahtua joskus vuoden 1300 eaa. jälkeen.[1] Sen olisi täytynyt tapahtua viimeistään 1200-luvulla eaa., sillä sen vuosisadan lopulta tunnetaan egyptiläinen steela, jossa Israelin kerrotaan jo olleen olemassa Kanaaninmaalla.[5] Exodus ajoitetaan pääsääntöisesti joko Ramses II:n tai Merenptahin hallituskaudelle.[6] Joskus on myös esitetty varhaisempaa 1400-luvun puoliväliin sijoittuvaa ajoitusta, jonka kannattajat väittävät sen olevan Raamatun tekstille uskollisempi,[7] mitä on kritisoitu niin arkeologisten todisteiden kuin raamatuntulkinnankin pohjalta.[8]
Raamatullinen arkeologia ei ole onnistunut löytämään Siinailta todisteita Raamatussa kuvatusta 600 000 ihmisen paosta Egyptistä lapsineen ja eläimineen ja heidän vaeltelustaan autiomaassa 40 vuoden ajan.[9] Egyptistä ei ole löydetty jälkiä varhaisesta israelilaisesta väestöstä, eikä Kanaaninmaalta merkkejä Joosuan kirjassa kuvatusta valloituksesta tai varhaisten israelilaisten asutuksesta pronssiajalta ennen rauta-aikaa 1200 eaa.[5] Raamatun eksodus-kertomuksessa on aitoja egyptiläisiä kielellisiä ja kulttuurisia yksityiskohtia, joiden on esitetty todennäköisimmin viittaavan israelilaisten jonkinlaiseen alkuperään Egyptissä.[10] Suurin osa tutkijoista katsoo Raamatun kuvauksella olevan jonkinlainen historiallinen pohja, mutta ei kuitenkaan pidä kertomusta sellaisenaan luotettavana. On esitetty, että Egyptistä tullut ryhmä olisi liittynyt Kanaaninmaalla olleeseen israelilaisväestöön, ja heidän kokemuksistaan kertomus olisi syntynyt.[11] Kertomuksessa on esitetty mahdollisesti olevan todellisten tapahtumien ja henkilöiden yhdistämistä myyttisiin elementteihin.[12] Valtavirran ulkopuolelle jää tutkijoita, jotka hylkäävät Raamatun kuvauksen kokonaan, ja jonkin verran enemmän niitä, jotka pitävät sitä yleisesti ottaen luotettavanaHyvä kopiointi, mutta heitä oli 2- 3 miljoonaa ensimmäisessä eksoduksessa, väestölaskennassa.
- Anonyymi
Mitä vitun tekemistä kuolleella joosualla tai amorilaisilla on JEESUKSEN KANSSA JOKA ON YLÖSNOUSSUT tai ESINAHKA kukkulalla ( gilgal) on kristittyjen kanssa LESTA ELÄÄ HELVETISSÄ
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Korjaan JOOSUA 10.
Voi helvetti näyttää tolta justiin Jeesusta ei vaan näy ei löydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Judet varasteli jo 2000 luvulla mitä virosta Venäjältä tuli Suomeen köyhien rahoja ja vaatteita pesukoneita heitä oikein tulvi Suomeen lähiöihin varastamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä totuutta ei kukaan muuta!Lasaruksia onkin monia mutta Jeesus on ainoa ylösnoussut ja hänen omat leijuu henkinä haudat aukesi.Lasarus tuli ulos haudasta kuin Jeesus nousi haudasta. Rikas mies vähän kärvistelee tuonelassa ( rikas mies ja Lasarus )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisia kuoli siinailla koska ne VALITTI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän noidista pelkäisi sipuleita noidat kun syö sipuleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukkasipulit voit kaivaa maahan saat uusia sipuleita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa maa litteä tai ei, sillä ei ole mitään tekemistä ihmsen sielun pelastuksen kanssa. Jos Jeesuksen, ihmiseksi tulleen Jumalan veri ei ole valkaissut sinua, helvetti tulee olemaan päämääränä, olipa se sitten pallo tai lätty.
Verijuttusi vie sinut helvettiin olet ylittänyt valtuutesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos avaruudesta otetut maankuvat ovat tasokuvia niin, miksi niissä ei näy kaikkia alueita, vai väitetkö, että avaruusmatkat ovat lavastettuja?
Avaruusmatkat on huijausta mutta voit liittää taivaalla laskuvarjolla
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Jeesus ei haukkunut, koska ei ollut pakalla juutalaisia laisinkaan, ja sillä nimellä kansaa ei silloin ollut.Mooses kuljetti niitä pitkin Siinain autiomaata ja orjantappura kruunu puhui älä varasta älä HIMOITSE muiden rahoja tavaroita älä jogaa tee kultajumalia älä huoraa älä homoile pidä vanhempia arvossa auta köyhiä. ( Suomen rajavartijat tarvii akuutisti villasukkia työssä ulkona). Judet ei ollut varsinaisia judeja vielä vaan hebrealaisia kieleltään. Niitä kuoli valittamisen takia siellä ja kuin Mooses suuttumuksen. Itsensä hillitseminen on taitolaji. Mooses ennusti Jeesuksen ihmiseksi tulemisen häntä suurempi tulee. Eksyttää kyllä tosiaan. Käärmeen kundaliiniin dragoniin auttaa kun katsoo vaskikäärmettä seerumi antihistamiini vastamyrkky mutta kun katsoo poikaa Jeesusta näkee Jumalan rakkauden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SYNONYYMISANAKIRJA
korpi:
erämaa, syrjäseudut, takamaat, syrjäseutuKorpi meillä on 🌲 🌲 puuta siinailla hiekkaa
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Minä tutkin kaiken Raamatun valossa, sinä synonyymien perässä.Erämaa siinailla on hiekkaa kiveä edelleen Sodoman jälkeen ei jäänyt mitään kuin suolalätäkkö arabeille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo on mainittu havupuut,mut ne on muille tarkotettu nille jotka asuu lapissa
Salomo toi kaikki rakennustarvikkeet Libanonista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sokealle tunkion kukolle näkemys korpivaelluksen historista.
Raamatullinen arkeologia ei ole onnistunut löytämään Siinailta todisteita Raamatussa kuvatusta 600 000 ihmisen paosta Egyptistä lapsineen ja eläimineen ja heidän vaeltelustaan autiomaassa 40 vuoden ajan.[9] Egyptistä ei ole löydetty jälkiä varhaisesta israelilaisesta väestöstä, eikä Kanaaninmaalta merkkejä Joosuan kirjassa kuvatusta valloituksesta tai varhaisten israelilaisten asutuksesta pronssiajalta ennen rauta-aikaa 1200 eaa.[5] Raamatun eksodus-kertomuksessa on aitoja egyptiläisiä kielellisiä ja kulttuurisia yksityiskohtia, joiden on esitetty todennäköisimmin viittaavan israelilaisten jonkinlaiseen alkuperään Egyptissä.[10] Suurin osa tutkijoista katsoo Raamatun kuvauksella olevan jonkinlainen historiallinen pohja, mutta ei kuitenkaan pidä kertomusta sellaisenaan luotettavana. On esitetty, että Egyptistä tullut ryhmä olisi liittynyt Kanaaninmaalla olleeseen israelilaisväestöön, ja heidän kokemuksistaan kertomus olisi syntynyt.[11] Kertomuksessa on esitetty mahdollisesti olevan todellisten tapahtumien ja henkilöiden yhdistämistä myyttisiin elementteihin.[12] Valtavirran ulkopuolelle jää tutkijoita, jotka hylkäävät Raamatun kuvauksen kokonaan, ja jonkin verran enemmän niitä, jotka pitävät sitä yleisesti ottaen luotettavanaMitään suezin kanavaa ei ollut olemassa edes vielä. Niili eufrat Tigris Jordan kidron suuri meri ( ivälimeri ) idän meri ( arabian meri ) Kypros oli ja Egypti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tältä pohjalkoko tutkit:
Vaakatason hallusinaatiota ei Raamattu tunne.No saatana esiintyy myös valon tuojana ja valkeuden enkelinä on myös kopioita vääriä jeesuksia juutalaisista. Hokkus pokkus hallelujaa hinduina. Guruina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä se litteän maan reuna on käydään katsomassa
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Voitko vastata, vedoten Raamatun sanomaan.Pure heard puhdas sydämiset saavat nähdä Jeesuksen me kristityt katselemme Jeesusta peittämättömin silmin KAIKISTA SURKEIMMATKIN !
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Tässä mm nähdään, kuinka tyhmiä te olette maaliko saarnaajien edessä, yksikään Teologi ei opeta tuota.Onkohan joku varastanut köyhiltä jotain sehän on Jumalan luojan silmissä kauheinta köyhiltä varastaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SYNONYYMISANAKIRJA
korpi:
erämaa, syrjäseudut, takamaat, syrjäseutuYouTube mount sinai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tältä pohjalkoko tutkit:
Vaakatason hallusinaatiota ei Raamattu tunne.Nokiaoaispastorit olikin HELLUNTAI VAPAREITA IKÄVÄÄ TULLA HUIJATUKSI
- Anonyymi
pinnasänky kirjoitti:
Ei siellä Siinain erämaassa, olen Käynyt Eilatissa, ja Mooabien maassa on setriä, siinä on kyllä taipuvat neulaset, mutta se ei ole erämaata.
Eilatin puut on vasta istutettua. Palmut ja muu.Se on ollut autiomaata.Edom Moab on arabiheimojen maita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaruusmatkat on huijausta mutta voit liittää taivaalla laskuvarjolla
Entä satelliitit? Onko niitä sinun mukaasi olemassa? Entä ISS avaruusasema? Olen nähnyt sen omin silmin, joten minulla ei ole epäilystäkään. Kyseisen aseman omista livekameroista voi nähdä maan kaarevuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sinä tunne eri kirjoituksia, josta biblia on aivan hakoteillä.
Miten minusta tuntuu, että olet katkera?? Älä itke, Äiti tulee kohta iltajuoksultaan.Soorian moorian vuorella mohametti lenteli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään suezin kanavaa ei ollut olemassa edes vielä. Niili eufrat Tigris Jordan kidron suuri meri ( ivälimeri ) idän meri ( arabian meri ) Kypros oli ja Egypti.
HARMAGEDDON on siellä lähellä missä on nasareth
- Anonyymi
Huumeissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
teitokonen ja vesiallas studioluvia
Se voi olla aikamoinen shokki kun tajuaakin niiden olleen oikeita. Jännä kuinka "tietokone animaatiolla" on löydetty metsäpaloja aikaisessa vaiheessa.
Muuten tuossa vesiallas jutussa yhtenä ongelmana olisi "ilmakuplien" liikkumasuunta.
Himawari-8 satelliitti on kuuluisa, joka ottaa maasta kuvan joka 10 minuutti. Anonyymi kirjoitti:
HARMAGEDDON on siellä lähellä missä on nasareth
Et sata prosenttisesti tiedä edes Nasatein sijaintia, saatikka Harmakeddonia.
Anonyymi kirjoitti:
Eilatin puut on vasta istutettua. Palmut ja muu.Se on ollut autiomaata.Edom Moab on arabiheimojen maita
Eilat sijaitsee mullan peittämässä maassa Veden rannalla, siellä on aina ollut Palmuja.
Oletko käynyt?Anonyymi kirjoitti:
Olet naurettava, Moab on Abrahamista lähtöisin oleva maa.
Moabilaiset olivat sukua israelilaisille. Moabilaisten kantaisänä oli israelilainen Terah.Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kun Egyptin
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei ollut vielä silloin tullut maan päälle, tajuatko.
- Anonyymi
Tuo kohta todistaa, että Raamatussa puhutaan litteästä maasta. Kuuta ja aurinkoa ei noin vain käskytetä palloteorian mukaisessa maassa.
- Anonyymi
Ei ole mitään palloteoriaa. Se on fakta.
- Anonyymi
Raamattua ei ole kirjoitettu siksi, että sillä voisi osoittaa todeksi omat käsityksensä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamattua ei ole kirjoitettu siksi, että sillä voisi osoittaa todeksi omat käsityksensä..
raamattu on kirjotettu juutalaisille
Elätkö todellisuudessa noin pimeydessä, sarka ojassa?
Vähän naurattaa.
Katso vaikka TV;tä.
Ilen kiertänyt lentäen maapallon, joten tiedän minkälainen se on.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
raamattu on kirjotettu juutalaisille
Höpöjä. Egyptissä oli heimoja joista kehittyi kieliä monia kieliä kirjoituksia ja lääketiedettä viisautta faaraoilla ja yksi joukko oli arabien heimojen Egyptin orjien sekoitusta eli hebreaa arameaa.Luomisjutut on Egyptistä.Jumala ilmestyi ihmisenä jo mm.jaakopin painissa vertauskuvana ihminen vastaan luoja.
Entäs jos se pyörii sittenkin...
- Anonyymi
Kyllä pyörii jos otat prinssi everstiä tarpeeks paljo kerralla.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pyörii jos otat prinssi everstiä tarpeeks paljo kerralla.
Nii kuperkeikka öljyä?
- Anonyymi
Jumala ei vielä siihen aikaan tiennyt, että maa kiertää aurinkoa.
Kuukin oli vähän hakusessa. - Anonyymi
Kyllä Luoja tiesi luomansa.
Hän pystyi pysäyttämään Auringon ja Kuun puoleksi päiväksi. Joosuan joukot saivat näin luvan surmata amorilaiset.- Anonyymi
Joosua on kuollut snif
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joosua on kuollut snif
Ajalta ennen Jeesusta
- Anonyymi
ylpeää puhetta muka teloittaminen "oikein" ja aurinko kun kuu näkyy saman aikaan taivaalla on se ankeeta mutta sillä eisaatappaa pallo on sisätilassa talvella
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä762691Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2761539Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461497- 871341
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3991301Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3851246Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat38997Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2889Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254812Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun316805