ATEISTEILLA AIHETTA JUHLIA !

Anonyymi-ap

Syytteet Päivi Räsästä vastaan kumottiin hovioikeudessa.

Miten ateistit aikovat juhlia tätä sananvapauden riemuvoittoa !

18

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ajattelin ostaa Mein Kampfin ja Natsilipun sekä mennä synagogan eteen megafonin kanssa päivisin.

    • Jumalattomien bileet on peruttu, eivät ainakaan vielä saaneet lupaa Päivin ristiinnaulitsemiseen.

      • Anonyymi

        Missä asuu Päivi Räsänen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä asuu Päivi Räsänen?

        "Missä asuu Päivi Räsänen?"

        En tiedä.


      • Anonyymi
        Ukim kirjoitti:

        "Missä asuu Päivi Räsänen?"

        En tiedä.

        Haluaisin laittaa ruskean paketin kiitokseksi hälle.


      • Anonyymi

        Sen näköistä vanhaa harppua ei kannata ristiin naulita.
        Valitaan joku seksikkäämpi, että on sitten ilo silmälle,
        jos sellaista alttaritaulua joutuu joskus katselemaan.


    • Anonyymi

      "Syytteet Päivi Räsästä vastaan kumottiin hovioikeudessa."

      Suomi on oikeusvaltio. Se tarkoittaa, että täällä on joillakin oikeus tehdä mitä lystää.

    • Anonyymi

      No se nyt on yks tommonen muinaismuisto ja kaikkea erilaista vihaava vanha ämmä yks lysti.

      • "No se nyt on yks tommonen muinaismuisto ja kaikkea erilaista vihaava vanha ämmä yks lysti."

        Melkoista vihapuhetta! Ilmeisesti vihaat erilaisuutta!


      • Anonyymi
        Ukim kirjoitti:

        "No se nyt on yks tommonen muinaismuisto ja kaikkea erilaista vihaava vanha ämmä yks lysti."

        Melkoista vihapuhetta! Ilmeisesti vihaat erilaisuutta!

        Mikä tuossa oli muka vihapuhetta? Tuo oli totuus, niin kuin sekin että sinä olet vain huono trolli, et mikään uskova. Ethän edes näytä tuntevan "omaa" uskontoasi. ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä tuossa oli muka vihapuhetta? Tuo oli totuus, niin kuin sekin että sinä olet vain huono trolli, et mikään uskova. Ethän edes näytä tuntevan "omaa" uskontoasi. ;)

        "Mikä tuossa oli muka vihapuhetta?"

        Kaikki.

        "Tuo oli totuus, niin kuin sekin että sinä olet vain huono trolli, et mikään uskova."

        Totuus on se, että sinä olet Jumalan vihan alla elävä vääryydentekijä.


      • Anonyymi
        Ukim kirjoitti:

        "Mikä tuossa oli muka vihapuhetta?"

        Kaikki.

        "Tuo oli totuus, niin kuin sekin että sinä olet vain huono trolli, et mikään uskova."

        Totuus on se, että sinä olet Jumalan vihan alla elävä vääryydentekijä.

        Eli et osannut sanoa mikä tuossa on vihapuhetta. Miksi olet taas valehtelemassa?

        "Totuus on se, että sinä olet Jumalan vihan alla elävä vääryydentekijä."

        Ja tämä on sitä vihapuhetta sinun kriteerien mukaan. Helvetissä tavataan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli et osannut sanoa mikä tuossa on vihapuhetta. Miksi olet taas valehtelemassa?

        "Totuus on se, että sinä olet Jumalan vihan alla elävä vääryydentekijä."

        Ja tämä on sitä vihapuhetta sinun kriteerien mukaan. Helvetissä tavataan!

        "Eli et osannut sanoa mikä tuossa on vihapuhetta."

        Sinulla taitaa olla vaikeuksia ymmärtämisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et osannut sanoa mikä tuossa on vihapuhetta. Miksi olet taas valehtelemassa?

        "Totuus on se, että sinä olet Jumalan vihan alla elävä vääryydentekijä."

        Ja tämä on sitä vihapuhetta sinun kriteerien mukaan. Helvetissä tavataan!

        Don't feed the troll.


    • Anonyymi

      Kyllä, omassa hulluudessaan!

      • Anonyymi

        Luterilainen sätkii viinoissaan siis tarkoitin


    • Anonyymi

      Olen 1970 luvulta 1980 luvulle kuulunut samaan viidesläiseen lafkaan kuin Räsänen. Kun ikää ja tietoa tuli, uskonoppi alkoi tuntua yhä epäuskottavammalta. Nyt olen ollut jo vuosikymmeniä täysi pakana. Tämä taustaksi mielipiteelleni.

      Viidesläisyyden linja näyttää siirtyneen niistäkin ajoista yhä enemmän fundamentalistisen äärikristillisyyden suuntaan. Jo 1980 luvulla liikkeen piirissä oli melko absurdeja oppeja, joita oli melko mahdoton normaali järjellä sulattaa. Mielestäni koko Räsäsen oikeudenkäyntiä ei olisi kannattanut edes järjestää. Päivi ei pelaa samoilla pelimerkeillä, kuin ns. "tavalliset ihmiset". Hänen totuuskäsityksensä ja siten myös moraalikäsityksensä on kaukana suomalaisen yhteiskunnan yleisesti hyväksytyistä normeista.

      Jos joku väittää koronarokotteen olevan tappava ja suunniteltu ihmiskunnan laajamitaiseen supistamiseen, hän saattaa aiheuttaa enemmän haittaa yhteiskunnalle, kuin mitä Räsänen homopuheillaan. Syyttäjälle tuskin tulisi mieleenkään vetää näitä reppanoita oikeuteen vastaamaan väitteistään. Nykyään luen Räsäsen kaltaiset uskonsoturit samaan kategoriaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe