Martti martinmartinmartilla on nyt tiedotuskimara. Esipuheeni on kimara 5-kerroksinen spektaakkeli

Nyt kun minä kuitenkin olen synnytetty tähän maailmaan (ehkä itsestäni riippumatta), aion julkaista tällä nimenomaisella palstalla omat ja etiäiseni muutosehdotukset suomalaiseen elämänmenoon. Kiitos kiitos, lopettaakaa ne taputukset, mutta kuitenkin; huomenna kello 12:99 +- 2 min tulen täällä julkaisemaan ensimmäisen osioni Suomen parhaaksi, yhdestä viiteen. Jos joku kuvittelee poistavansa sen siivun informaatiota, pettyy. Minulla on jo lähes rakkaussuhde naispuolisiin moderaattoreihimme, tai vähintäänkin on näin, että ehkä edes yksi etiäisistäni näin mainitsee. Näin se menee.

30

261

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt iski jännityksen päälle, onko kyseessä poikkeuksellisen terävää rajatietoa tai jopa ratkaiseva poliittinen pläjäys? Pahkasijassa rajatiedon jaksossa lennätimenhoitaja Emma Telegrammi kertoi työstään: Saan viestejä rajan takaa!
      Nyt on jännät ajat!

      • Anonyymi

        Se julkistaa kun Li vastustaa rajan sulkemista neukkuihin. Kommunistit on niin neukku ytävällisiä, jopa liitosta vaativat neukkuihin. Meikä ei vastusta siitosta komeaan neukku tyttöön.
        Sukkousuilla saatiin aikanaan naida sen kun jaksoi, aamu viideltä oltiin naatteja, kuten Sannakin yökerhosta, jos nyt kotiin matka.


      • Jännäkakkaa jo itsekin päästelen. Pahkasika ja muukin tieteellinen kirjallisuus on toki se, mitä olen aina itseeni kimmahtaen aina liittänyt. Huomenna sitten kerron lisää. Taalintehtaan väärästöpatteri suojaa minua tarvittaessa oikeiston tykkitulelta Haamen.


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Jännäkakkaa jo itsekin päästelen. Pahkasika ja muukin tieteellinen kirjallisuus on toki se, mitä olen aina itseeni kimmahtaen aina liittänyt. Huomenna sitten kerron lisää. Taalintehtaan väärästöpatteri suojaa minua tarvittaessa oikeiston tykkitulelta Haamen.

        Miksi Martti olet kommunisti vaikket ole neukku kommunitityttöjä päässyt naimaan.
        Kyllä me pojat naitiin vaikkei kommunisteja olla. 1 esimerkki, kerrankin nainen tuli vierelle, kämmeneen oli tussattu PILHU 20 mk.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Martti olet kommunisti vaikket ole neukku kommunitityttöjä päässyt naimaan.
        Kyllä me pojat naitiin vaikkei kommunisteja olla. 1 esimerkki, kerrankin nainen tuli vierelle, kämmeneen oli tussattu PILHU 20 mk.

        En minä ole kommunisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Martti olet kommunisti vaikket ole neukku kommunitityttöjä päässyt naimaan.
        Kyllä me pojat naitiin vaikkei kommunisteja olla. 1 esimerkki, kerrankin nainen tuli vierelle, kämmeneen oli tussattu PILHU 20 mk.

        Et sitten löytänyt enää yhtään vanhempaa "pilhu" juttua, kokeile joskus naista ja saat yllättyä iloisesti. Lopeta niiden lampaiden kiusaaminen.


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Jännäkakkaa jo itsekin päästelen. Pahkasika ja muukin tieteellinen kirjallisuus on toki se, mitä olen aina itseeni kimmahtaen aina liittänyt. Huomenna sitten kerron lisää. Taalintehtaan väärästöpatteri suojaa minua tarvittaessa oikeiston tykkitulelta Haamen.

        Pahkasiassa oli tärkeä historiallisen vääryyden korjaus, Bonnie ja Clyde ajoivat pistoolitutkaan ja siitä autoon tuli jumalaton määrä reikiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten löytänyt enää yhtään vanhempaa "pilhu" juttua, kokeile joskus naista ja saat yllättyä iloisesti. Lopeta niiden lampaiden kiusaaminen.

        Nyt en oikein ymmärrä. Jos kysyn rautatientorin tuoksinassa, kuka haluaisi, kukaan ei vastaa. Jos kysyn saman lampolassa tai sinulta, lieneekö vastaus: "mää ! "

        Kerro nyt jo viimein, missä menit harhaan. Jos hävettää, ymmärrän.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pahkasiassa oli tärkeä historiallisen vääryyden korjaus, Bonnie ja Clyde ajoivat pistoolitutkaan ja siitä autoon tuli jumalaton määrä reikiä.

        Oikeus siis toteutui. Hyvä kun mainitsit.


      • Anonyymi

        Tahdotko sinä Martti ottaa aviopuolisoksesi Mielipidepankin. Niin ylä kuin vastamäessäkin ?

        t: Rovasti


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­N­y­­­m­f­­o­­m­­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18111539t

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Huomenna sitten kimmahdan ja höpisen.

      Martti sanoi äänestäneensä Li Anderssonia, kommunistia, ja nyt tekee tyhjäksi, että persut äänestikin.

      • Sanoinko niin ? Kerropa missä yhteydessä.


      • Hauska olet.


    • Anonyymi

      Li ja Paavo on anarkisteja ANTIFA laisia. Tuollaisia äänestät.

    • Anonyymi

      Paavo voisisi maalata teistä kihlakuvan spraymaalilla. Olette molemat faneja.

    • Anonyymi

      Menee kakkukahveille. Onnea Martti ja MPP:

    • Anonyymi

      Ooppa vaiti ! sano.

    • Anonyymi

      Nyt onkin niin, että olen älylaitteiden ulottumattomissa tästä hetkestä aina maanantaille saakka. Ymmärrän tuskanne, kun ulosantini visuaalinen esitäntä siirtyy. Kautta kuplivan prssilmäni, näin on nyt närhet, että tämä armoitettu elättivaris työntyy viihteen puolelle saareen, paikkaan X. Palaamisiin.

      ps. kyllä ne kommunistit on ihan kamalia. :-(

      • Edellinen teksti on arvatenkin omaani. Kirjautumisriitti jäi suorittamatta, johtunee ikävuosien kertymästä, te nääs vanhenette, teidän vika siis. Olen kuitenkin leppyväinen luonne, palaan siis maanantaina. Parahultaista viikonvaihdetta puu- ja muillekin päille.


      • Anonyymi
        Environment kirjoitti:

        Edellinen teksti on arvatenkin omaani. Kirjautumisriitti jäi suorittamatta, johtunee ikävuosien kertymästä, te nääs vanhenette, teidän vika siis. Olen kuitenkin leppyväinen luonne, palaan siis maanantaina. Parahultaista viikonvaihdetta puu- ja muillekin päille.

        Odotamme parta ruvella. Mutta kumpi tuleekaan ensin, Martti vai Magog ?


    • Anonyymi

      MPP voisi selventää, kun mukana on kuvioissa.

    • Anonyymi

      Minulla on jo lähes rakkaussuhde naispuolisiin moderaattoreihimme,

    • Anonyymi

      Kiitos kiitos, lopettaakaa ne taputukset, mutta kuitenkin; huomenna kello 12:99 +- 2 min tulen täällä julkaisemaan ensimmäisen osioni Suomen parhaaksi, yhdestä viiteen

    • Anonyymi

      Peruiko kihlauksen ? MPP volvo ei käynnistynyt. Käpy karporaattorissa, tai jänisti.

      • Anonyymi

        MPP on siirtynyt Skodaan, siinä on parsa elevaattori ja akkumalaattori ja kaikki muutkin itäauton hienoudet. Eikä sitä kukaan varasta mistään koskaan, vaikka avaimen jättäisi käynnistyspiirin sankkireikään.

        Porvarihallituksemme on käynyt hyökkäykseen suomalaista hyvinvointivaltiota vastaan. Nyt jos koskaan vasemmiston käheälle äänelle on tilavaraus. Martti, heti pois saaresta ja mölyä kehiin.


    • Anonyymi

      Martti keskusta aiheessa?

      • Anonyymi

        Ei Martille riitä keskusta, keppana, ykkösolutta se pitää olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Martille riitä keskusta, keppana, ykkösolutta se pitää olla.

        Hiihaa !

        Tulin jo pois saaresta. Jokin loppui kesken, enkä nyt lähde tässä asiaa enemmälti avaamaan.

        Ihanaa, että halajamani paituli on raottanut naisellista siivouskaappiaan julistaen Sannan ja Jutan ylivoimaisuutta. Kiitos kommunisti paituli kiitos, mutta meidän oma miehemme on kuitenkin Li.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3559
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      219
      3019
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      145
      2575
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2092
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2085
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1877
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1712
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      18
      1696
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      277
      1396
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1332
    Aihe