Onko kellään hajua mitä kyseisen sarjan ja SubTV:n väliselle suhteelle on tapahtunut? On tainnut poistua ohjelmistosta, eikä löydy enää subin nettisivuilta.
Beverly Hills 90210?
12
687
Vastaukset
- nostalgisista syistä
mutta nää jotka siellä ny on pyöriny nää uusimmat jaksot.. ne on ihan persiistä. se sarja meni pilalle silloin kun brenda lähti siittä.
90210on tylsä kun ne on muka niin vanhoja ja menestyneitä ja rikkaita ja kauniita, donnan putiikkikin on paska idea.. boringggg.. ja näyttelijät huonoja ja tyhmiä siis ne uudet näyttelijät siinä.. ja tyhmää kun andreaa ei enää näytetä eikä stevekään enää mokaile ja huvittele..- mahtavaa
Kiitos kirjoituksestasi, mutta valitettavasti se ei aivan täysin sopinut asettamani kysymyksen vastaukseksi.
- BHfan since -91
Ihmettelin myös ihan samaa. Olen seurannut sarjaa subbarilta joka keskiviikko. Lähetin subtv:hen myös mailia mutta ei ole tullut vastausta? Ilmoittelen sitten tänne mikäli sieltä jotain kuuluu...
- tyttö
Ite hurahdin bewerlyyn silloinkun se alkoi alusta tvtv:ltä eli subilta. JOka kesä on aamupäivä uusinnat olleet tauolla, oliskos nytkin näin? toivotaan. Kesäisin on aina uusittu vanhempia jaksoja alkuillasta. tosin nyt ei ole uusintoja ilmeisesti luvassa. ainakaan niistä ei ole vielä mainintaa spotissa.
- jeshjesh
tyttö kirjoitti:
Ite hurahdin bewerlyyn silloinkun se alkoi alusta tvtv:ltä eli subilta. JOka kesä on aamupäivä uusinnat olleet tauolla, oliskos nytkin näin? toivotaan. Kesäisin on aina uusittu vanhempia jaksoja alkuillasta. tosin nyt ei ole uusintoja ilmeisesti luvassa. ainakaan niistä ei ole vielä mainintaa spotissa.
Toivotaan, että on tauosta kyse. Jos on, olis voinu ilmottaa, tai ehkä jopa alottaa tauon aikasemmin eikä kesken uuden kauden.
Ei ollut myöskään kovin siistiä, kun jäi 7.kausi kokonaan näyttämättä... - tyttö
jeshjesh kirjoitti:
Toivotaan, että on tauosta kyse. Jos on, olis voinu ilmottaa, tai ehkä jopa alottaa tauon aikasemmin eikä kesken uuden kauden.
Ei ollut myöskään kovin siistiä, kun jäi 7.kausi kokonaan näyttämättä...JA syksyllä jatkuu, onneks. jäiks siinä muka kaus välistä?
- joo-o
tyttö kirjoitti:
JA syksyllä jatkuu, onneks. jäiks siinä muka kaus välistä?
Yks kausi loppus siihen, kun Brandon ja se-se-se-se... toimittajatyttö eros, koska tyttö lähti jonnekin pois. Seuraava jatkus siitä, kun Beverly Beat oli jo perustettu.
- tyttö
joo-o kirjoitti:
Yks kausi loppus siihen, kun Brandon ja se-se-se-se... toimittajatyttö eros, koska tyttö lähti jonnekin pois. Seuraava jatkus siitä, kun Beverly Beat oli jo perustettu.
ne eros ja se tyttö läks, claire(?) ja sit steven isä sitä lehtitaloo ehdotti ja ne ottisen. kyl mä noit ainakin muistan.
- joo-o
tyttö kirjoitti:
ne eros ja se tyttö läks, claire(?) ja sit steven isä sitä lehtitaloo ehdotti ja ne ottisen. kyl mä noit ainakin muistan.
6. kausi näytettiin kokonaan. Sen jälkeen hypättiin 8. kauteen. Multa jäi n. 6 jaksoa 8. kauden alusta näkemättä, mutta tiedän silti, että 8. kaudesta jatkettiin. Vai näkikö kukaan ikinä porukan valmistuvan collegesta? Siis nimenomaan subtv:llä.
- Pinja
joo-o kirjoitti:
6. kausi näytettiin kokonaan. Sen jälkeen hypättiin 8. kauteen. Multa jäi n. 6 jaksoa 8. kauden alusta näkemättä, mutta tiedän silti, että 8. kaudesta jatkettiin. Vai näkikö kukaan ikinä porukan valmistuvan collegesta? Siis nimenomaan subtv:llä.
Olen katsonut jokaisen jakson ja yhtään ei ole jätetty välistä.
Bevarijengi valmistu collegesta ja jaksot nähtiin subilla. Mulla on nauhalla kaikki jaksot mitä maikkari näytti aikoinaan eli 10 tuotantokautta ja sub-tv on näyttänyt kaikki jaksot tähänasti ja syksyllä on taas lisää tulossa, toivottavasti!!! - BH fan since -91
Pinja kirjoitti:
Olen katsonut jokaisen jakson ja yhtään ei ole jätetty välistä.
Bevarijengi valmistu collegesta ja jaksot nähtiin subilla. Mulla on nauhalla kaikki jaksot mitä maikkari näytti aikoinaan eli 10 tuotantokautta ja sub-tv on näyttänyt kaikki jaksot tähänasti ja syksyllä on taas lisää tulossa, toivottavasti!!!Siis viime kesän jaksot loppuivat siihen kun Susan ja Brandon erosivat ja Colin saatiin kiinni...
Sitten hypättiin suoraan tilanteeseen missä kelly ja brandon jo seurustelivat????
- Seabree
Mitä kävi sarjalle??? Tuli avalta ja loppu kesken!!!!!!!
Törkeetä, just kun koukutuin nostalgiaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255