Täälläkin paljon kertovat runkkaamisesta moni ikämieskin.
Mutta olen käynyt luontorunkkupaikoilla mutta eipä siellä runķkareita näkynyt
Missä ukot runkkaa
20
1232
Vastaukset
- Anonyymi
Itse ainakin olen puuhaillut vanhempien miesten kanssa yleensä seinien sisäpuolella poissa katseilta.
Yleensä itse hoidellen ja toisen katsoessa.M46v- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18112324V
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Itse runkkailen ulkona. Puistoissa ja kaduilla lähinnä. Avoimesti runkkailen ja odottelen naisia, joille voin näyttää jäykän kyrpäni. Jäykän kyrvän paljastaminen naisille tuntuu todella kiihottavalta.
- Anonyymi
No se on sun paikkas. Ketä kiinnostaa.
- Anonyymi
Taidatpa hyvinkin olla ei tuota sovi epäillä. Kerros mikä on tuon määkisemisesi salaisuus. Onko sanavarastosi noinkin suppea, oletko muutenkin täys idiootti.
- Anonyymi
Autossa Jyväskylä 65v eronnut mies
- Anonyymi
Oletko katsonut crusingmap:iä ? Voit siellä yrittää sopia koska joku on paikalla. Ei se aina onnistu mutta joskus olen itse sitä kautta sopinut tapaamisen ja onnistunutkin.
- Anonyymi
Olet käynyt väärässä paikassa kyllä yksi parhaista paikoista Hml motarin levähdys, molemmin puolin motaria. Täältäkin löytää kun valmis menee tapaamiseen, hörhöt tulee vinkkuu väliin, pitää ohittaa huomioimatta...
- Anonyymi
Kuusankosken Sompasella on aina jotain pientä vipinää...
- Anonyymi
Tänään JKL Taulumäen parkki. M65v
- Anonyymi
Aha. Oot itekkin siellä.
- Anonyymi
No kyllä ne sut kyllitädin hakee Soita vaan jos sulla hätä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä ne sut kyllitädin hakee Soita vaan jos sulla hätä on.
Ihme hiippari toi kirjottelija 65v
- Anonyymi
Ikämies jo itsekkin ja aina ollut kova runkkaamaan, tykkään myös näytellä kookasta mulkkuani toisille miehille. On monia jotka haluavat vain katsella, yleensä pienikaluisia, mutta runkkaavat autossa jos joku esittelee vehjettään. Itse imen mieluusti toisen kullia vaikka pientäkin ja otan suihin spermat myös nielen. Käy vain ahkerasti ja rohkeastit runkkumestoilla, joskus vielä onnistaa. Iltaisin kaikki miehet kuitenkin samoilla asioilla.
- Anonyymi
Kiimasta hommaa. Näkee kun auto tulee hiljaa parkkiin
- Anonyymi
Kyllä toisen kalua on mukava aina hypistellä vaikka ei seisoiskaan, varsinkin kiveksiä kopeloida. Aina yhtä kiihottavaa. M 59v.
- Anonyymi
Nimpä
- Anonyymi
Mitään ei tarvi puhua, kouria ja runkata loppuun tai ottaa suihin ja sit vaan lähetään pois kun homma on hoidettu, kiimasta on. Ukm ylistaro.
- Anonyymi
Hitto kun oot kaukana 65v JKL
- Anonyymi
Kotona
Ketjusta on poistettu 61 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1152546Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081011- 39952
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36846
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke120836Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802