Missä ukot runkkaa

Anonyymi-ap

Täälläkin paljon kertovat runkkaamisesta moni ikämieskin.
Mutta olen käynyt luontorunkkupaikoilla mutta eipä siellä runķkareita näkynyt

21

1038

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse ainakin olen puuhaillut vanhempien miesten kanssa yleensä seinien sisäpuolella poissa katseilta.

      Yleensä itse hoidellen ja toisen katsoessa.M46v

      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍑 ­­­N­y­m­­f­o­­­m­­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18112324V

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Itse runkkailen ulkona. Puistoissa ja kaduilla lähinnä. Avoimesti runkkailen ja odottelen naisia, joille voin näyttää jäykän kyrpäni. Jäykän kyrvän paljastaminen naisille tuntuu todella kiihottavalta.

      • Anonyymi

        No se on sun paikkas. Ketä kiinnostaa.


      • Anonyymi

        Taidatpa hyvinkin olla ei tuota sovi epäillä. Kerros mikä on tuon määkisemisesi salaisuus. Onko sanavarastosi noinkin suppea, oletko muutenkin täys idiootti.


    • Anonyymi

      Autossa Jyväskylä 65v eronnut mies

    • Anonyymi

      Oletko katsonut crusingmap:iä ? Voit siellä yrittää sopia koska joku on paikalla. Ei se aina onnistu mutta joskus olen itse sitä kautta sopinut tapaamisen ja onnistunutkin.

    • Anonyymi

      Olet käynyt väärässä paikassa kyllä yksi parhaista paikoista Hml motarin levähdys, molemmin puolin motaria. Täältäkin löytää kun valmis menee tapaamiseen, hörhöt tulee vinkkuu väliin, pitää ohittaa huomioimatta...

    • Anonyymi

      Kuusankosken Sompasella on aina jotain pientä vipinää...

    • Anonyymi

      Tänään JKL Taulumäen parkki. M65v

      • Anonyymi

        Aha. Oot itekkin siellä.


      • Anonyymi

        No kyllä ne sut kyllitädin hakee Soita vaan jos sulla hätä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä ne sut kyllitädin hakee Soita vaan jos sulla hätä on.

        Ihme hiippari toi kirjottelija 65v


    • Anonyymi

      Ikämies jo itsekkin ja aina ollut kova runkkaamaan, tykkään myös näytellä kookasta mulkkuani toisille miehille. On monia jotka haluavat vain katsella, yleensä pienikaluisia, mutta runkkaavat autossa jos joku esittelee vehjettään. Itse imen mieluusti toisen kullia vaikka pientäkin ja otan suihin spermat myös nielen. Käy vain ahkerasti ja rohkeastit runkkumestoilla, joskus vielä onnistaa. Iltaisin kaikki miehet kuitenkin samoilla asioilla.

      • Anonyymi

        Kiimasta hommaa. Näkee kun auto tulee hiljaa parkkiin


    • Anonyymi

      Kyllä toisen kalua on mukava aina hypistellä vaikka ei seisoiskaan, varsinkin kiveksiä kopeloida. Aina yhtä kiihottavaa. M 59v.

      • Anonyymi

        Nimpä


    • Anonyymi

      Mitään ei tarvi puhua, kouria ja runkata loppuun tai ottaa suihin ja sit vaan lähetään pois kun homma on hoidettu, kiimasta on. Ukm ylistaro.

      • Anonyymi

        Hitto kun oot kaukana 65v JKL


    • Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

      Kotona

    Ketjusta on poistettu 60 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe