Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sitten maailma on kauniimpi

Anonyymi-ap

Kun minä pidän huolta sinusta, ja sinä minusta.

49

853

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa kauniilta.

    • Anonyymi

      Yhdessäolo on diili, jossa ihmiset pitävät huolta toisistaan.:)

    • Anonyymi

      Söpöä. Ihanasti sanottu. 🥰

    • Anonyymi

      Samaa mieltä minusta ja hänestä.

    • Anonyymi

      Ihanasti sanottu 😊

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Täällä nämä ovat vain haaveita.

      • Anonyymi

        Jaa niin missä täällä?


    • Anonyymi

      Luin, että sitten maailma on kauniimpi, kun minä pidän sinusta ja sinä minusta

      • Anonyymi

        No, mutta ajattele, jos pelattaisiin maailmassa näin, eikä niin, että ei edes kaverille jätetä...Idealistini sydämestä herkistyy näille...Resonoi, mutta realisminini tietää, että ainut mistä tietää, on käytäntö, ja kauneus, kun todellista oikeaa, on siinä, ettei ole syytä todistaa mistään mitään.


    • Anonyymi

      Todellakin. Vanhetaan yhdessä, ollaan paras kaveri toisillemme, jaetaan hyvät ja huonot päivät, puhutaan toisillemme kaikesta maan ja taivaan väliltä, kerrotaan synkimmätkin ajatukset, pahimmatkin pelkomme, annetaan toisemme olla sellainen kuin on, rakastaen ja arvostaen sitä mitä on. Hioudutaan ja kasvetaan yhteen, pidetään yhtä, loppuun saakka.

      • Anonyymi

        Ihanasti sanottu.
        -sivunainen täysin sivusta


      • Anonyymi

        Tossa oli oikeestaan kaikki mitä ajattelen . Loppuun asti.


      • Anonyymi

        Tossahan on hienosti ihan kaikki, mitä sanot. Eipä sitä voisi enempää pyytää. Ihanasti sanottu.


      • Anonyymi

        Tosi kaunis ajatus.


      • Anonyymi

        Kouraisi vatsanpohjasta tämä, hienosti sanottu.


    • Anonyymi

      Näinhän se on, parhaimmillaan!

    • Anonyymi

      Totta. Milloin tapahtuu?

    • Anonyymi

      Kyllä tuo on suuruusajattelua 😂

      • Anonyymi

        Jos haluat ymmärtää, niin ymmärrät varmaan, että aloituksessa viitataan subjektiiviseen kokemukseen, ei objektiiviseen.


    • Anonyymi

      https://youtu.be/8lVxFe8BISM?si=pExv4FdoxUOvOayG

      Katsettasi en unohda. Täällä tavattuani sut huomasin löytäväni sielunkumppanin, ehkä vaikean luonteen .. miehen. En myöskään itse ole helpoimmasta päästä ... joten oikut, metkut helppo tunnistaa.
      Ns mies ... noo, olenhan itsekkin pyöritellyt nuorempana miehiä mennen tullen. Toki vanhetessaan käytöstavat parantuneet.
      Kohtasin " leikkisän rentun " kaltaiseni ... .."leikkisän rentun " ensimmäistä kertaa kohdalleni osuit. Oletko parantumaton keikari, iskeekö sillöin tällöin sulle huvitteluvietti 🙃
      Tykännyt susta kovasti ...oletko jo liian samanlainen ? ..mutta tuntuu että, palstalla ei mikään etene.
      Unohdetaan kaikki..
      ja hyväksytään todellisuus ?
      Varmaan törmätään jossain vaiheessa. Katsotaan sitten miltä näyttää, tuntuu.
      Osaan käyttäytyä silloin hyvin.
      T. n- m : ) ...kisu.

      • Anonyymi

        Kenestä puhut? Lopeta hyvän sään aikana!


    • Anonyymi

      Kun kovasti nuorena vouhottaa kus pään polttoaineena niin joku päivä se ehtyy. Vähemmän kuspäässä vouhottaneilla saattaakin olla enämpi vielä sitä jäljellä... Toisten synnit ne vaan tulee aikasemmin ja näkyvämmin esiin kuin toisten.

      Ihmisten rakkaus on vajavaista siksi rakkaus Jumalaan on tärkeää koska vain Hän pystyy sen täydentämään. <3 :)

      • Anonyymi

        Tämäkin on totta, mutta tajunta ja ymmärrys ei riitä sinne asti, minne sydän. Joten parempi olla tuomitsematta, mitä ei edes voi täysin käsittää.


      • Anonyymi

        Kyllä sitä silti tarvitsee ihmiseltäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä silti tarvitsee ihmiseltäkin.

        Totta tuokin.


    • Anonyymi

      Ihana viesti jollekin

    • Anonyymi

      Sitten kun? Mitä sitten kun?!

    • Anonyymi

      Niinhän tuo oisi.Mutta ei ehkä saman katon alla.

    • Anonyymi

      Hyvästi.

      • Anonyymi

        Älä yritä.


    • Anonyymi

      Ihana viesti jollekkin ...
      (t.kisu) ...
      - sivusta naiselta...
      Seurannut olen tarinan kerrontaa viikkojen aikana, genreä, runollisuutta, suorasukaisuutta, mimiikkaa, vuorovaikutusta.
      -> väliin negatiivisuutta, manipulointia, provosointia, " vattuilua " ym.
      Voin ehkä todeta ....
      hyvällä viestillä/ viestinnällä ei voi korvata
      pa ... kaa sisältöä.
      Toivottavasti löydätte toisenne,
      voiko rakkaus olla enää puhtaampaa.

      T. Sivujen lukija sivusta

    • Anonyymi

      Itse olen niin ujo, että siksi emme voi naisen kanssa ehkä olla yhdessä. Teen asioista vaikeampia kuin ne ovat. Pitäisin tietenkin huolen naisesta jos saisin sen tehtäväkseni. Mutta minulla ei ole kokemusta naisesta huolehtimisesta, mutta tiedän että ainakin pitää olla lempeä ja kiltisti. Mies sivusta.

      • Anonyymi

        Tee se minkä toivoisit itsellesi tekevän ohje pätee aina.


    • Anonyymi

      Olet vain oma itsesi ja hyvin menee silloin.

    • Anonyymi

      Juuri tämä. Mitä kaikkee siihen kenelläkin kuuluukaan, että pitää toisesta huolen ja huolta.

    • Anonyymi

      Miksi tämä huijaus? Miksi ette ole mahdollistanut ihmisen tehdä itseään koskevia päätöksiä ajoissa? Miksi huijaatte ja nöyryytätte? Kai tiedätte ettei sellaisesta voi seurata mitään hyvää? Ajan menetys traumassa ja tiedottomuudessa?

    • Anonyymi

      Lukija sivustaja ......

      Olisiko se sittenkin näin kumminkin ?!

      Tiedä en mutta toivon että löydätte
      toisenne vaan . Uskaltaa ja rohkeesti.
      Voiko rakkaus olla puhtaampaa enään,
      mietitään sitä 🫡

      https://youtu.be/qi71wRM2gTQ?si=A2aNBUNmtr48R51o

    • Anonyymi

      Nukymaailmassa pitää pystyä pitämään huolta vain itsestään ja läheisistään siihen mitkään anonyymit kuulu.

    • Anonyymi

      Tiesitte varmaan pippi långstrumpin olevan Efraimin tytär🤫

    • Anonyymi

      Better start liking an uglier world!

    • Anonyymi

      Älä unta näe..

    • Se oli kauniimpi emotionaalinen turvallisuuden tunne. Mutta haluttiin tuhota.

      • Ei kuulemma sovi parisuhteessa olevalle.🥺 ystävät joiden kanssa se on vielä enemmän . Se haluttiin hajottaa korttitalon pitäminen hajoaa kun viedään jalka.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ei kuulemma sovi parisuhteessa olevalle.🥺 ystävät joiden kanssa se on vielä enemmän . Se haluttiin hajottaa korttitalon pitäminen hajoaa kun viedään jalka.

        En yksinään jaksa pitää pystyssä ystävyyttä jos lopputuloksena on vain ei se täällä netissä ole sama asia, minulle se on turvallisuuden matkan päässä.


      • valtakunta kirjoitti:

        En yksinään jaksa pitää pystyssä ystävyyttä jos lopputuloksena on vain ei se täällä netissä ole sama asia, minulle se on turvallisuuden matkan päässä.

        emotionaalinen rakkaus tekee siitä surullisen


    • Anonyymi

      Ei vaan että sinä pidät huolta kaikista ja minä myös.

      • Anonyymi

        Siten maailmasta tulee kauniimpi. Minä ja sinä ajattelu on minimaalista ja itsekkeskeistä,itsekästä. Se ei kaunista ketään.💩


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe