Aadamin syyllistäminen

Anonyymi-ap

Pastorit ovat hurmoksissa Iisebelin hengestä kun syyttävät halveksien Aadamia ja miehiä "vanhaksi aadamiksi" ja syntiin houkuttelijoiksi.
Naiset ovat harjoittaneet vanhinta ammattia (huora) enemmistönä miehiin verrattuna ja unohtamatta Johannen Kastajan pään vaatimista vadille.

Uskoisitte edes Raamattuun naisten lumouksessa olevat.

Olisiko naisten syytä herätä ja tehdä parannusta ?

22

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Usko Jumalan Sanaan niin mies ja naispastoritkin ?

      Ensimmäinen kirje Timoteukselle 2:14

      Eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.

    • Anonyymi

      Jos alkaisi naisherätys niin miehetkin tulisivat siihen innolla mukaan.
      Liput liehuisivat ja sulottaret tanssisivat herätyskokouksissa.
      Helmat heilahtelisivat kauniin vartalon keinuessa kutsuvasti.

    • Anonyymi

      Kirje roomalaisille 8:7

      Sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.

      Onko pastorisi alistunut Jumalan lain alle ?

      • Anonyymi

        Lopunaikoja elämme kun laittomuus pääsee valtaan.

        >>> "Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan."


    • Anonyymi

      Uskotko että ihmiskunnan alkuäiti on vanha Eeva ?
      Sinäkin olet sukua tälle syntiselle naiselle oletpa 0-100 vuotias nainen tai mies.

    • Anonyymi

      Lakihenkiset jääräpäät tuomioineen pääsemässä vauhtiin.

      Joskin vasta ottivat alkulämpimät.

    • Anonyymi

      mistäs se "Vanha Aadami" helluntailaisille tulee , kun helluntailaiset syntyykin täysin synnittömänä ilman "Vanhaa Aadamia ??

    • "Olisiko naisten syytä herätä ja tehdä parannusta ?"

      Syytä olisi, mutta ei kuulemma tarvitse, koska "Jumala ei näe uskovan syntisyyttä, vaan sen sijaan Hän näkee ristillää kuolleen Poikansa vanhurskauden."

    • Anonyymi

      "Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät."

      Helluntaivillityksessä halutaan kumota Herran käskyt.
      Noudattavatko hellapojat edes liikkennelakia?

    • Anonyymi

      Naisten vaatimus - miehen pää.
      Nainen: "Minä tahdon.."

      Markuksen mukaan 6:25

      Ja hän meni kohta kiiruusti sisälle kuninkaan luo, pyysi ja sanoi: "Minä tahdon, että nyt heti annat minulle lautasella Johannes Kastajan pään".

      Oliko Johannes Kastaja helluntailainen ?

      • Anonyymi

        Se 'minä tahdon' nainen oli helluntailainen.
        Johannes ei ollut mikään vellihousu uudestikastaja joka myyskenteli Taivaspaikkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se 'minä tahdon' nainen oli helluntailainen.
        Johannes ei ollut mikään vellihousu uudestikastaja joka myyskenteli Taivaspaikkoja.

        Johannes Kastaja oli Jumalan Kutsuma mutta helluntaipastori ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johannes Kastaja oli Jumalan Kutsuma mutta helluntaipastori ei.

        Kanalako on Jumalan kutsuma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanalako on Jumalan kutsuma?

        Piensohoko on Jumalan kutsuma ?


    • Anonyymi

      Helluntainaiset ovat 'herkempiä' henkihurmoksille kuin miehet ?
      Tästä kannattaisi tehdä Gradu.

    • Anonyymi

      Eevan synti oli sama kuin ihanilla helluntaisisarilla.
      Käärmeen kanssa vehtaaminen.

    • Anonyymi

      Kyllä Eeva oli helluntailainen.
      Rikkoi sen yhden ainoan Jumalan käskyn.
      Ei pastoritkaan uskalla käskeä seurakunnan sisaria tekemään parannusta.

    • Anonyymi

      "kuka tai mikä " se helluntailaisten "Vanha Aatami" on , kun eivät tunnusta
      olevansa "Aadamin jälkeläisiä" , > peritty synti Aadamin ja Eevan kautta.

      "Niinkuin KAIKKI kuolevat AADAMISSA , niin myös kaikki tehdään eläviksi
      Kristuksessa" 1 Kor: 15: 22
      - edellisestä Raamatun sanasta helluntailaiset uskoo PUOLI JAETTA . . .
      ja kuitenkin puhuvat jatkuvasti , kun se Vanha Aatami . . .

    • Anonyymi

      Kyllä Eeva oli eka helluntailainen kun ei tunnustanut syntisyyttään.

    • Anonyymi

      Kaikkitietävä Herra Sebaot tiesi jo ihmistä luodessaan Aatamin ja Eevan tulevan lankeamaan sen saatanaksi muuttuneen arkkienkeli Luciferin houkutuksiin, jonka hän itse oli luonut, tietäen tätä arkkienkeliäkin luodessaan tuon luodun tulevan vastustajakseen.
      Ihmisen "vapaus valita" ei ole kaikkitietävälle Herra Sebaotille sitä, sillä hän tiesi jokaisen tulevan ihmisen jokaisen ajatuksen ja teon jo ennen näitten tulemista ihmiseksi.

    • Anonyymi

      Kyllä nyt Suomessa naiset nousevat aina miehen johtajuutta vastaan!

      Raamattu sanoo, että mies on perheen PÄÄ
      Kun Raamatun sanaan uskotaan ja sen mukaan eletään ei tule avioeroja!

      Jumala vihaa hylkäämistä!

      • Anonyymi

        Miehiä vastaan pitää nousta jos ovat Jeesuksen sanojen mukaan kyykäärmeen sikiöitä. Fariseuksia ilman sydäntä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe