Pastorit ovat hurmoksissa Iisebelin hengestä kun syyttävät halveksien Aadamia ja miehiä "vanhaksi aadamiksi" ja syntiin houkuttelijoiksi.
Naiset ovat harjoittaneet vanhinta ammattia (huora) enemmistönä miehiin verrattuna ja unohtamatta Johannen Kastajan pään vaatimista vadille.
Uskoisitte edes Raamattuun naisten lumouksessa olevat.
Olisiko naisten syytä herätä ja tehdä parannusta ?
Aadamin syyllistäminen
22
315
Vastaukset
- Anonyymi
Usko Jumalan Sanaan niin mies ja naispastoritkin ?
Ensimmäinen kirje Timoteukselle 2:14
Eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen. - Anonyymi
Jos alkaisi naisherätys niin miehetkin tulisivat siihen innolla mukaan.
Liput liehuisivat ja sulottaret tanssisivat herätyskokouksissa.
Helmat heilahtelisivat kauniin vartalon keinuessa kutsuvasti. - Anonyymi
Kirje roomalaisille 8:7
Sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
Onko pastorisi alistunut Jumalan lain alle ?- Anonyymi
Lopunaikoja elämme kun laittomuus pääsee valtaan.
>>> "Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan."
- Anonyymi
Uskotko että ihmiskunnan alkuäiti on vanha Eeva ?
Sinäkin olet sukua tälle syntiselle naiselle oletpa 0-100 vuotias nainen tai mies. - Anonyymi
Lakihenkiset jääräpäät tuomioineen pääsemässä vauhtiin.
Joskin vasta ottivat alkulämpimät. - Anonyymi
mistäs se "Vanha Aadami" helluntailaisille tulee , kun helluntailaiset syntyykin täysin synnittömänä ilman "Vanhaa Aadamia ??
"Olisiko naisten syytä herätä ja tehdä parannusta ?"
Syytä olisi, mutta ei kuulemma tarvitse, koska "Jumala ei näe uskovan syntisyyttä, vaan sen sijaan Hän näkee ristillää kuolleen Poikansa vanhurskauden."- Anonyymi
"Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät."
Helluntaivillityksessä halutaan kumota Herran käskyt.
Noudattavatko hellapojat edes liikkennelakia? - Anonyymi
Naisten vaatimus - miehen pää.
Nainen: "Minä tahdon.."
Markuksen mukaan 6:25
Ja hän meni kohta kiiruusti sisälle kuninkaan luo, pyysi ja sanoi: "Minä tahdon, että nyt heti annat minulle lautasella Johannes Kastajan pään".
Oliko Johannes Kastaja helluntailainen ?- Anonyymi
Se 'minä tahdon' nainen oli helluntailainen.
Johannes ei ollut mikään vellihousu uudestikastaja joka myyskenteli Taivaspaikkoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se 'minä tahdon' nainen oli helluntailainen.
Johannes ei ollut mikään vellihousu uudestikastaja joka myyskenteli Taivaspaikkoja.Johannes Kastaja oli Jumalan Kutsuma mutta helluntaipastori ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Johannes Kastaja oli Jumalan Kutsuma mutta helluntaipastori ei.
Kanalako on Jumalan kutsuma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kanalako on Jumalan kutsuma?
Piensohoko on Jumalan kutsuma ?
- Anonyymi
Helluntainaiset ovat 'herkempiä' henkihurmoksille kuin miehet ?
Tästä kannattaisi tehdä Gradu. - Anonyymi
Eevan synti oli sama kuin ihanilla helluntaisisarilla.
Käärmeen kanssa vehtaaminen. - Anonyymi
Kyllä Eeva oli helluntailainen.
Rikkoi sen yhden ainoan Jumalan käskyn.
Ei pastoritkaan uskalla käskeä seurakunnan sisaria tekemään parannusta. - Anonyymi
"kuka tai mikä " se helluntailaisten "Vanha Aatami" on , kun eivät tunnusta
olevansa "Aadamin jälkeläisiä" , > peritty synti Aadamin ja Eevan kautta.
"Niinkuin KAIKKI kuolevat AADAMISSA , niin myös kaikki tehdään eläviksi
Kristuksessa" 1 Kor: 15: 22
- edellisestä Raamatun sanasta helluntailaiset uskoo PUOLI JAETTA . . .
ja kuitenkin puhuvat jatkuvasti , kun se Vanha Aatami . . . - Anonyymi
Kyllä Eeva oli eka helluntailainen kun ei tunnustanut syntisyyttään.
- Anonyymi
Kaikkitietävä Herra Sebaot tiesi jo ihmistä luodessaan Aatamin ja Eevan tulevan lankeamaan sen saatanaksi muuttuneen arkkienkeli Luciferin houkutuksiin, jonka hän itse oli luonut, tietäen tätä arkkienkeliäkin luodessaan tuon luodun tulevan vastustajakseen.
Ihmisen "vapaus valita" ei ole kaikkitietävälle Herra Sebaotille sitä, sillä hän tiesi jokaisen tulevan ihmisen jokaisen ajatuksen ja teon jo ennen näitten tulemista ihmiseksi. - Anonyymi
Kyllä nyt Suomessa naiset nousevat aina miehen johtajuutta vastaan!
Raamattu sanoo, että mies on perheen PÄÄ
Kun Raamatun sanaan uskotaan ja sen mukaan eletään ei tule avioeroja!
Jumala vihaa hylkäämistä!- Anonyymi
Miehiä vastaan pitää nousta jos ovat Jeesuksen sanojen mukaan kyykäärmeen sikiöitä. Fariseuksia ilman sydäntä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644