Tervetuloa Reklamaatioapu Suomi- sivulle.
Sivuston ensisijainen tarkoitus on parantaa yritysten reklamaatioprosesseja ja ennaltaehkäistä riitatapauksia, kun reklamaatiot ja ongelmatapaukset tuodaan nopeasti esille ja näin ollen kuluttajille saadaan luotettavampaa ja laadukkaampaa palvelua.
Sivun tarkoituksena on myös lisätä läpinäkyvyyttä ja nopeuttaa tiedon jakamista, jotta ongelmatapauksiin pystytään reagoimaan nopeammin ja kuluttajat pystyvät minimoimaan tai jopa välttämään riskit.
Tähän tarvitaan yhteistyötä ja ihmisiä, joten suosittelethan sivustoa ja sivustolla olevia ryhmiä. Pidetään myös me kuluttajina huoli siitä, että tieto sivustolla ja ryhmissä pysyy totuudenmukaisena, siistinä ja laadukkaana.
Muutama vinkki:
1. Ryhmät toimialakohtaisesti löytyvät sivun “ryhmät”- osiosta. Ryhmiä luodaan sitä mukaa lisää, kun sille on tarvetta.
2. Ryhmien sisältä löytyy “Oppaat”- osio johon tullaan kiinnittämään julkaisuja niihin kuuluvien kategorioiden alle, niin “tietyn yrityksen reklamaatiot ja ongelmat ” on löydettävissä helposti saman katon alta.
Ideat, kehitysehdotukset, palaute jne. ovat tervetullutta!
Tällä hetkellä ( 16.11.2023) ryhmiä on seuraavista kategorioista:
- Sähköyhtiöt
- Verkkokaupat
- Kodintekniikkaliikkeet
- Vähittäiskauppaketjut
- Autoliikkeet
- Rakennus- ja remontointiliikkeet
- Sosiaali- ja terveysministeriö
https://www.facebook.com/profile.php?id=61553731611862
Sivusto on yksityisen luoma ja tarpeesta kehitetty.
Reklamaatioapu Suomi, kuluttajan ääni kuuluviin.
1
359
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741660- 231162
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134896Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48538
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32508- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 34414
- 33413
- 16399
- 82398