Incelien jumalhahmo

Anonyymi-ap

Incelien kultistisen jumalanpalvonnan kohde ja samalla kansainvälinen naisten kostuttaja eli unelmien jännämies Anton Chigurh 😎. Hänen lookkiaan ja pottatukkaansa ette niin vain muuksi muunna, tai tapahtuu "jänniä" 🤭. Se oli hyvä kohtaus kuinka impulsiivinen se oli kun ne meni sinne erämaahan auton luo ja sitten se pisti vain ykskaks lyijyä niihin sen omiin puolulaisiinsa. Historia toistaa itseään eli jännämiehet ovat naisten mieleen. Toisin sanoen, jännämiesten jännyys periytyy ja rikastuu geneettisesti geenipoolissa ja tästähän on suorana osoituksena että maailma on koko ajan täynnä sotia. Toisaalta sekin aiheuttaa sotia että naiset pitävät inceleitä "nälässä".

15

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on sitten sun oma teoria? :) Kattele vähemmän tuollaista hölynpölyä, jota ei irl tapahdu kellekkään.

    • Anonyymi

      Taidat perustaa kaiken käsityksen ihmissuhteista elokuviin ja sarjoihin. Ei ihme että pää sekoaa kun todellinen elämä on kaikkea muuta, joko enemmän tai vähemmän riippuen vähän mistä kana kiekuu

      • Anonyymi

        Et voisi olla enempää väärässä. Sieltä ihmiset juuri ammentavat itselleen elämänkäsityksensä ja minähän olen tässä pelkkä viestintuoja, tarkkailija. Turhaan sinä minua koitat ampua oksaltani alas. Esim. salkkarit ovat kylvänneet jo kauhua tämän kansakunnan peruspilareihin juurruttaen alituisen vastakkainasettelun ihmisten välille, ikään kuin se olisi normaali olotila. Toinen juttu ovat salaliittoteoriat. Kun niitä teorioita esitetään niin jos päättäjillä ei ole jo valmiiksi niitä agendoja repertuaarissaan, niin sieltähän he ammentavat vaikutteet ja valjastavat ne tosielämää varten kunnes ne realisoituvat ja tässä sitä nyt ollaan. Mitä kohti seuraavaksi? - Ap.


      • Anonyymi

        Eiköhän raikas ja elämänmyönteisen oloinen ihminen kaikkien elämä poikkea aika tavalla elokuvista ja sarjoista, myös tuo miehen jolle urputat säännöllisesti kuvitellen häntä katkeruutesi artifaktiksi, herätys nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voisi olla enempää väärässä. Sieltä ihmiset juuri ammentavat itselleen elämänkäsityksensä ja minähän olen tässä pelkkä viestintuoja, tarkkailija. Turhaan sinä minua koitat ampua oksaltani alas. Esim. salkkarit ovat kylvänneet jo kauhua tämän kansakunnan peruspilareihin juurruttaen alituisen vastakkainasettelun ihmisten välille, ikään kuin se olisi normaali olotila. Toinen juttu ovat salaliittoteoriat. Kun niitä teorioita esitetään niin jos päättäjillä ei ole jo valmiiksi niitä agendoja repertuaarissaan, niin sieltähän he ammentavat vaikutteet ja valjastavat ne tosielämää varten kunnes ne realisoituvat ja tässä sitä nyt ollaan. Mitä kohti seuraavaksi? - Ap.

        En ole katsonut yhtäkään sarjaa Salkkaria. Ilmankos ollaa niin eri planeetalta. Kaikki seuraajat sekoaa, kuten sinäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole katsonut yhtäkään sarjaa Salkkaria. Ilmankos ollaa niin eri planeetalta. Kaikki seuraajat sekoaa, kuten sinäkin.

        Minähän nimenomaan EN ole katsellut sitä hömpänpömppää ja jo ilmaisseeni tekstin perusteella olen tietoinen noista kaninkoloista joilta kannattaa elämässään välttyä eli sen myötä näin myös teen. Ne eivät ole synonyymejä että yksilö tajuaa miten systeemit pelittävät isossa kuvassa verrattuna siihen kuinka itse toimii. Pyrin välttämään teuraaksi joutumisen noin kuvaannollisesti sanottuna eli pitämään pääni ja kulkemalla uniikkia, räätälöityä polkuani. Kuka tahansa pystyy siihen mutta se pitää vain ensin tajuta. - Ap:si 😗.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minähän nimenomaan EN ole katsellut sitä hömpänpömppää ja jo ilmaisseeni tekstin perusteella olen tietoinen noista kaninkoloista joilta kannattaa elämässään välttyä eli sen myötä näin myös teen. Ne eivät ole synonyymejä että yksilö tajuaa miten systeemit pelittävät isossa kuvassa verrattuna siihen kuinka itse toimii. Pyrin välttämään teuraaksi joutumisen noin kuvaannollisesti sanottuna eli pitämään pääni ja kulkemalla uniikkia, räätälöityä polkuani. Kuka tahansa pystyy siihen mutta se pitää vain ensin tajuta. - Ap:si 😗.

        Sekosin ketjussa, olenkohan nähnyt vahingossa Salkkaria 🤭

        Olen hieman huolestunut tuosta tv-syötöstä, sillä olen taipuvainen uskomaan samaa.

        Heräsin viikolla henkisesti huonoon oloon uutis- ja ohjelmasyötöstä. Ymmärsin että ihminen on valkoinen taulu, johon voidaan helposti ohjelmoida ja istuttaa asioita. Mitä nuorempi ihminen ja valkoisempi taulu, sitä helpompi jättää joku uskomus.

        Sitä tapahtuu läpi elämän. Joku asia jota käsittelin mielessäni jäi vaivaamaan, kun nyt muistaisin..


    • Anonyymi

      Ai niin, mulla on vähän silleen pilke silmäkulmassa joten näitä juttuja ei pidä imeä itseensä liian sata lasissa 😉. Kaikki täsmää. Palapelin palaset alkavat loksahdella paikoilleen. Maailma "tekee järkeä" silloin kun oma aivostimulaatio uhkaa ylikellottaa. On mukavaa rupatella niitä näitä hieman mieheksiluulijan ulosannin tyylisesti vaikken olekaan hän. - Ap.

      • Anonyymi

        Miten ne palaset loksahtaa? Mikä kaikki täsmää? Poistunko samantien nyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne palaset loksahtaa? Mikä kaikki täsmää? Poistunko samantien nyt?

        Kalijaa mulla nyt lasissa 🙂. Mistä haluaisit jutella? Ne poistuu, ketkä eivät kestä handlaamaan totuutta. Oikeastaan kalja vähentää minun kohdallani sekoiluja (viina on sitten oma lukunsa), koska mieto kaljoittelu tyhjentää mielen luoden zen-henkisen sielunmaiseman. Vaikka viinan voimalla jotkut yrittävätkin etsiä Jumalaansa niin kyllä se on todennäköisemmin se viinapiru mikä silloin vastaa ihmiselle. Spirit world aukeaa viinan ja psykedeelien vaikutuksesta. Yksikin jointti voi tappaa. Olen tosissani. Epäsuorasti se voi jos on huono säkä ja flippaa heti ensikokeilun myötä. Yhden tapauksen olen kuullut että noin on käynyt. Netistä löytyy varmasti enemmänkin keissejä mutta se mitä netissä lukee ei ole välttämättä totta. Vain minun tekstieni validiteetti on varmaa 😁... MINUN! - Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ne palaset loksahtaa? Mikä kaikki täsmää? Poistunko samantien nyt?

        Luin väärin, että "miten palsta poksahtelee?" 🤭

        Johtenki osuvampu kysymys aloittajan kohdalla. Tarvitsisi naisen, että vähän hiljensi 😃


    • Anonyymi

      Jännän kuuloista.. Vähän jäin pohtimaan... 🤔

    • Pitikin tulla palstalle perjantai iltana...

    • Anonyymi

      Ihminen ei voi olla liian provo, eihän? Tämä aloitukseni ei herätä itsessään eikä kenessäkään mitään tunteita, ellei lukija itse ehdollistu subjektiivisuuteensa. Tyhjennä mielesi, tää rauhoittaa. https://www.youtube.com/watch?v=hAioV-zrub8. Toi sentään postaa uutta matskua youtubiin toisin kuin jotkut muut musiikintekijät. Okei, voin mä tän paljastaa että oon se psykedeelimusiikkia tänne välillä postaava henkilö. Sukupuoltahan ei saa ilmaista enää millään tavalla nykyään joten ollaan sitten henkilöitä :). Vai mainitsinkohan mä sen jo tuossa aiemmin? Tätä se humala teettää. Joitain asioita muistaa selvänä ja joitain kännissä. Fiilis on semi-pöhnä, en minä nyt niin juoppo ole mitä kuvittelette. Emojeita en nyt jaksa metsästää erikseen tähän yhteyteen. Asiasta neljänteen: Keskitin äsken fifassa roikkuläpisyötön ja puskin hienosti maalin. Eka peli 1-0 ja toinen 2-2 mutta se oli hyvin koska olin 1-0 ja 2-1 häviöllä. Fifaa. Maaleja pystyy tekemään vain jos ne ovat hienoja. Liika kompleksisuus omassa ajattelussa tekee maalinteosta niukkaa. Ja se huijaus kun hyökkäät niin mitä lähempänä olet vastustajan maalia, niin yhtäkkiä tietokoneen pelaajat juoksevat tyyliin 3x nopeammin kuin sinä kun olet pallon kanssa 🤣🤣🤣. Tulihan se emoji sieltä. - Ap.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe