Sanoppas mihin olet jo tottunut

Anonyymi-ap

Kaivatustasi tavat ym.jne?

128

2362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikkeen! Hänessä ei ärsytä juurikaan mikään. Välillä on vain, kui itseä katsoisi peilistä😂

• Anonyymi

Ehkä ootte sukua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ootte sukua?

Ei mitenkään.

• Anonyymi

No sepä ei voi pitää paikkaansa

• Anonyymi

Oon nähnyt kanssa äsken nauroimme peilin edessä😪😅

• Anonyymi

Miehen feminiininen energia on v..tumainen reikäaivo narttu, kostonhimoinen pikkusielu joka ilmeisesti rakastaa juoruilua jodelissa muiden "tyttöjen" kanssa.

• Anonyymi

Tarkoitatko mies näitä sinun nettipersoonallisuuksia, onko jodelissa muuten höynää porukkaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitatko mies näitä sinun nettipersoonallisuuksia, onko jodelissa muuten höynää porukkaa?

En ole koskaan käynyt jodelissa. Näin kerran jotain kuvakaappauksia jutussa jossa kuvailtiin sitä ja järkytyin syvästi näistä ihmisten puuhista ja siitä miten tuollainen on edes laillista.

Hyvä esimerkki siitä, että vaikka tekninen kehitys on noussut huikeasti, niin perusihminen on silti vieläkin aivan täysin samalla tasolla kuin keskiajalla oltiin.

Ainoastaan lait ja rangaistukset estävät totaalista barbariaa.

• Anonyymi

Hänessä on myös puolia, jotka voisi pitkän päälle ärsyttää. Onneksi osaan pitää mölyt mahassani enkä niitä kertoisi hänelle tai tänne. Ei haittaisi. Itsessäni on myös.

• Anonyymi

Levitetään kuule paskat pelloille, niin niistä on hyötyä.

• Anonyymi

Nallessa hänen överi herkkyys.

• Anonyymi

Minä luotan, että hän tietää, että seison omilla jaloillani, ja jos tarvitsen jotain, pidän turpani kiinni, eikun teen sen selväksi hänelle, kun tosi tilanne on. Kauniisti ajatellen, miehelle naiselta. Älähän yli analysoi, sillä siitä ei tule minua. Sinä arvostat, lopulta juuri tätä, tiedät syvyyksiä, kykyjä, ja niitäkin, joita valitsen jättää käyttämättä. Tiedät, että en käytä niitä hyväkseni, vaan oikeasti muiden, koska minulla on siihen varaa. Minä uskon sinuun, vaikka sillä olisi mitään tekemistä kanssani. Sillä sinun ilosi, tuo minulle iloa.

• Anonyymi

HooVee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HooVee

Mikäs sua kiukuttaa? Minä se tuskin olen kuitenkaan, niin mihin kipupisteeseen sohaisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs sua kiukuttaa? Minä se tuskin olen kuitenkaan, niin mihin kipupisteeseen sohaisin?

Nämä sinun miehen feikkidialogit on kivuliaan heikkoa materiaalia, jos o päätä

• Anonyymi

Kerran potkaisi ja pari kertaa tönäisi.

• Anonyymi

Silloin kannattaisi kuule lähteä heti...

• Anonyymi

Pääsit vähällä. Ole tyytyväinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin kannattaisi kuule lähteä heti...

Ketä sä olet hyysäävinäs trollipalstalla? Olet varmaan ite joku pahempi

• Anonyymi

Niin tapahtuikin 💛

• Anonyymi

Uusi elämä alkoi.
      En olisi ikinä, ikinä, uskonut hänestä.

• Anonyymi

Mitä sellaista hän on tehnyt mitä et olisi uskonut?

• Anonyymi

Miksei? Jos vanha ei miellyttänyt?

• Anonyymi

Minä uskon häneen, ja siihenkin, mitä ei itse itsessään usko. Minä toivon sitä, mitä ei vielä näe. Minä en perusta siitä, mihin kaatuu silloin tällöin, tiedän, että kaatuu lopulta jaloilleen, ja ei edes ole asiani, vaan hänen. Minä en pelasta kaikelta, vaan kerron, että olen sen rinnalla. Minä en odota mitään, mutta kerron, että kun olet yhteydessä, se on mukavaa. Minä olen myös vaativa tavalla, johon moni ei uskalla, Näytän kasvojani eri tavoilla, mutta häntä ne eivät pelota. Minä en kysele, kun sille päälle satun, ja lempeämpi olen, kuin lempeyteni, joka on paljon, silloin, kun kerron haluni, sen sijaan, mitä toivon. Minä olen haastava, kulmikas, vaativa, määrätietoinen, jotta voin tuottaa iloa, onnea, hyvää oloa. Olen armoton, kun sen aika hyvässä on. Minä luotan, että hän tunnistaa tämän. Eikä leimaa minua muuksi tai miksikään. Että kaiken keskellä, hän etsii minut, ei sitä, mitä itse haluaa. Hän haluaa määrittää minut aina uudestaan, sillä ymmärtää sydämeni etsivän häntä ja hänen karttojaan tosissaan. Sillä niissä kohtaaminen on yhteistä todellisuutta.

• Anonyymi

Taasko ollaan avaruuden tuolla puolen.

• Mä olen niin loppu näihin jo et en ala arvuuttelee yhtään mitään. Mun aikani on täällä ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei, vaan siellä mitä on.

• Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

Mä olen niin loppu näihin jo et en ala arvuuttelee yhtään mitään. Mun aikani on täällä ohi.

Mitä ihmettä sinun täytyy arvuutella? Ovatko omat tunteesi täysin sen vietävinä, mistä joku sinut milloinkin vakuuttaa? Entä mitä itse tunnet tai haluat antaa, huolimatta yhtään mistään siitä, mitä saisit tavallaan palkaksi vastaan?
        Ihmettelen TÄSTÄ SYYSTÄ , mitä oikein meinaat. Liittymättä sinuun sen kummemmin mitenkään. Vaikutat epäluotettavalta, tästä syystä. Et tunnu omistavan sitä, mitä itse tunnet.

• Anonyymi

Mä olen niin loppu näihin jo et en ala arvuuttelee yhtään mitään. Mun aikani on täällä ohi.

Huomenta. Mitä? Ootko lähdössä lopullisesti palstalta? S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin tämän.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei tässä oikein huvita...

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettä sinun täytyy arvuutella? Ovatko omat tunteesi täysin sen vietävinä, mistä joku sinut milloinkin vakuuttaa? Entä mitä itse tunnet tai haluat antaa, huolimatta yhtään mistään siitä, mitä saisit tavallaan palkaksi vastaan?
        Ihmettelen TÄSTÄ SYYSTÄ , mitä oikein meinaat. Liittymättä sinuun sen kummemmin mitenkään. Vaikutat epäluotettavalta, tästä syystä. Et tunnu omistavan sitä, mitä itse tunnet.

Epäluotettavalta?
        Jos en jaksa vääntöä ja leikkejä.
        Ja kyllä MINÄ omistan mitä tunnen.
        Ja mitä saan palkaksi, itkua ja surua.
        Ja ei kukaan muu ei pysty muuttamaan mun tunteitani.
        Vaikka kuinka hämmentää sun muuta.
        Itseasiassa, se on vaan vahvistanut tunnetta.
        Ikävä kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvasin tämän.

Ai että lähtee vai minkä arvasit? S

• Anonyymi

No ei tässä oikein huvita...

Joo ymmärrän. Kiitti, että kävit tänne sanomassa tämän. S

• Anonyymi kirjoitti:

Joo ymmärrän. Kiitti, että kävit tänne sanomassa tämän. S

Oon mä tässä nyt tänään ehkä viel huomenna.
        En vielä sen enempää tiedä mistään mitään
        muuta kun että jälkikasvu hermostuu mun
        palstakoukutuksesta ja oottaa että nää
        laitteet saa poistoon. Hah...
        Oon jo ns lisäajalla ollu pari viikkoa.
        Hiton koukutus ja tunteet.

• Anonyymi

Oon mä tässä nyt tänään ehkä viel huomenna.
        En vielä sen enempää tiedä mistään mitään
        muuta kun että jälkikasvu hermostuu mun
        palstakoukutuksesta ja oottaa että nää
        laitteet saa poistoon. Hah...
        Oon jo ns lisäajalla ollu pari viikkoa.
        Hiton koukutus ja tunteet.

Okei. Tunteilla on kohde, mutta missä se sun tunteiden kohde sit lienee, onkin jo eri asia. Ja sinun asia tietenkin, mutta myös sen toisen. Olisihan tuo kiva joskus saada kuulla jotain susta, kun sulta jää nyt nämä täälläkäynnit. 🤷‍♂️ No mutta mulla on menoja tässä tänään enkä tiedä, miten oon paikalla, joten en nyt tiedä, pitäisikö mun toivottaa sulle jo hyvää jatkoa ja muuta vai enkö sano vielä mitään... S

• Anonyymi kirjoitti:

Okei. Tunteilla on kohde, mutta missä se sun tunteiden kohde sit lienee, onkin jo eri asia. Ja sinun asia tietenkin, mutta myös sen toisen. Olisihan tuo kiva joskus saada kuulla jotain susta, kun sulta jää nyt nämä täälläkäynnit. 🤷‍♂️ No mutta mulla on menoja tässä tänään enkä tiedä, miten oon paikalla, joten en nyt tiedä, pitäisikö mun toivottaa sulle jo hyvää jatkoa ja muuta vai enkö sano vielä mitään... S

Tiedäks,.. mä alan jo epäilemään et onko ees kohdetta olemassa.
        Enää. Ainakaan mihin suuntais. Oliko sellaista edes tässä välissä?
        Aitoa? Todellista? Vaiko vaan unelmaa ja kuvitelmaa?
        Yksipuolisesti ei voi ikuisesti jatkaa. Vai voiko?
        Ei ainakaan taida olla kannattavaa.

Vai pitäiskö ottaa hyppy tuntemattomaan,
        ja suunnata toisaalle, uuteen mahdollisuuteen
        mistä saisi muutakin kun itkua ja surua.

Olikohan ihan sekava juttu?
        Kyllä mä mielelläni kans kuulisin susta, vaikka täällä en ois.

• Anonyymi

Tiedäks,.. mä alan jo epäilemään et onko ees kohdetta olemassa.
        Enää. Ainakaan mihin suuntais. Oliko sellaista edes tässä välissä?
        Aitoa? Todellista? Vaiko vaan unelmaa ja kuvitelmaa?
        Yksipuolisesti ei voi ikuisesti jatkaa. Vai voiko?
        Ei ainakaan taida olla kannattavaa.

Vai pitäiskö ottaa hyppy tuntemattomaan,
        ja suunnata toisaalle, uuteen mahdollisuuteen
        mistä saisi muutakin kun itkua ja surua.

Olikohan ihan sekava juttu?
        Kyllä mä mielelläni kans kuulisin susta, vaikka täällä en ois.

🤍 kiitos 🤍

Pienesti sekava kyllä tuo itse teksti enkä edes yritä ottaa selvää siitä, etten itse menisi sekaisin, tiedäthän?

S

• Anonyymi kirjoitti:

🤍 kiitos 🤍

Pienesti sekava kyllä tuo itse teksti enkä edes yritä ottaa selvää siitä, etten itse menisi sekaisin, tiedäthän?

S

Tiedän.
        Se ehkä ollutkin syynä miksi oon vetäytynyt.
        Koska en halua sekottaa, enkä loukata, en lupailla mitään mitä ei voi pitää.
        Äläkä ymmärrä väärin, en halua vetäytyä susta kaikilla tavoilla. Koskaan.
        Mistään ei voi tietää mitään näin.
        Ystävänä vähintään ottaisin sut tänne oikeeseen maailmaan mieluusti.
        En kaverina, vaan ystävänä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

There's A Starman ...

• Anonyymi kirjoitti:

Hän osaa kieltä paremmin kuin sä. Voisin vaikkapa aloittaa koittaa/harjoittaa hänen kielen ymmärtämistä sinulle. Hän on mukava ja on oikeassa

• originalpieninainen kirjoitti:

On naiivi kirjoittaa koota itseä, mutta yritän nyt niin tehdä

• Valmisjaläsnä kirjoitti:

On naiivi kirjoittaa koota itseä, mutta yritän nyt niin tehdä

Mihin liittyy? Mutta joskus on hyvä niin.

• Anonyymi

Tiedän.
        Se ehkä ollutkin syynä miksi oon vetäytynyt.
        Koska en halua sekottaa, enkä loukata, en lupailla mitään mitä ei voi pitää.
        Äläkä ymmärrä väärin, en halua vetäytyä susta kaikilla tavoilla. Koskaan.
        Mistään ei voi tietää mitään näin.
        Ystävänä vähintään ottaisin sut tänne oikeeseen maailmaan mieluusti.
        En kaverina, vaan ystävänä.

Kiitos, original. Ehkä voimme katsella tilannetta, mutta juuri nyt on näitä kiireitä tässä enkä kerennyt sen takia kirjoittaa tätäkään kommenttia tähän aikaisemmin. Jos et ihan vielä haihtuisi ilmaan, muihin atmosfääreihin tai ylipäätään minnekään karkaisi, niin palataan tähän vielä. Tänään mahdollisesti. S

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, original. Ehkä voimme katsella tilannetta, mutta juuri nyt on näitä kiireitä tässä enkä kerennyt sen takia kirjoittaa tätäkään kommenttia tähän aikaisemmin. Jos et ihan vielä haihtuisi ilmaan, muihin atmosfääreihin tai ylipäätään minnekään karkaisi, niin palataan tähän vielä. Tänään mahdollisesti. S

No katellaan. En Lupaa olla haihtumatta.

• Anonyymi

😔😔😔 Huokaus. Mutta mun on pakko mennä nyt. S 🤍

• Anonyymi

Anna mun olla syypää sun hymyyn? S

• Anonyymi kirjoitti:

Anna mun olla syypää sun hymyyn? S

Mielenkiintoista kun oli just aloituskin S ltä. Hmm..

• Anonyymi

Mielenkiintoista kun oli just aloituskin S ltä. Hmm..

Tämä ei ole mun aloitus. Palasin juuri takaisin. Moi. Et ollut vielä haihtunut. S

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä ei ole mun aloitus. Palasin juuri takaisin. Moi. Et ollut vielä haihtunut. S

En mä tästä puhunut. mut joo. en vielä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aaa tarkoitatko, että joku uusi aloitus? En ole kerennyt vielä katsoa eikä kukaan ole sanonut mitään. Tosin tulin takakautta, niin ei mua kukaan vielä nähnytkään. S

• Anonyymi

Aha. Tarttee tutkailla, kunhan käyn moikkaa muut ekka. Mutta S Itä?? En ymmärrä, mutta jospa se kohta selviäis. S

• Anonyymi

Löytyi joku, mutta ei se sekään ole mun tekemä. En olisi edes kerennyt tehdä. S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin uteliasta kirjoittelijaa kannattaa varoakkin

• Anonyymi kirjoitti:

Noin uteliasta kirjoittelijaa kannattaa varoakkin

Ihan tosiko? No nyt oon ite utelias, hmm... Ketä siis pitäisi varoa?

• Anonyymi

Niin sinä joku, joka tekeydyt joksikin. Miksi sinä oikeastaan tekeydyt, olisi kysymykseni?

• Anonyymi

Minä en ole loppu siihen, mitä hyvää toiselle haluan. Siinä olisi hyvä kysymys jokaiselle, joka kaipaa, onko se itseäsi vai toista varten?

• Rehellisesti sanottuna, haluan itsellenikin.
        Mutta varsinkin toiselle.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kuraa.

• Anonyymi

Kaivattuni ei lukitse koskaan WC:n ovea vaan jättää sen auki myös ison hädän helpotuksessa. Olen jo tottunut siihen mutta en pidä siitä koska asuntoon tulee ikäviä tuoksuja ja lapsemme kaverit ihmettelevät tapaa. Myöskään äitini meillä vieraillessaan ei ymmärrä moista käytöstä.

• Anonyymi

Tuosta tavasta olisi hyvä kouluttaa itsensä eroon. Ihan OK yksin asuvalle, mutta sen verran pitäisi olla kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan, että ei jatka tuota muiden seurassa.

• Anonyymi

Olen tottunut siihen että näen hänet vain kiireessä ja koska olen pelkuri en uskalla sanoa mitään muuta kuin virallista niissä tilanteissa, toki se vaikuttaa etten tiedä mitä hän ajattelee. Ja sitten tulen tällaiselle palstalle itkemään ja purkamaan päätäni. Näin se menee. 😔

• Anonyymi

Meneekö miehelle vai naiselle tämä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meneekö miehelle vai naiselle tämä?

Yhden naisen kanssa tuntuu aina tuolta.

• Anonyymi

Ihastuu helposti muihin naisiin.

• Anonyymi

Te halusitte minun syövän sitä lääkettä ja tekevän yhteistyötä teidän kanssa, itse en olisi saanut mitään, mutta se olisi hillinnyt yeidöb aggressiivisuutta ja taipunusta mielikuvitukseen noissa jutuissa. Halusitte että en tiedä jolloin ei voi vaatia mitään tai kyseenalaistaa mitään. Se olisi tuhonnut ihan kaiken elämästäni ja ollut teille oikea lottovoitto. Ootte karseeta sakkia. Toivottavasti elämä tuo teille paljon pahaa.

• Anonyymi

Olen tottunut siihen, että hänestä tulee aina vaan lisää likaisia salaisuuksia julki

• Anonyymi

Täältä trollipalstaltako niitä salaisuuksia tulee julki aina ja aina vaan? Onpa sulla sitten jylhää mylviä täällä

• Anonyymi

Emme ole tällä tasolla. Tai no en ikinä saa kuin muruja (näköhavainto) mutta olen tyytyväinen koska nekin voi päättyä

• Anonyymi

En ole nähnyt häntä koskaan työn rajoitteiden ulkopuolella, joten en tiedä tavoistaan mitään.

• Anonyymi

Sehän sai potkut töistä.

• No en nyt ihan täysin kuitenkaan. Siirrettiin vaan toisalle.

• Anonyymi

Ei saanut!

• Anonyymi

Ei pidä paikkaansa. Tällaista ei ole tapahtunut.
        Pelkkää paskan jauhantaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No en nyt ihan täysin kuitenkaan. Siirrettiin vaan toisalle.

oo ilonen että oli sellanen työ. olisit muuten nyt työtön

• Anonyymi kirjoitti:

oo ilonen että oli sellanen työ. olisit muuten nyt työtön

Ei tällä alalla kovin äkkiä työttömäksi joudu. Mutta olen kyllä iloinen että sain säilyttää nykyisen firman. Alkuun tuntui kurjalta jättää tuttu paikka. Minusta pidettiin siellä paljon.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Ei tällä alalla kovin äkkiä työttömäksi joudu. Mutta olen kyllä iloinen että sain säilyttää nykyisen firman. Alkuun tuntui kurjalta jättää tuttu paikka. Minusta pidettiin siellä paljon.

Paitsi että netta ei tykännyt susta

• Anonyymi kirjoitti:

Paitsi että netta ei tykännyt susta

Kyllä hänkin aluksi tykkäsi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

niin mutta sitten ei tykännytkään

• Anonyymi kirjoitti:

niin mutta sitten ei tykännytkään

Koska minä olin häntä kohtaan tylsä, hän ei enää moikkaillut minulle. Se tuntui pahalta...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Koska minä olin häntä kohtaan tylsä, hän ei enää moikkaillut minulle. Se tuntui pahalta...

se että olit tylsä niin hän meni sun tylsyydestä sanoo pomolle ja sen takia sait siirron koska olit tylsä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Voi että👩

• Anonyymi kirjoitti:

se että olit tylsä niin hän meni sun tylsyydestä sanoo pomolle ja sen takia sait siirron koska olit tylsä.

En sitä tarkoittanut, vaan että kun olin sillä tavalla tylsä, etten jutellut hänelle vaan kaikkien muiden kanssa aina, niin sitten hän jossain vaiheessa lakkasi moikkailemasta minua. Muistan näin käyneen. Ja minä menin siitä ihan sekaisin ja paniikkiin... ja sitten halusin kertoa että tykkään hänestä, mutta se meni myös ihan puihin.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En sitä tarkoittanut, vaan että kun olin sillä tavalla tylsä, etten jutellut hänelle vaan kaikkien muiden kanssa aina, niin sitten hän jossain vaiheessa lakkasi moikkailemasta minua. Muistan näin käyneen. Ja minä menin siitä ihan sekaisin ja paniikkiin... ja sitten halusin kertoa että tykkään hänestä, mutta se meni myös ihan puihin.

niin meni. ja hyvä että meni

• Anonyymi kirjoitti:

niin meni. ja hyvä että meni

No miksi se muka on hyvä sitten? Mitäs pahaa minä olisin hänelle muka tehnyt? Ihmiselle jolla on maailman ihanin hymy ja kauneimmat silmät mitkä olen ikinä nähnyt.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No miksi se muka on hyvä sitten? Mitäs pahaa minä olisin hänelle muka tehnyt? Ihmiselle jolla on maailman ihanin hymy ja kauneimmat silmät mitkä olen ikinä nähnyt.

kysy sitä netalta

• Anonyymi kirjoitti:

kysy sitä netalta

Mun on aika vaikea kysyä, kun emme edes törmäile missään... Mutta tykkäsin kyllä jutella mukavia hänen kanssa, jos hän haluaisi.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tykkäsi siihen saakka kun olit vanha mukava pappa ja lakkasi tykkäämästä kun sinusta tuli äklö setämies.

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkäsi siihen saakka kun olit vanha mukava pappa ja lakkasi tykkäämästä kun sinusta tuli äklö setämies.

Lol...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Mun on aika vaikea kysyä, kun emme edes törmäile missään... Mutta tykkäsin kyllä jutella mukavia hänen kanssa, jos hän haluaisi.

ymmärrä jani ettei hän halua kuulla susta

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Lol...

Turha kuvitella että tykkäsi siinä mielessä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Lol...

ai nyt naurattaa kun netta ei halua puhua sulle

• Anonyymi kirjoitti:

ai nyt naurattaa kun netta ei halua puhua sulle

Se on hänen valintansa sitten...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Se on hänen valintansa sitten...

niin on ollut jo monta vuotta

• Anonyymi kirjoitti:

niin on ollut jo monta vuotta

Minä en rakasta enää ketään.

• Anonyymi

Höh,sinäkö sait.

• Anonyymi

Satuttaa ja loukkaa aina kun olen herkimmilläni.

• Anonyymi

Ehkä myös itse loukkaat etkä ymmärrä sitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä myös itse loukkaat etkä ymmärrä sitä.

En ole vajakki. Tiedän kyllä mikä loukkaa ja mikä ei.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vajakki. Tiedän kyllä mikä loukkaa ja mikä ei.

Ei hänkään varmaan ole mikään vajakki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hänkään varmaan ole mikään vajakki.

Ei ole ei. Silloin sen ymmärtäisin. Mutta se on ihan tahallista. Eli pahempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ei. Silloin sen ymmärtäisin. Mutta se on ihan tahallista. Eli pahempaa.

Voi että. Pahiskin vielä. Olet silti voinut loukata käytöksellä vaikket vajakki olekkaan. Ihmiset on erilaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi että. Pahiskin vielä. Olet silti voinut loukata käytöksellä vaikket vajakki olekkaan. Ihmiset on erilaisia.

Varmaan olen. Olen loukannutkin tiedän sen.
        kyllä. Mutten vime aikoina.

• Anonyymi

Ei hän ehlä kaivattu ole. Ihastus. Mut oon tottunut siihen, ettei hän edes moikkaa mua. Saati, että puhuisi mulle muuten. 😅

• Anonyymi

Sama mulla, välillä ajattelen että ihan idiootti koko mies mutta sitten taas tajuan miten herkku se onkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama mulla, välillä ajattelen että ihan idiootti koko mies mutta sitten taas tajuan miten herkku se onkaan

Miksi et sitten soita hänelle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et sitten soita hänelle?

Ei ole tullut antamaan numeroaan

• Anonyymi

Tunnen ja tiedostan erittäin hyvin hänen oman ajan tarpeensa. Mieheltä.

• Anonyymi

Tuo on arvokasta. 💗

• Anonyymi

On tottunut siihen ettei vaadi liikoja, vain sen mitä liikenee, Ehkei kaipaakaan enempää, sillä tapaa samaa puuta.

• Anonyymi

Kyllä haaveilen enemmästä

• Anonyymi

Hän varmaan haluaa että menisimme yhdessä sänkyyn, suihkuun tms., kuten minäkin, mutta aika ei ole siihen sopiva tai ei ole vielä tullut tilaisuutta. Hyvää kannattaa odottaa, antaisin hänelle kaiken sen ihanuuden mitä olemme joutuneet panttaamaan. Mieheltä tutulle naiselle.

• Anonyymi

Ei ole koskaa enää mitä odottaa ei kannata ajatella että välinpitämättömyyden daa anteeksi myöhemmin

• Anonyymi

Onko hää siis hoidokkina jossain palvelutalossa?

• Anonyymi kirjoitti:

Onko hää siis hoidokkina jossain palvelutalossa?

Nauroin ääneen! :D

• Anonyymi

Paniikki vastaukset, kun se on nukkunut liian vähän. Mut on mullaki niitä nuorempana ollut

• Anonyymi

Se, että antaa kuulua itsestään irl, eikä esitä mitään tyhmää.

• Anonyymi

Jostain syystä olen yrittänyt tietoisesti olla kiinnittämättä tähän huomioita.

• Anonyymi

Tasainen osinkovirta holding-yhtiöstä. Kaivattu on siis tämä osakeyhtiö.

• Anonyymi

Voi tsiisus kraist. Kaipaat siis rahaa! xD

• Anonyymi

Olen jo tottunut ettei se mua halua. Kaikkeen tottuu kun tarpeeks sattuu.

• Anonyymi

Samit

• Anonyymi

Hän on ihana kun hän laittaa kädet puuskaan. Se tunne, kun se liike ja ele haltioittaa minun sydämeni. Joka kerta!

• Anonyymi

.. suuttuessaan katsoo minua silmiin ja on kuin vääntäisi kiven kanssa kättä. Olen kuin pieni kamina talvipakkasella kun hän katsoo minua. Olemme jutelleet kasvotusten vain kaksi kertaa.

• Anonyymi

Hiljaisuuteen. Siihen oon tottunut jo.

• Anonyymi

Sen valehteluun ja paskan puhumiseen ei sen juttuihin voi luottaa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3065
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2133
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1719
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1587
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1317
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1226
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1180
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1031
    Aihe