Väitetty hoitajien kokema paranormaalitapaus

Anonyymi-ap

"Tarinani tapahtui noin vuosi sitten. Kyse oli ennemminkin riivauksesta kuin kummittelusta. Olin auttamassa toista hoitajaa potilaan kanssa joka oli elänyt todella rankan elämän. Hänellä oli vakavia sydän ja munuaisongelmia. Kuolema pelotti tätä miestä todella paljon. Joka kerta kun hänen sydänmonitorinsa rupesi piippaamaan niin hän rupesi huutamaan ihan raivoissaan "älkää antako minun kuolla, ei älkää antako!". Saimme toisen hoitajan kanssa tietää miksi hän niin pelkäsi kuolemaa. Noin kahdelta aamuyöllä hänen sydänmonitorinsa alkoi valittamaan takygardiaa. Me ryntäämme huoneeseen. Minulla on perässäni elvytyskärry joten jään hieman jälkeen.

Kun pääseen huoneeseen huomaan että toinen hoitaja on vitivalkoinen, se mies istui noin viisi senttiä sänkynsä yläpuolella ja nauroi. Hänen koko olemuksensa muuttui, hänen silmistään näkyi täydellinen pahuus. Ja kasvoillaan hänellä oli todella pahansuopa hymy. Hän nauroi meille ja sanoi "ettehän te typerykset anna minun kuolla, ettehän?" Sitten hän jatkoi nauruaan. Me taas jäädyimme aloillemme. Onnistuin kurkottamaan kättäni ja painamaan sinistä koodia merkitsevää painiketta. Tämän tehdessäni miehen sydän meni välittömästi rytmihäiriötilaan ja mies rösähti takaisin sängylle.

Aloimme elvyttämään häntä mutta 20-minuutin kuluttua totesimme hänet kuolleeksi. Viisi minuuttia kuolleeksi toteamisen jälkeen hoitotiimin ollessa siivoamassa jälkiä, mies ampaisee suoraan ylös istumaan ja sitten sanoo: "annoitte hänen kuolla, kuinka harmillista." Ja sitten hän alkaa nauramaan. Tämän jälkeen mies rojahtaa takaisin sängylle. Kuulimme vielä kamalan tuskallisen huudon. Sinä yönä osaston kaikki muutkin potilaat olivat kuulleet kyseisen huudon ja puhuivat siitä seuraavana päivänä. Sinä yönä kuulimme myös kuiskimista "älkää antako minun kuolla, älkää antako minun kuolla." Kaikki hoitajat olivat sinä yönä kalpean pelokkaita eikä kukaan mennyt yksin mihinkään.

Aamun tullessa kuiskiminen oli lakannut. Me yövuoron hoitajat pidimme rukoushetken taukohuoneessa ennen kuin lähdimme kotiin. "

26

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistäs tämä on käännetty?

      Kuulostaa vähän samalta kuin se Venäjällä porattu helvetinreikä mistä kuului uikutusta ja valitusta.

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        🍑 ­­N­y­m­f­o­m­­a­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18114273u

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Se oli demoni siksi ei halunnut antaa kuolla jotta voi jatkaa päänsisäistä kiduttamista. Molemmat puhujat oli sama demoni. Kuolema oli vapautus ja siksi demonille harmillista.

      • Eikö sellainen demoni muka voi mennä helposti jonkun toisen sisään? Livahtaa vaan sairaalan ikkunasta ulos ja sieltä vain sopivaa ja terveempää objektia etsimään.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Eikö sellainen demoni muka voi mennä helposti jonkun toisen sisään? Livahtaa vaan sairaalan ikkunasta ulos ja sieltä vain sopivaa ja terveempää objektia etsimään.

        Kuolema oli uhrille vapautus. Yksi vaihtoehto voisi olla että sairaalan päällikkö on demoni ja hallitsee tapahtumia sairaalassa. Kulkee potilaasta toiseen aiheuttaen ongelmia ja hoitajien täytyy ravata perässä yrittäen auttaa. Sitten ilkkuu hoitajille. Sama idea toimii monessakin työpaikassa. Tai sitten vain yksittäinen demoni aiheuttaen kaaosta siellä sun täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuolema oli uhrille vapautus. Yksi vaihtoehto voisi olla että sairaalan päällikkö on demoni ja hallitsee tapahtumia sairaalassa. Kulkee potilaasta toiseen aiheuttaen ongelmia ja hoitajien täytyy ravata perässä yrittäen auttaa. Sitten ilkkuu hoitajille. Sama idea toimii monessakin työpaikassa. Tai sitten vain yksittäinen demoni aiheuttaen kaaosta siellä sun täällä.

        Usein kun joku joutuu hoitokotiin tai vastaavaan systeemiin niin vointi droppaa hetkessä sen jälkeen kun hoitokotiin on kirjauduttu. Mitä ne lääkkeet ovat mitä ylinjohto määrää? Sen jälkeenhän maataan paskat housuissa vuosikausia ja hoitokodit kuppaavat rahaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Usein kun joku joutuu hoitokotiin tai vastaavaan systeemiin niin vointi droppaa hetkessä sen jälkeen kun hoitokotiin on kirjauduttu. Mitä ne lääkkeet ovat mitä ylinjohto määrää? Sen jälkeenhän maataan paskat housuissa vuosikausia ja hoitokodit kuppaavat rahaa.

        Ne on sellaisia pillereitä joilla turhankin virkeistä vanhuksista pyritään tekemään "helppohoitoisia".

        Karmeaa, mutta totta.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Eikö sellainen demoni muka voi mennä helposti jonkun toisen sisään? Livahtaa vaan sairaalan ikkunasta ulos ja sieltä vain sopivaa ja terveempää objektia etsimään.

        Ajattelisin että demonille olisi hauskinta piinata yhtä koko elämä. Menisi muuten liian vaikeaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelisin että demonille olisi hauskinta piinata yhtä koko elämä. Menisi muuten liian vaikeaksi.

        Mutta kun paikalle tuleekin eksorkisti ja ajaa pois! Mikä ilonpilaaja!


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Mutta kun paikalle tuleekin eksorkisti ja ajaa pois! Mikä ilonpilaaja!

        Ei sairaalaan eksorkistia kovin usein taida tulla. Siellä kun on ammattislaiset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sairaalaan eksorkistia kovin usein taida tulla. Siellä kun on ammattislaiset.

        Niin jos tapahtuu luterilaisessa maassa niin eipä katolista pappia saada ehkä ihan heti paikalle.


    • Anonyymi

      BÖÖ!!!

      Kuka pelkää öljylämmitystä?

    • Anonyymi

      Mitenkäs muuten formulakuski voi? Lääkärit varmasti mielellään kuppaa viimeisetkin rahat ja pelailee aikaa.

      • Anonyymi

        Kovin erikoinen tarina, jos se on totta?


    • Anonyymi

      Ei kai kukaan ole niin lapsellinen että nykyaikana uskoo riivauksiin ja demoneihin.

      • Anonyymi

        Kyllä sellaista voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sellaista voi olla.

        Surullista jos joku uskoo moiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Surullista jos joku uskoo moiseen.

        Miten se on sulta mitenkään pois mihin kukanenkin uskoo?

        Multa ei oo mitenkään pois se että sä menet aikanaan Helvettiin, jotenka en koe tarvetta asiaa mitenkään muuttaa sun kohdalla.

        Saat vapaasti valita eikä sun siihen tarvi edes uskoa; sinne sä menet joka tapauksessa uskoit tai et.


      • Onhan noita TV:ssäkin esitetty.

        NG:llä Morgan Freemanin ohjelmassakin. Siinä yksi ukko murisi uhkailevasti ja toinen ukko ajoi hänestä paholaista pois.


      • Anonyymi
        kekek-kekek kirjoitti:

        Onhan noita TV:ssäkin esitetty.

        NG:llä Morgan Freemanin ohjelmassakin. Siinä yksi ukko murisi uhkailevasti ja toinen ukko ajoi hänestä paholaista pois.

        Minä olen TI eli joukkovainon kohde. Toivon, että vainoajani, stalkkerini, kiduttajani jne joutuvat taivaaseen enkeleitten kanssa harppua soittamaan. Helvetissä niillä olisi turhan rattoisaa, kun samankaltaista seuraa olisi niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen TI eli joukkovainon kohde. Toivon, että vainoajani, stalkkerini, kiduttajani jne joutuvat taivaaseen enkeleitten kanssa harppua soittamaan. Helvetissä niillä olisi turhan rattoisaa, kun samankaltaista seuraa olisi niin paljon.

        Minä taas toivon että saisit tarvitsemaasi hoitia ja lääkityksen jotta pääset tuollaisista harhoista eroon ja voit elää onnellisen loppuelämän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se on sulta mitenkään pois mihin kukanenkin uskoo?

        Multa ei oo mitenkään pois se että sä menet aikanaan Helvettiin, jotenka en koe tarvetta asiaa mitenkään muuttaa sun kohdalla.

        Saat vapaasti valita eikä sun siihen tarvi edes uskoa; sinne sä menet joka tapauksessa uskoit tai et.

        Minusta on surullista että aikuiset uskovat satuihin. Olen pahoillani mutta helvetti ei muutu todeksi vaikka sinä olet niin lapsenmielinen että siihen uskot.
        Tiesitkö että helvettiä ei mainita edes raamatussa vaan se on myöhempää keksintöä?
        Kristinuskon alkuaikoina oli riitaa mitä pahoille sieluille tapahtuu kuoleman jälkeen, yksi vaihtoehto oli että pahojen sielu raukeaa ja vain katoaa.

        Katso miten joudun opettamaan sinua omassa uskonnossasi, surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on surullista että aikuiset uskovat satuihin. Olen pahoillani mutta helvetti ei muutu todeksi vaikka sinä olet niin lapsenmielinen että siihen uskot.
        Tiesitkö että helvettiä ei mainita edes raamatussa vaan se on myöhempää keksintöä?
        Kristinuskon alkuaikoina oli riitaa mitä pahoille sieluille tapahtuu kuoleman jälkeen, yksi vaihtoehto oli että pahojen sielu raukeaa ja vain katoaa.

        Katso miten joudun opettamaan sinua omassa uskonnossasi, surullista.

        Kuten sanoin, ei aio muuttaa sun uskoa asiassa; se ei sillä muuksi muutu.

        Sinne sä menet.


    • Anonyymi

      Olen itsekin hoitajana ollessani kokenut jotain tällaisia (en noin hurjaa kuin aloituksessa), kuullut myös muilta hoitajilta tällaisia kertomuksia. Myös jotain kaunistakin:

      Yöhoitajat ihmettelivät kun erään tajuttoman naispotilaan sängyn kello hälytti. He ajattelivat, että joku sekava potilas olisi eksynyt ja painanut hälytintä. He menivät yhdessä huoneeseen, pysähtyivät ovelle, kun jokin valoisa, enkelin kaltainen, istui potilaan vierellä. Sitten enkeli, valossa kohosi ilmaan ja katosi ylös, läpi ikkunan. Kun he menivät potilaan luo, tämä oli kuollut.

      • Anonyymi

        Tämä itse enkelinäky oli tapahtunut jo monta vuosikymmentä sitten.


    • Anonyymi

      Olipas aloitus taas.

      Tuollainen meni läpi vielä joskus 50 luvulla.

      Mutta sen jälkeen?

      BÖÖÖ!!!

      Kuka pelkää öljylämmitystä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      174
      6975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      39
      4107
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2075
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2009
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1849
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      1601
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      37
      1415
    Aihe