Olemme pari ja haluamme kokeilla uusia ihania asioita. Haluaisimme saada seksiseuraa naisesta.
Lyhyesti meistä, kummatkin olemme urheilullisia ja mukavan seurallisia. Suhteemme on vakaalla pohjalla ja luvassa ei ole riitaa. Mies on 44 vuotias ja nainen 38 vuotias.
Odotaame viestiäsi, jotta voimme aloittaa tutustumisen.
;)
pari mies ja nainen etsii naista pks alueella
19
1359
Vastaukset
- Anonyymi
Uskallatteko kertoa vähän tarkemmin mistä päin olette? Täällä 45-vuotias nainen Itä-Vantaalta varovaisen kiinnostunut seurastanne. Olen sporttinen mutta naisellinen, hyvin säilynyt ja useimpien mielestä ihan kivaa katseltavaa. Huumoria ja elämäniloa löytyy.
- Anonyymi
Olimme jo luopuneet järkevistä vastauksista. Ketjun aihe on muuttunut matkalla. Olemme Helsingin ja Espoon rajamailta. Välimatkan puolesta vaikuttaa jo kivan jännittävältä ;)
Olimme jo luopuneet järkevistä vastauksista. Ketjun aihe on muuttunut matkalla. Olemme Helsingin ja Espoon rajamailta. Välimatkan puolesta vaikuttaa jo kivan jännittävältä ;)
- Anonyymi
parim44n38 kirjoitti:
Rohkeesti sopikaa tapaaminen vaikka kahville johonkin.
parim44n38 kirjoitti:
Hörhöt löytää joka ketjuun, se on vakio 😒
Mutta ihana kun vastasitte. En löytänyt profiilianne treffien puolelta, mutta siellä saatte minuun yhteyden tällä nimimerkillä, olisi kiva viestiä privana. Tai laittakaa jokin muu yhteystieto, sähköposti/kik.
- Anonyymi
Taidatte löytää hieman helpommin hakemaanne, sopivaa seuraa tuon treffit-osion kautta... täällä kun on vain näitä... no, jätetään sanomatta ;)
- Anonyymi
MOT ;)
- Anonyymi
Just nyt tuli asiaa itsestäsi.
- Anonyymi
Turussa olisi 50v, myös hyvin säilynyt pariskunta kiinnostunut naisen seurasta! Miehelle, meillä vaimo seurasi vierestä, ehkä osallistuen. Pariskunta tai nainen haussa, myös sivistynyt nuorimies otetaan vaimolle...
- Anonyymi
Kyllähän vaimotkin haluu katsella kun mies yhtyy vieraan naisen kanssa. M 68
Ketjusta on poistettu 132 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791