pari mies ja nainen etsii naista pks alueella

Olemme pari ja haluamme kokeilla uusia ihania asioita. Haluaisimme saada seksiseuraa naisesta.

Lyhyesti meistä, kummatkin olemme urheilullisia ja mukavan seurallisia. Suhteemme on vakaalla pohjalla ja luvassa ei ole riitaa. Mies on 44 vuotias ja nainen 38 vuotias.

Odotaame viestiäsi, jotta voimme aloittaa tutustumisen.

;)

19

1362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskallatteko kertoa vähän tarkemmin mistä päin olette? Täällä 45-vuotias nainen Itä-Vantaalta varovaisen kiinnostunut seurastanne. Olen sporttinen mutta naisellinen, hyvin säilynyt ja useimpien mielestä ihan kivaa katseltavaa. Huumoria ja elämäniloa löytyy.

• Anonyymi

Olimme jo luopuneet järkevistä vastauksista. Ketjun aihe on muuttunut matkalla. Olemme Helsingin ja Espoon rajamailta. Välimatkan puolesta vaikuttaa jo kivan jännittävältä ;)

• Olimme jo luopuneet järkevistä vastauksista. Ketjun aihe on muuttunut matkalla. Olemme Helsingin ja Espoon rajamailta. Välimatkan puolesta vaikuttaa jo kivan jännittävältä ;)

• Anonyymi
        parim44n38 kirjoitti:

Olimme jo luopuneet järkevistä vastauksista. Ketjun aihe on muuttunut matkalla. Olemme Helsingin ja Espoon rajamailta. Välimatkan puolesta vaikuttaa jo kivan jännittävältä ;)

Rohkeesti sopikaa tapaaminen vaikka kahville johonkin.

• parim44n38 kirjoitti:

Hörhöt löytää joka ketjuun, se on vakio 😒

Mutta ihana kun vastasitte. En löytänyt profiilianne treffien puolelta, mutta siellä saatte minuun yhteyden tällä nimimerkillä, olisi kiva viestiä privana. Tai laittakaa jokin muu yhteystieto, sähköposti/kik.

• Anonyymi

Taidatte löytää hieman helpommin hakemaanne, sopivaa seuraa tuon treffit-osion kautta... täällä kun on vain näitä... no, jätetään sanomatta ;)

• Anonyymi

MOT ;)

• Anonyymi

Just nyt tuli asiaa itsestäsi.

• Anonyymi

Turussa olisi 50v, myös hyvin säilynyt pariskunta kiinnostunut naisen seurasta! Miehelle, meillä vaimo seurasi vierestä, ehkä osallistuen. Pariskunta tai nainen haussa, myös sivistynyt nuorimies otetaan vaimolle...

• Anonyymi

Kyllähän vaimotkin haluu katsella kun mies yhtyy vieraan naisen kanssa. M 68

Ketjusta on poistettu 132 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1652
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1478
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      891
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      849
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      801
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      776
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      728
    8. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      718
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      710
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      680
    Aihe