Hei
Täällä tämmönen B viherpeukalo hörhö päivää
Kastelen kasvit virtsalla, kun siitä lukenut paljon hyvää, mutta eräs asia mietityttää
Minulla siis wc pönttö, josssa ämpäri minkä, mistä kerään vitsat tallteen pari kertaa vkossa
Ämpärissä on kansi.
Asia mikä tuli mieleen, niin voiko huoneistoon päästä haitallinen määrä ammoniakkia siitä huolimatta?
Kuiviketta en käytä.
Asiallisia vastauksia kiitos
Vitsan kerääminen kasveille talteen
7
406
Vastaukset
- Anonyymi
Ap
Siis otsikossa piti lukea virtsan
Ei saa enään muokattua :) - Anonyymi
Aiemmin sanottiin, että joka vitsaa säästää se lastaan vihaa, mutta se ei ole tänä päivänä suvaittua toimintaa.
- Anonyymi
Kasveille ei saa antaa vitsaa. Kuritus on kielletty.
- Anonyymi
Mun mielestä kannattaa käydä ulkona enemmän tai hankkia parempia harrastuksia kuin pissaleikit. Mutta kukin tavallaan.
- Anonyymi
Kannattaa käydä ulkona hämärän aikaan kusella niin naapurit ei rupea soittelemaan lehtiin ja poliisille.
- Anonyymi
Kerrotko lisää wc-pöntöstäsi, jonka ämpäristä keräät virtsat talteen? Miten tuo käytännössä toimii ja tapahtuu?
- Anonyymi
Helposti tuo käy lapolla kun vähän imasee alkuun. Nopia pitää olla ettei tule pissat suuhun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906