Ainakin tällaisen kuvan saa, kun katsoo järjestön puheenjohtajan kommentointia.
Luulisi, ettei änkyräuskonnollinen Hamas oikein sopisi vaparien pirtaan, mutta vasemmistoliittolaisuus näköjään ajaa vapaa-ajattelun ohi. Tätäkö tarkoittaa, että valtiontukirahojen toivossa liitto on luopunut puoluepoliittisesta riippumattomuudestaan?
Miksi Helsingin vaparit ovat Gazan konfliktissa Hamasin puolella?
30
292
Vastaukset
- Anonyymi
Avaus on valheellinen. Helsingin puheenjohtaja on päin vastoin arvostellut islamistisen Hamasin politiikkaa. Eri asia on, että myös äärijuutalaisen nationalistinen, YK:n linjaa sabotoivat politiikka on saanut arvostelua.
- Anonyymi
No aika paljon hän kannattaa ehdotuksia, jotka hyödyttäisivät Hamasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aika paljon hän kannattaa ehdotuksia, jotka hyödyttäisivät Hamasia.
Siitäpä sen juuri huomaa.
- Anonyymi
Kahden äärilinjan törmäys tuottaa väkivaltaa ja sotaa. Tarvitaan kansainvälisen yhteisön takaama kompromissi.
- Anonyymi
Vapareita tuonne tarvittaisi. Kuten kaikkialle muuallekin.
- Anonyymi
Mitä se tarkoittaa käytännössä? Yk ei sitä pysty takaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä se tarkoittaa käytännössä? Yk ei sitä pysty takaamaan.
Ja vaparit vielä vähemmän.
- Anonyymi
En usko, että kyse olisi vain rahanhimossa tehdystä taktikoinnista. Monet vapareista on aidosti vasemmistoliittolaisia tai sen henkisiä eikä se voi olla näkymättä liiton ja yhdistysten linjanvedoissa. Ei todellakaan mikään uskonnottomien yleistä edunvalvontaa vaan piilopoliittista vaikuttamista.
- Anonyymi
Valehtelun päälle valehtelevaa spekulaatiota. Sotajalalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valehtelun päälle valehtelevaa spekulaatiota. Sotajalalla.
Ylikoski on vapareiden keskeinen vaikuttaja, joka ajaamaa linjaansa tarvittaessa vaikka puoliväkisin läpi. Ylikoski on vasemmistoliittolainen. Muitakin on, mutta tuo jo riittää osoittamaan, että Vapariliiton linja on läheisesti vasemmistiliiton kanssa sopusoinnussa.
- Anonyymi
Vihervasemmisto on valheen, väkivallan ja totalitarismin puolella.
- Anonyymi
Itse olet.
Vapaa-ajattelijat ovat ääriuskonnollista sotapolitiikkaa vastaan puolin ja toisin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet.
Vapaa-ajattelijat ovat ääriuskonnollista sotapolitiikkaa vastaan puolin ja toisin.No miksi sitten olette Hamasin puolella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No miksi sitten olette Hamasin puolella?
Vapaa-ajattelijat eivät ole islamistisen Hamasin puolella. Miksi jatkat valhettasi? Asia on selvitetty täällä sekä toisessa ketjussa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa-ajattelijat eivät ole islamistisen Hamasin puolella. Miksi jatkat valhettasi? Asia on selvitetty täällä sekä toisessa ketjussa.
Miten niin selvitetty? Binarin ulostulot palvelevat selvästi Hamasia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Yksiselitteistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet.
Vapaa-ajattelijat ovat ääriuskonnollista sotapolitiikkaa vastaan puolin ja toisin.Hamas ja muut ääri-islamisti ryhmät eivät aodi vaan terrorisoivat. Israel on ollut terrorin kohteena perustamisestaan saakka. Israel on hyväksynyt jako- ja rauhan sopimuksia. Vastapuoli ei koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hamas ja muut ääri-islamisti ryhmät eivät aodi vaan terrorisoivat. Israel on ollut terrorin kohteena perustamisestaan saakka. Israel on hyväksynyt jako- ja rauhan sopimuksia. Vastapuoli ei koskaan.
po. eivät sodi vaan terrorisoivat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Binar on kirjoituksissaan Vapaa Ajattelija -lehdessä päin vastoin kritisoinut islamiin kytkeytyvää, erityisesti naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ja kontrollia. Muiden kirjoitusten lisäksi hän on haastatellut useita maahanmuuttajanaisia tästä teemasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Binar on kirjoituksissaan Vapaa Ajattelija -lehdessä päin vastoin kritisoinut islamiin kytkeytyvää, erityisesti naisiin kohdistuvaa väkivaltaa ja kontrollia. Muiden kirjoitusten lisäksi hän on haastatellut useita maahanmuuttajanaisia tästä teemasta.
Samoin Helsingin yhdistyksen puheenjohtaja Ylikoski on kritisoinut islamiin kytkeytyvi ihmisoikeusrikoksia sekä VA-lehdessä että muualla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Binar on kannustanut aloitteisiin, joillafaktisesti tuettaisiin Hamasia. Miksi? Ja Ylikoski puolustelee. Miksi?
- Anonyymi
Voisiko aloittaja tarkentaa väitteitään. Mitä hamasia hyödyntävää on sanottu ja miten se mainittua liikettä hyödyntää.
- Anonyymi
Äksässä näet mitä Binar horisee.
- Anonyymi
Vielä ihmeellisempää on, että valtiokirkon KUA on Hamasin puolella.
- Anonyymi
Onko? Näinkö vaparit perustelevat omaa Hamas-intoaan?
- Anonyymi
Raha se vaan on vaparien mielessä.
- Anonyymi
Vain vaparijohdon mielessä. Vain se pääsee varoista nautiskelemaan.
- Anonyymi
Erotkaa vapareista!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821349Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661134Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2071126Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1911115Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121029Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103983Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68896Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125840Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123778- 77755