olin pitkästä aikaa käymässä kangasalla ja mitä ihmettä, vanha työnantajani pikon betoni hävinnyt kartalta. koska ja mitä tapahtunut. ei kai konkurssi.
Vastaukset 9
- Anonyymi
Kauan ole ollut pois maiselmista. Mutta tiedätkö sellaisen hakukoneen kuin google. Kun siihen kirjoittaa hakusanaksi "Pikon betoni lopettanut" ja painaa enteriä, niin voi kokea ihmeellisyyksiä, kun sieltä putkahtaa tietoa.
- Anonyymi
kuukle sulla perseessäs, lykkäät ilmaa ulos niin kuulet ihmeellisen äänen. se on järjen ääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuukle sulla perseessäs, lykkäät ilmaa ulos niin kuulet ihmeellisen äänen. se on järjen ääni.
Oho. Nyt ei voi tietää, oletko ottanut lääkkeitä liikaa vai liian vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Nyt ei voi tietää, oletko ottanut lääkkeitä liikaa vai liian vähän.
etkä tule koskaan tietääkään. kysy kuuklelta mitä sun kannattaa tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etkä tule koskaan tietääkään. kysy kuuklelta mitä sun kannattaa tehdä.
Noo, tarkemmin ajatellen, mitäpä minulle sinun lääkkeeksi kuuluu. Kukin taaplaa tyylillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo, tarkemmin ajatellen, mitäpä minulle sinun lääkkeeksi kuuluu. Kukin taaplaa tyylillään.
täysin ala arvoista vastailua sinänsä asialliseen aloitukseen, ihme porukkaa täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täysin ala arvoista vastailua sinänsä asialliseen aloitukseen, ihme porukkaa täällä.
Ihmetteletkö tosissasi tuota että on ihme porukkaa kun kyseessä on kankasala?
- Anonyymi
Yritetään päästä helpommalla kun aina ensin kysellään toisilta, sen sijaan että selvitettäisiin itse asiaa.
- Anonyymi
niinpä niin. eikös se toisilta kyseleminenkin ole selvittämistä, tai sitten et selviä koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1522470- 791056
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236987- 121966
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73803- 75633
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun91573Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50546- 38532
- 36498