olin pitkästä aikaa käymässä kangasalla ja mitä ihmettä, vanha työnantajani pikon betoni hävinnyt kartalta. koska ja mitä tapahtunut. ei kai konkurssi.
Pikon Betoni
10
749
Vastaukset
- Anonyymi
Kauan ole ollut pois maiselmista. Mutta tiedätkö sellaisen hakukoneen kuin google. Kun siihen kirjoittaa hakusanaksi "Pikon betoni lopettanut" ja painaa enteriä, niin voi kokea ihmeellisyyksiä, kun sieltä putkahtaa tietoa.
- Anonyymi
kuukle sulla perseessäs, lykkäät ilmaa ulos niin kuulet ihmeellisen äänen. se on järjen ääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuukle sulla perseessäs, lykkäät ilmaa ulos niin kuulet ihmeellisen äänen. se on järjen ääni.
Oho. Nyt ei voi tietää, oletko ottanut lääkkeitä liikaa vai liian vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Nyt ei voi tietää, oletko ottanut lääkkeitä liikaa vai liian vähän.
etkä tule koskaan tietääkään. kysy kuuklelta mitä sun kannattaa tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etkä tule koskaan tietääkään. kysy kuuklelta mitä sun kannattaa tehdä.
Noo, tarkemmin ajatellen, mitäpä minulle sinun lääkkeeksi kuuluu. Kukin taaplaa tyylillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo, tarkemmin ajatellen, mitäpä minulle sinun lääkkeeksi kuuluu. Kukin taaplaa tyylillään.
täysin ala arvoista vastailua sinänsä asialliseen aloitukseen, ihme porukkaa täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täysin ala arvoista vastailua sinänsä asialliseen aloitukseen, ihme porukkaa täällä.
Ihmetteletkö tosissasi tuota että on ihme porukkaa kun kyseessä on kankasala?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18118062i
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Yritetään päästä helpommalla kun aina ensin kysellään toisilta, sen sijaan että selvitettäisiin itse asiaa.
- Anonyymi
niinpä niin. eikös se toisilta kyseleminenkin ole selvittämistä, tai sitten et selviä koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1803016
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642586- 2032220
- 731859
- 1021783
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91661- 1041489
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191166- 811130
- 951079