olin pitkästä aikaa käymässä kangasalla ja mitä ihmettä, vanha työnantajani pikon betoni hävinnyt kartalta. koska ja mitä tapahtunut. ei kai konkurssi.
Pikon Betoni
10
697
Vastaukset
- Anonyymi
Kauan ole ollut pois maiselmista. Mutta tiedätkö sellaisen hakukoneen kuin google. Kun siihen kirjoittaa hakusanaksi "Pikon betoni lopettanut" ja painaa enteriä, niin voi kokea ihmeellisyyksiä, kun sieltä putkahtaa tietoa.
- Anonyymi
kuukle sulla perseessäs, lykkäät ilmaa ulos niin kuulet ihmeellisen äänen. se on järjen ääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuukle sulla perseessäs, lykkäät ilmaa ulos niin kuulet ihmeellisen äänen. se on järjen ääni.
Oho. Nyt ei voi tietää, oletko ottanut lääkkeitä liikaa vai liian vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Nyt ei voi tietää, oletko ottanut lääkkeitä liikaa vai liian vähän.
etkä tule koskaan tietääkään. kysy kuuklelta mitä sun kannattaa tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
etkä tule koskaan tietääkään. kysy kuuklelta mitä sun kannattaa tehdä.
Noo, tarkemmin ajatellen, mitäpä minulle sinun lääkkeeksi kuuluu. Kukin taaplaa tyylillään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo, tarkemmin ajatellen, mitäpä minulle sinun lääkkeeksi kuuluu. Kukin taaplaa tyylillään.
täysin ala arvoista vastailua sinänsä asialliseen aloitukseen, ihme porukkaa täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täysin ala arvoista vastailua sinänsä asialliseen aloitukseen, ihme porukkaa täällä.
Ihmetteletkö tosissasi tuota että on ihme porukkaa kun kyseessä on kankasala?
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18118062i
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Yritetään päästä helpommalla kun aina ensin kysellään toisilta, sen sijaan että selvitettäisiin itse asiaa.
- Anonyymi
niinpä niin. eikös se toisilta kyseleminenkin ole selvittämistä, tai sitten et selviä koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131894
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271492En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931356- 631224
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1281095The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111086Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57793Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20748