Tässä ketjussa on tarkoitus, tieteen pohjalta mitä ovat tutkijat saanneet selville ja mikä on varmistettu ja voi kukin tutkia onko niin:
Koska ja miten ovat esim, Saamelaiset, sekä Suomalaiset sekä Karjalaiset tänne tulleet ja koska sitten ruottalaaset sekä norjaalset ovat löydetty?
Tutkikaamme mitä tutkijat ovat selvittäneet esim keeni tekniikalla :)
5. Moos. 13:15
5 Seuratkaa Herraa, teidän Jumalaanne, häntä peljätkää ja pitäkää hänen käskynsä, häntä kuulkaa, häntä palvelkaa ja hänessä kiinni riippukaa.
Suomen luonnon uskot eli Ukko jumala ja kuinka Ukkoa palvelitiin ja missä!
13 Jos sinä kuulet sanottavan, että jossakin kaupungeistasi, jotka Herra, sinun Jumalasi, antaa sinun asuttaviksesi,
14 sinun keskuudestasi on lähtenyt kelvottomia miehiä, jotka viettelevät kaupunkinsa asukkaita sanoen: 'Käykäämme palvelemaan muita jumalia', joita te ette tunne,
15 niin tutki, tiedustele ja kysele tarkoin; ja jos on totta ja varmaa, että sellaista kauhistusta on harjoitettu sinun keskuudessasi,
eli, jos Jumalaa palvellaa tietämättä kuin tulisi palvella, niin toki sitten sen USKON kohde tutkitt syyt ja motiivit?
se että moosekseen uskovat voivat lukea kuinka tulee Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalaa palvella on totta.
Nyt kuitenkin esim, Herran Jeesuksen sanat ovat merkittäviä:
Joh. 10:
16 Minulla on myös muita lampaita, jotka eivät ole tästä lammastarhasta; myös niitä tulee minun johdattaa, ja ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen.
MUITA LAMPAITA, eivät tästä lammastaarhasta!
MINULLA ON, sanoo Herra!
Joten tämä tulee sitten tapahtumaan lopunaikona eli nyt:
"ne saavat kuulla minun ääneni, ja on oleva yksi lauma ja yksi paimen."
Joten Jumalan Henki lepää ja tekee oman tahtonsa, Jumalan tahdon POHJOISESSA maassa!
joten tutkikaamme
Pohjoisen kansan vaellus tänne pohjan perille, maan-ääriin.
Anonyymi-ap
3
199
Vastaukset
- Anonyymi
mää mää sanoo lammas ja musu tekee halal ruokaa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Ateismi on tulevaisuuden mitta, sinä jälkeenjäänyt uskovainen 🤣
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253730
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402722Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532280Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621241Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194