Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Aika outo sanoo että jualanvaltakunnasta

Anonyymi-ap

ulos koska se on ihmisen sisäpuolella, toista ei voi tuomita,ja se sana tuomitsee vimesenä päivänä

7

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hoitokokous-/tilaisuuksien aikoihin hoitajina toimineet kateelliset ja umpikierot valehtelijat vainosivat keksimiensä ja levittämiensä juorujen perusteella hoitamisen kohteeksi valitsemaansa. He myös "kielsivät" puhuteltavan uskon omien keksimiensä juorujen perusteella ja levittämällä tietoa, että se ja se ei ole enää uskovainen, vaikka itse henkilö ei tiennyt eikä tiedä uskon kieltämisestä mitään. Tästä on esimerkki elävästä elämästä.

    • Anonyymi

      Sana ja laki tuomitsee viimeisenä päivänä jumalattomat ja ne, jotka uskovat siihen että sana laki tuomitsee. He saavat uskonsa mukaan.

      Ne, jotka ovat Hengessä Jumalan lapsia, niillä ei kadotustuomiota ole kuten sana sen sanoo eikä se tuomitse, vaan vapauttaa tuomiosta.

      • Anonyymi

        Sinut tuomitaan noista sanoista


    • Jeesus tuomistee viimeisenä päivänä, Jumala tuomistee antisemitistiset kansat.

      Mieti mikä on oikea ja vasen jono; johon Jeesus jakaa ihmiset omalla tuomiollaan.

      Matt. 25:41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen.

      Sinne oikeaan jonoon pääsee VAIN Jeesukseen kastetut, sekä Uudestisyntyneet, ei uskolla leikkivät.

      • Anonyymi

        Raamattu ei puhu jonoista mitään. Älä harhapastori raiskaa Sanaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei puhu jonoista mitään. Älä harhapastori raiskaa Sanaa.

        Laitoin jonoon, joka on helpommin kuvaamassa oikeaa ja väärää jonoa, ihmismassa.

        Joka tapaukseesi vasen jono talutetaan helvettiin, oikea puoli, jono Jumalan Valtakuntaan, Uuteen Jerusalemiin.

        Taas ei Jeesuksen seuraajalle Hän sanoi; 41 "Sitten hän sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen

        Siinä vaiheessa ei ole madolla väliä, sinne menette Jeesuksettomat oli muoto, jono tai sekaselkoinen jengi.

        Matt 25;46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

        Siellä sinun on vaikea nurista, jos jonoa ei löydy, mutta vasen on tarkoitettu; Matt 24;46 "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.


    • Aika aikaansa kutakin; Hebr 8; 8 Mutta nyt Jumala moittii kansaansa: -- Kuulkaa! Aika tulee, sanoo Herra, jolloin minä teen uuden liiton Israelin kansan ja Juudan kansan kanssa.
      9 Se ei ole samanlainen liitto kuin se, jonka tein heidän isiensä kanssa silloin, kun tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. He eivät pysyneet minun liitossani, ja siksi en minäkään välittänyt heistä, sanoo Herra.
      10 Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
      11 Silloin ei kukaan enää opeta toista, veli ei opeta veljeään sanoen: "Opi tuntemaan Herra." Silloin he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut.
      12 Minä annan anteeksi heidän rikkomuksensa enkä enää milloinkaan muista heidän syntejään.
      13 Puhuessaan uudesta liitosta Jumala osoittaa, että ensimmäinen liitto on vanhentunut. Ja se, mikä on vanhentunut ja aikansa elänyt, häviää pian

      Tämän suora viittaus Ilmestyskirjan sanomaan, Jumalan Valtakunnasta, joka laskeutuu maahan.

      Ilm 21; siellä ei "pussihousupuhujat opeta mitään, tuskin ovat edes päässeet perille; 1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
      2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
      3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
      4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
      5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
      6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      88
      2313
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      52
      2019
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1853
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1638
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1562
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      26
      1437
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1400
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1392
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1370
    Aihe