Tätä on odotettu! Pitääkö olla huolissaan -jengiä taas koossa - Uusi tv-sarja starttaa!

Kun Pitääkö olla huolissaan -ohjelma loppui, sille jäi monta kaipaajaa. Nyt tv:hen tulee uusi Sanansaattajat.

Ohjelman tekijäjoukko näyttää tutulta, sillä mukana on tuttua POH-joukkoa: Pääskysaari, Kyrö ja Nousiainen!

Lue lisää:
https://www.suomi24.fi/viihde/tata-on-odotettu-pitaako-olla-huolissaan-jengia-taas-koossa-uusi-tv-sarja-starttaa?s24

29

2106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuskin voi enää typerämpää HEKOTTELU ! ohjelmaa olla. Mutta hyvin varmasti tienaavat joutavan paskan jauhannasta. Kyllä ennen oli kunnon viihdeohjelmia JA LAADUKKAITA ! Nyt ovat kyhätty henkilöillä joilla ei juuri huumorista tietoa ole. Ehkä luulevat, kun turpa värkkit ovat vinossa . . . ETTÄ SE OLISI IHMISISTÄ HAUSKAA !! ja kaikilla kivaa olisi. . . . . VÄÄRÄ LUULO !!

      • Sen ymmärtäminen vaatii älyä =) Ymmärrän täysin ettei nää ,jotka täällä jatkuvasti kommentoi, tajua siitä mitään .


      • Anonyymi

        Eihän SINUN ole sitä PAKKO katsoa, mutta luultavimmin katsot kuitenkin.......hahahahahahaaaa


      • Anonyymi

        Tyhmä ohjelma mutta huumoria saisi olla kuten paras sarja todella upeeta tai pokka pitää mennään bussilla oli rivo. Kympin saa leffa siunattu hulluus älykkäästi kuvattu ihmisten luonteet ilkeys kataluus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyhmä ohjelma mutta huumoria saisi olla kuten paras sarja todella upeeta tai pokka pitää mennään bussilla oli rivo. Kympin saa leffa siunattu hulluus älykkäästi kuvattu ihmisten luonteet ilkeys kataluus.

        Muistaako kukaan sarjakuvia tv ssä enää kuten kelju k kojootti tai repe sorsa tiesittekö ammattivarkaat varastaa ensin sun koiran ja avaimet että pääsee ryöstölle ilman meteliä. Päivällä.


    • Anonyymi

      Pääskyssarella.pn ainaki pirun hauskaa,tyhjän nauraja .

      • Anonyymi

        Niin on . TEKONAURAJA. Nauraa Kyrön jutuille erityisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on . TEKONAURAJA. Nauraa Kyrön jutuille erityisesti.

        Jollain afrikkalaisella voi olla täällä poika jonka nimi on Santeri lentoemännän työtapaturma.


    • Anonyymi

      Mitä uutta tässä on.Sama ohjelma toisella nimellä.
      Kuuluu samaan ÖÖÖ luokan sarjaan,kun.Ei saa nauraa,Tämä on tämä.Tietäjät Tietää.
      Masket singer Suomi.Nyt jos koskaan.Nacked Attraction Suomi.
      Penskat.Aikuiset.Kakarat.Etsijät.Siskonpeti.Kätevä emäntä.
      Sohvaperunat.Puoliseitsemän.Vain elämää,Tanssii tähtien kanssa.
      Suomen huutokauppakeisari.Ym,ym kaikki julkkiskohellus ohjelmat.

      • Anonyymi

        Sinäpä olet katsonut ahkerasti mainitsemiasi kohellusohjelmia, kun ne kaikki tunnet! Minä olen katsonut paljon valikoidummin, vain parhaat kelpaa minulle, mutta kukin tavallaan.


    • Anonyymi

      Ihanaa ihanaa. Ohjelmat on nykyään, niin laadukkaita.
      Ja on kivaa, kun ne tulee jopa samalla viikolla uusintojen uusintoina.
      Ja sama toistuu viikosta viikkoon, kuukaudesta kuukauteen.
      Sama juttu leffojen suhteen, vain kanavat vaihtuu 😁👋👍
      Ihana ihanaa 💝💖💞💜💙💚💛🧡❤

      • Anonyymi

        Niin, parhaimmillaan uusinta tulee toisella kanavalla heti kun toisella loppuu. Voi tätä autuutta!,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, parhaimmillaan uusinta tulee toisella kanavalla heti kun toisella loppuu. Voi tätä autuutta!,

        KUMMAN KAA oli oikein kivaa viihdettä TV sarja ei mitään turhan tiukkaa nipotusta.


    • Anonyymi

      Pakkohan sitä telkkaria ei ole katsoa. Aivot narikkaan-viihde on just hyvää. Saa töitten jälkeen vaan ottaa rennosti sohvalla ja olla kelailematta sen isompia murheita. Se on vaan viihdettä.

    • Anonyymi

      Se on tätä autuutta,kun samaa jaksoa uusitaan 4 kertaa päivässä,
      kahdelta -- kolmelta eri kanavalta.
      Sitten viikonloppuna vielä lisää.Jiiiiii-Haaaaa.😃😁😘😘

      • Anonyymi

        Kumman Kaa olisit mieluummin woodoo poppamiehen vai avaruuslentäjän ?


    • Anonyymi

      Jeee ihana ohjelma. Hauska ym. Tämä on viihdettä. Mitä ei ole design talot eikä huvilä ja huussi sekä 10kpl päivässä ruokaohjelmiä puhumattakaan huutokauppa keisarista joka ihan pimee. Ihana ohjelma myös jukka lindstömmin juontama ns. Viikon hauskuudet ❤️

    • Anonyymi

      Mulla rupee ståndaan, kun mietin pervomoden pikkukakkosta. HiiHaa.

    • Anonyymi

      Kysymys kuuluu...monennellako nykäsyllä moottorisaha lähtee käyntiin ??? Tiedän...viimeisellä,hah hah

    • Anonyymi

      Laji toveri on nero.!!!!

    • Anonyymi

      Jos on ongelmia ulosotto miehen/naisen kanssa niin hae heille lähestymiskieltoa.

    • Anonyymi

      Pikku-kakkonen on paras.Ja Piste.Olen aina kotona kun se alkaa,liittykää joukkoon pliis.

      • Anonyymi

        Mihin paperinuket katosi


    • Anonyymi

      Ei mitään syytä paniikkiin, ilmankin pärjää ihan mainiosti, minä en ole katsonut sitä koskaan.
      Itse asiassa en ole edes tietoinen millainen ohjelma tuo onkaan, koska en ole seurannut/katsonut tee-veetä vuoden 1991 jälkeen, eli 34 vuoteen, mutta silti vaikutan ilmeisen terveeltä kaverilta.

    • Anonyymi

      Oli niin höpöhöpö ohjelma tuo "Pitääkö...."
      Suomessa voi vaurastua p*zkan jauhamisella.
      Säälittävää.
      Jenni pystyisi ihan asiaohjelman toimittamiseen.
      Et, onko jokin ohjelma 'Se on se'.
      En lue enää näiden tyyppien kirjoja, mitkä ovat, mitä ovat.
      Nm. Totinen torvensoittaja, mutta puhtaasti

      • Anonyymi

        Nykyään täällä voi laulaa nuotin vierestä ja turkkilainen esiintyä suomalaisena iranilainen saksalaisena ja muslimi näytellä kristittyä ajella ilman ajokorttia myydä huumeita ryöstellä köyhien rahat heitellä kivillä. Monikulttuurisesti.


    • Anonyymi

      Älkää katsoko jotka ei tykkää....minä tykkään. Harmi että Hotakainen lopetti...

      • Anonyymi

        Itseensä ihastuneita kirjoittajia.
        Mitä järkeä?


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      382
      1463
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1263
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1082
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      967
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      806
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      90
      784
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe