Lyconet/suuri maailmanlaajuinen huijaus myös Suomessa

Anonyymi-ap

Olen seurannut sivusta kun tutun tuttu yrittää huijata muita naiveja rahanhimoisia pienituloisia henkilöitä mukaan Lyconetiin mainostamalla My Worldin cashback-ohjelmaa. Ei voi kuin ihmetellä tätä touhua:(

Euroopassa on tulossa suuret oikeudenkäynnit huijattujen ihmisten rahojen takaisin saamiseksi. Prosessi on käynnissä. Useat maat ovat itse kieltäneet pyramidifirman toiminnan. Miten tämä voi jatkua Suomessa? Eikö kukaan valvo tällaista?

Osa systeemin firmoista (nimet ja päättävät henkilöt vaihtuvat tiuhaan) on haettu konkurssiin viime kuussa.
Sliipatut, vastenmielisen näköiset, omistajat ja johtajat viettävät ällöttävää kulutusjuhla-luxuryelämää pyramidin maksajien rahoilla. Raukat uudet jäsenet luulevat pääsevän rahan makuun, mutta sinne pyramidin huippuun pääsee vain huijaamalla muita ”tyhmiä” mukaan hirveät määrät. Ja samalla ylin johto lentää yksityiskoneillaan ja ostaa luksushuviloita ja autoja.Ihan kertakaikkiaan edesvastuutonta touhua.

Kulttimaiset ”herätysjuhla-konferenssit” vaikuttavat lähinnä uskonto-maiselle aivopesulle.
Pilviin (clouds) laitettu helppouskoisten raha on nyt epämääräisissä firman ”osakkeissa”, joita ei kuitenkaan missään voi myydä.

Systeemista ei saa mitään tuottoa, ellei laita sisään suurta määrää rahaa koko ajan (ostamalla vouchereita, ensi vuoden konferenssilippuja nyt jo, maksamallla klubijäsenyyksiä yms yms).

En oikeastaan tiedä miksi tämä risoo minua näin. En oikeasti edes tunne tätä henkilöä, jonka tiedän tätä markkinoivan. Itse en ole ollut tässä mukana. Tässä paistaa laittomuus, huijaus , häikäilemätön käytös läpi. En ymmärrä kuinka kukaan voi käyttää muita ihmisiä tällä tavoin hyväksi:( Se surettaa!

10

2315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomi on tunnetusti maailman korruptoitunein valtio. Hallitus, oikeuslaitokset ja poliisi ovat mukana kaikissa huijauksissa.

      Jos edes pieni osa yrityksen toiminnasta on rehellistä, niin yritys saa ihan vapaasti toimia. Huijauksia ei saa edes yrittää estää.

    • Anonyymi

      Minäkin menin mukaan tähän cashback-touhuun ja ostin jopa pilviosakkeita , tuttu kun kehui, miten hyvä systeemi. Hetihän siinä haistoi palaneen käryä ja olisi pitänyt kuukausittain maksaa lisää euroja...Kun en ole tehnyt mitään asian hyväksi, niin taisi sijoitukset osoittautua pelkäksi kuplaksi. Systeemit on muuttuneet koko ajan eikä nykyään saa mitään cb-palautuksia rahana niin kuin alkuvuoisina tuli jonkin verran. Nyt olisi pitänyt osakkeet rekisteröidä jotenkin ja aina kauhea kiire; täytyy tehdä nopeasti, aikaa muutama viikko tai kaikki menee. Menköön. Ei ole vaivan arvoista.
      Voin kyllä liittyä joukkokanteeseen mukaan, jos sellaista joku haluaisi viritellä.

      • Anonyymi

        Pitäisi kait jotenkin saada suuremman yleisönkin tietoon, miten aiemmin mukanaolleille ja heidän ”sijoituksilleen ” on käynyt. Että tällä systeemillä ei taideta suurimmanosan eläkepäiviä maksaa. Tai siis, ei ainakaan omia. Maajohtajien ja Freidlin kyllä:( Ketjukirjeen ekat saattavat rikastua.

        Hirveästi aikaa jotkut näyttävät kuitenkin tähän laittavan; ”nyt olen poissa oravanpyörästä”! ”Lopetin muut työt. ”
        Ahaa:) Kiva, mutta mites tämä homma nyt sitten menee? Käyvät ”huuhaa-konffissa” muiden aivopestyjen kanssa hurraamassa.. mille? Itselle? Tehdäänkö siellä mitään järkevää? Lahkolta vaikuttaa ulkopuolisin silmin. Taitavat nekin reissut kuitenkin itse maksaa🫣? Jotta saisi niitä pisteitä🫣 Ei taida saada tällaisestä reissusta palkkaa🤣 Se on vain kuluerä.

        Laittelevat someen postauksia ihanan vapaasta elämästä reissuineen. Ostavat, ostavat, ostavat.... jotta saisivat pisteitä kasaan… onko tämä siis ihanaa?? Mielekästä? Ovatko ylpeitä itsestään ja kontribuutiostaan yhteiskunnalle? Koulutusta vastaavaa ”työtä”😱??
        Ja suosittelevat muillekin tällaista elämää? ”Miksi turhaan raadat normi-töissä”?
        ( Njaa… ehkä, koska se saattaa olla ihan mielekästä. Ja tärkeää. Siellä on useinmiten mukavaakin. Sitä varten on opiskeltu. Siitä saa palkan ja eläkkeen. Ja sillä on merkitystä. Siksi.)

        Jääkö Lyconet/My World-touhusta mitään käteen alemman tason ”yrittäjälle”? Säästöön? Entäs verot? Nekin pitää maksaa. Ja miten kustantavat eläkkeet? Ihan en usko, että kovin monella on mitään selvää suunnitelmaa. Toivovat rikastuvansa tekemättä ”mitään”🫤

        Ja mitäs sitten, kun Suomessakin kielletään koko homma? Tai koko lafka vain häviää maan alle? Ei ole mitään ”pankkisuojaa” sisäänlaitetuille rahoille…. Sinne taitavat tosiaan rahat jäädä. Ja Freidl ostaa taas uuden jahdin jossain veroparatiisissa🥺😨
        Kurjaa…..


      • Anonyymi

        Hei! Minä olen valmis lähtemään kanssasi /kanssanne virittelemään joukkokannetta tätä My worldia vastaan.
        Eli olin tässä firmassa aikoinaan lyconet marketterina, jossa päätehtävänä on hankkia uusia jäseniä sekä markettereita. Ostelin myös ison rahan toivossa pilviä. Minua harhautettiin lupaamalla pilvirahat takaisin, jos tulisin toisiin ajatuksiin tai jos minulle sattuisi jotain, mihin tarvisinkin sijoittanut rahoja. Hui, hai. Ne rahat muuttuivat ostopisteiksi ja kerrottiin, että ei niitä voi saada takaisin.
        Mitenhän saisin teihin yhteyttä, jotta voitaisiin ryhtyä vaatimaan oikeuksia itsellemme.. Minun nimimerkki. "Leeni"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi kait jotenkin saada suuremman yleisönkin tietoon, miten aiemmin mukanaolleille ja heidän ”sijoituksilleen ” on käynyt. Että tällä systeemillä ei taideta suurimmanosan eläkepäiviä maksaa. Tai siis, ei ainakaan omia. Maajohtajien ja Freidlin kyllä:( Ketjukirjeen ekat saattavat rikastua.

        Hirveästi aikaa jotkut näyttävät kuitenkin tähän laittavan; ”nyt olen poissa oravanpyörästä”! ”Lopetin muut työt. ”
        Ahaa:) Kiva, mutta mites tämä homma nyt sitten menee? Käyvät ”huuhaa-konffissa” muiden aivopestyjen kanssa hurraamassa.. mille? Itselle? Tehdäänkö siellä mitään järkevää? Lahkolta vaikuttaa ulkopuolisin silmin. Taitavat nekin reissut kuitenkin itse maksaa🫣? Jotta saisi niitä pisteitä🫣 Ei taida saada tällaisestä reissusta palkkaa🤣 Se on vain kuluerä.

        Laittelevat someen postauksia ihanan vapaasta elämästä reissuineen. Ostavat, ostavat, ostavat.... jotta saisivat pisteitä kasaan… onko tämä siis ihanaa?? Mielekästä? Ovatko ylpeitä itsestään ja kontribuutiostaan yhteiskunnalle? Koulutusta vastaavaa ”työtä”😱??
        Ja suosittelevat muillekin tällaista elämää? ”Miksi turhaan raadat normi-töissä”?
        ( Njaa… ehkä, koska se saattaa olla ihan mielekästä. Ja tärkeää. Siellä on useinmiten mukavaakin. Sitä varten on opiskeltu. Siitä saa palkan ja eläkkeen. Ja sillä on merkitystä. Siksi.)

        Jääkö Lyconet/My World-touhusta mitään käteen alemman tason ”yrittäjälle”? Säästöön? Entäs verot? Nekin pitää maksaa. Ja miten kustantavat eläkkeet? Ihan en usko, että kovin monella on mitään selvää suunnitelmaa. Toivovat rikastuvansa tekemättä ”mitään”🫤

        Ja mitäs sitten, kun Suomessakin kielletään koko homma? Tai koko lafka vain häviää maan alle? Ei ole mitään ”pankkisuojaa” sisäänlaitetuille rahoille…. Sinne taitavat tosiaan rahat jäädä. Ja Freidl ostaa taas uuden jahdin jossain veroparatiisissa🥺😨
        Kurjaa…..

        Hei!
        Juuri näin, Hubert Frailin aloittama huijaus.
        Kommentoin tuolla alempana Nimim. "Leeni".
        Joku olisi valmis suunnittelemaan joukkokannetta tätä huijausfirmaa vastaan ja minä olen valmis liittymään tähän kanteen nostoon mukaan.
        Nythän tässä olisi myös mahdollisuus saada tämä huijaus Suomessakin julkisuuteen esim. MOT ohjelmassa.
        Sitä ennen täytyy vaan saada faktat kerättyä, että on mitä näyttää julkisuuteen.
        Terv. "Leeni" Edit. Älkää välittäjä kirj.virheistä, niitä ei voi jälkikäteen korjata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei! Minä olen valmis lähtemään kanssasi /kanssanne virittelemään joukkokannetta tätä My worldia vastaan.
        Eli olin tässä firmassa aikoinaan lyconet marketterina, jossa päätehtävänä on hankkia uusia jäseniä sekä markettereita. Ostelin myös ison rahan toivossa pilviä. Minua harhautettiin lupaamalla pilvirahat takaisin, jos tulisin toisiin ajatuksiin tai jos minulle sattuisi jotain, mihin tarvisinkin sijoittanut rahoja. Hui, hai. Ne rahat muuttuivat ostopisteiksi ja kerrottiin, että ei niitä voi saada takaisin.
        Mitenhän saisin teihin yhteyttä, jotta voitaisiin ryhtyä vaatimaan oikeuksia itsellemme.. Minun nimimerkki. "Leeni"

        Mä lähden kans mukaan joukkokanteeseen


    • Anonyymi

      Itseäni koitettiin tunkittaa tähän mukaan 2018. Tuttuni, jota en ollut muutamaan vuoteen tavannut, halusi esitellä ansaintamahdollisuutta, jossa mukana lähes kaikki maailman suurimmat brändit. Tapasimme paikallisessa kahvilassa, ja tuttavani oli ottanut mukaan Lyconet Marketerina toimivan päätunkin. Läppäriltä näytettiin hienoja kaavioita, MotoGP:n "mukana oloa", ja Lyonessin hyväntekeväisyyskohteita. Huijaushan kyseessä ei missään nimessä voinut olla, koska poliisikin oli projektissa "mukana" :D
      Päätunkki oli aika lailla pettyneen oloinen, kun en heti luvannut lähteä mukaan, vaan halusin miettiä asiaa "yön yli". Miettimisprosessi oli paljon tuota lyhyempi, koska mitään ansaintalogiikkaa en missään vaiheessa nähnyt. Rahan tienaaminen muiden ihmisten ostoksista ei vakuuttanut kovinkaan suuresti, eikä myöskään tunkin kovat puheet Lyonessin kasvamisesta lähiaikoina yhdeksi maailman suurimmista yhtiöistä. Verkostomarkkinointi on siitä jännä konsepti, että totuus alan firmoista löytyy helposti jopa suomi24.fi -palstalta :D

    • Anonyymi

      Samaa ihmetellyt! Mistä näitä aina ilmestyy?? Toivottavasti ihmiset ymmärtävät ettei tälläiseen kannata lähteä mukaan…

      • Anonyymi

        Eduskunta ja hallitus ovat päättäneet, etteivät ihmiset saa ymmärtää yhtikäs mitään mistän. Olisi ihan liian vaarallista korruptoituneelle systeemille.


    • Anonyymi

      Kertoo paljon minkälaista on Suomen "toivo", kolmekymppiset nuoret miehet joiden pitäisi olla suomen "turva" vaikka sodassa.
      Pelkkiä ihmisten saalistajia joille tulee itselleen varma tuho eikä suinkaan mitään voittoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe