muita?
Uskotko että kaivatullasi on
118
2908
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä. Tuskin muita mutta voi rakastaa jotain toista. Sitten ei ole hänelle mitään asiaa.
- Anonyymi
Mistä päättelet että voisi rakastaa jotain toista? Ja jos noin olisi, että joku aiempi olisi vielä jossain jollain tapaa tunteissa, niin miksi se olisi kaikelle loppu? Etkö itse ole koskaan rakastanut ketään? Joillakin voi olla takanaan jokin suhde ja tunteet, mutta silti mahdollista löytyä uudelle rakkaudelle tahto ja halu. Ja ei sitä uutta voittavaa tunnetta synny, jos ei tiedä edes että olisi jossain joku. Tai saattaa olla että tuo sinun kaivattusi on jo saanut tunteita sinuun, mutta pelkää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet että voisi rakastaa jotain toista? Ja jos noin olisi, että joku aiempi olisi vielä jossain jollain tapaa tunteissa, niin miksi se olisi kaikelle loppu? Etkö itse ole koskaan rakastanut ketään? Joillakin voi olla takanaan jokin suhde ja tunteet, mutta silti mahdollista löytyä uudelle rakkaudelle tahto ja halu. Ja ei sitä uutta voittavaa tunnetta synny, jos ei tiedä edes että olisi jossain joku. Tai saattaa olla että tuo sinun kaivattusi on jo saanut tunteita sinuun, mutta pelkää.
Toisille menneet on menneitä ja pystyy elään yksin niin kauaa kun sattuu kolahtaan uus.Siihen voi mennä kymmeniäkin vuosia ennenkö tulee ylläri...löytyy se oikea.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18121132s
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Joo tietty, miksei olisi? Kuuma mies ja ihan sosiaalisen oloinen joten oletan että on.
- Anonyymi
Ihan uteliaisuuttani..., oletko palveluammatissa...? Eräs nainen hymyilee niin kauniisti, siniset silmät. Hiukset ovat punaiset mutta oikeasti vaalean ruskeat tai siihen suuntaan.
- Anonyymi
Syylien perusteella kyllä
- Anonyymi
:D
- Anonyymi
Me ollaan aikuisia, ehkä jotain vanhoja juttuja ja orastavia tai päättyviä. Minulla ei oikeastaan ole vielä sanan valtaa tähän. En ole mustasukkainen, luotan häneen.
- Anonyymi
Saako kysyä miksei ole sananvaltaa, vielä?
Oletko kuitenkin jo näyttänyt/sanonut hänelle jotain?
- Anonyymi
En ihmettelisi jos olisi. Töissä pyörii paljon kauniita naisia ympärillä, helposti sitä varmaan siinä ihastuu...
- Anonyymi
Komppaan tätä.
- Anonyymi
Tulipas paha olla kun ajattelikin tätä...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Voin kertoa omastapuolestani, ettei niihin kaikkiin silti ihastu.
Minä komppaan tätä. Ei se sitä tarkoita että ihastuu vaikka kauniita naisia pyörisi kuinka paljon. Keskiverto normaali mies ihastuu kyllä ihan muuhun kuin ulkokuoreen, vaikken väitä etteikö silläkin olisi väliä. Pintaliitäjät erikseen. Ja kauneuskin on katsojan silmissä.
Anonyymi kirjoitti:
Minä komppaan tätä. Ei se sitä tarkoita että ihastuu vaikka kauniita naisia pyörisi kuinka paljon. Keskiverto normaali mies ihastuu kyllä ihan muuhun kuin ulkokuoreen, vaikken väitä etteikö silläkin olisi väliä. Pintaliitäjät erikseen. Ja kauneuskin on katsojan silmissä.
Tottakai ulkonäölläkin on oma merkityksensä siinä, ja kauneus on katsojan silmässä. Siihen vaikuttaa silti paljon muukin. Harvemmin sitä ilman mitään interaktiota ihastutaan, paitsi ihan kevyesti ja pintapuolisesti. Pitää olla pitkiä katseita ja muuta sellaista myös, että voi syttyä ihan liekkeihin.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tottakai ulkonäölläkin on oma merkityksensä siinä, ja kauneus on katsojan silmässä. Siihen vaikuttaa silti paljon muukin. Harvemmin sitä ilman mitään interaktiota ihastutaan, paitsi ihan kevyesti ja pintapuolisesti. Pitää olla pitkiä katseita ja muuta sellaista myös, että voi syttyä ihan liekkeihin.
Töissähän sitä interaktiota on.
- Anonyymi
En tee sillä tiedolla mitään. Hyvä jos niin on.
- Anonyymi
Miksi se olisi hyvä jos kaivatullasi olisi joku muu?
Etkö itse tahtoisi olla se kaivatun kaivattu ja rakas? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi se olisi hyvä jos kaivatullasi olisi joku muu?
Etkö itse tahtoisi olla se kaivatun kaivattu ja rakas?Pääasia että olisi onnellinen
- Anonyymi
On sillä ainakin vaimo sormuksesta päätellen
- Anonyymi
Kyllä.monia puheista päätellen
- Anonyymi
Hyvä yritys.
- Anonyymi
Puheista? Kuunteletko oikeesti puheita? Kenen puheita? Ajattelepa hieman uudelleen.
Ellet sitten haluakin vaan loukata. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheista? Kuunteletko oikeesti puheita? Kenen puheita? Ajattelepa hieman uudelleen.
Ellet sitten haluakin vaan loukata.Ihan hänen itse sanomana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellet sitten haluakin vaan loukata.Hän itse sanoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ellet sitten haluakin vaan loukata.Esimerkkinä, kyllä itse uskoin erään naisen paremmin tuntevan sanaa kun kertoi ohimennen tämän naisen seurustelevan. Tästä on toki melkein puolitoista vuotta aikaa enkä tuntenut häntä kohtaan silloin tällaisia tunteita. Ei minulla vieläkään ole toista tietoa asiasta. Eihän voi lähtökohtaisesti aina epäillä jos jotain kuulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän itse sanoi
No jos ihan suoraan on sanonut niin sit eri juttu. Voi myös joskus sanoa kiukkuna.
Tai olla väärinkäsityksiäkin jos ei ihan suoraan sano, että on siinä mielessä useita.
On erilaisia ihmisiä jotka tuntee eritavoin, ja tuo ne ulos eritavalla.
esimerkkinä, mä kaipaan ja tykkään useasta ihmisestä. Oon silti sinkku, eikä edes sutinaa kenenkään kanssa. Ellei kirjoittelu ole sutinaa. Ja mun kaipaamiset ja tykkäämiset ei tarkoita että oisin jakamassa mitään monelle. Mä tykkään toisista ihmisistä paljon, sitä on vaikea selittää. Mutta ystävänä mun maailmassa on tilaa monelle. - Anonyymi
Riippuu varmaan mitä on sanonut. Minunkin sanomisistani voisi kuvitella olevan monia, kun juttelen tinderissä ihmisille, mutta ei heille jaksa kauaa jutella.
- Anonyymi
Varmaan, kun on niin kaunis ja älykäs nainen. Eipä sille mitään voi, kun ei olla yhdessä.
- Anonyymi
Noin kun ajattelet naisesta niin olisiko mahdotonta tehdä asialle jotain mikä saattaisi auttaa että olisitte yhdessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin kun ajattelet naisesta niin olisiko mahdotonta tehdä asialle jotain mikä saattaisi auttaa että olisitte yhdessä?
En minä täälä muuten olisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä täälä muuten olisi.
Toi ei oikein avannut. Voi tarkoittaa että ei ole mahdollista ja siksi oot täällä, tai sitten että ootte molemmat täällä. Mutta ei se kuulu mulle.
- Anonyymi
On ihan varmasti
- Anonyymi
Uskon ja olen nähnytkin hänellä muita. Ei mikään ihme.
- Anonyymi
En tiedä. Ei vaikuta naistenmieheltä, joten voi olla ettei ole. Voin toki erehtyä täysin.
- Anonyymi
Voi olla, kaunis ihminen.
https://youtu.be/kJgDWhWmKV4
. - Anonyymi
Mä tiedän että on. Eikä se haittaa kun ei oo mikä
Yllätys mullon vaimo ja lapsia homma.
Se on miehen asia kertoa mitä puuhailee muualla. - Anonyymi
Ei edes kiinnosta onko vai ei. Sitten kiinnostaa jos meistä tulee pari ja aletaan olemaan yhdessä. Mutta luotan siihen ettei pettäisi. Uskon myös et kertois, jos pettäis.
- Anonyymi
Luota vaan satasella... Muita ei todellakaan ole... Trollit sotkee taas pakkaa.
Kukaan ei ole todellakaan seurassani nähnyt muita? Viihdyn hyvin yksin mutta taustatukea tarvitsen en ulkopuolisilta huutajilta vaan todellisilta ystäviltä ja sisäpiirini niitä ei mahdu monta... Wolves and wolverines I have already removed from my life... One of the biggest protects me - Anonyymi
On on. On.
- Anonyymi
Tepa hiljaa siellä.0
- Anonyymi
Naisella varmaankin.
- Anonyymi
Kyllä minä uskon, että hänellä on joku nainen. Ehkä hän sen takia muutti pois täältä, että pääsee lähemmäs sitä naista. Saa rauhassa viettää aikaa yhdessä, ilman minun, tai kenenkään muunkaan häirintää...
- Anonyymi
Totta mooses on. Tykkää dippailla.
- Anonyymi
Ihan riittävästi.
Tiedän, että sillä ihmisellä,
jonka vuoksi palstalle
tulin - on muita.- Anonyymi
Ei ole. Hän ei vain ole kiinnostunut minusta.
- Anonyymi
Olet väärässä kiinnostuksesta.
- Anonyymi
Ainoa totuus tulee kaivatun suusta, ei kannata luottaa siinä asiassa muihin. Varsinkin täällä tuntuu olevan joillekin kunnia-asia yrittää ujuttaa väärää tieto tuntemattomista. Mitähän kicksejä siitäkin saavat.
- Anonyymi
En tiedä.
En moittisi, jos, kun en ole ollut kommunikointikykyinen, vaikka itselläni ei kyllä ole ketään. Tuskin ikinä tulee olemaan.
Tietenkin hän voi olla rakastunut muihin. Tai ihastunut. - Anonyymi
Kyllä uskon. Hän on jatkanut uutta elämäänsä ja varmasti on myös uusi kohde. Kyllä hänelle ladyjä riittää.
- Anonyymi
Tiedän ettei ole! Mutta hän ei ole pelkkä kaivattu.
- Anonyymi
Uskoisin hänellä olevan muutamia vakipanoja, joille on aikataulutettu tietyt päivät ja enempää eivät hänestä saa. Sitten aika ajoin on ehkä satunnaisia tapaamisia "sponsoroivien" sugar daddyjen kanssa. Näiden lisäksi ehkä ajoittain pitempien lomien aikaan isompia orgioita, ja tilaisuuden tullen saattaa panna jonkun random-ukon kanssakin, jos tuntuu siltä.
- Anonyymi
Saattaa olla henkisiä yhteyksiä aikaisempiin, ehkä fyysisiäkin.
- Anonyymi
Eksiinkö?Itse käyn luonnollisesti eron jälkeen hirveän prosessin käsitellessäni sitä etten pysty uuteen ihastumaan /rakastumaan edes.
Ex:llä ja minulla on yhteiset lapset ja hyvä olla väleissä koko elämän.En todellakaan enään ole muuten kiinni en henkisesti enkä fyysisesti entiseen.
- Anonyymi
Toivon, että ajattelemani henkilö saa joltain kaikkea mitä tarvitsee. Minä en ollut sitä, mutta tahdon hänelle onnea ja rakkautta elämäänsä.
- Anonyymi
On varmasti ja monta
- Anonyymi
En ole asiassa uskon varassa. Kuulin kolmannelta osapuolelta, että on.
- Anonyymi
En tiedä. Voi olla just nyt paikassa, missä ei ehdi tsekata mahdollisia iltapäiväpanoja. Tai sitten oon väärässä. Sekin mahdollista ja hänen kannaltaan tosi positiitista
- Anonyymi
En usko.
- Anonyymi
On sillä. Tykkää kauniista, hoikista muodokkaista naisista. Tasan sellaisista, mitä itse en ole. Tosiasian kanssa on nyt vaan elettävä. Että on kakkosvaihtoehto, nainen, johon pitää tyytyä, kun ei muuta saa.
- Anonyymi
Kuule, älä jämähdä tuollaiseen ajatukseen, jos olet joskus kuullut hänen kehuvan jonkun megabeiben ulkonäköä tai tykännyt sellaisen kuvista somessa. Se on miehille vähän sama asia kuin osalle naisista on esim. täydellisten kotien ja sisustuskuvien seuraaminen instassa tai pinterestissä: vaikka jonkun miljardöörin kartano saattaisikin olla tosi ihana kuvissa, niin se ei tarkoita sitä, etteikö sitä pystyisi asumaan sataprosenttisen onnellista elämää viettäen halvassa vuokra-asunnossa. Sama koskee miesten naisihanteita: joo-o, kyllähän se Mikayla Demaiter on seksikäs bööna, mutta olisi hupsua kuvitella, että mies kykenisi olemaan onnellinen _vain_ hänennäköisensä naisen kanssa. Ei se niin ole!
Sitäpaitsi miesten naismaku saattaa vaihdella iän myötä suurestikin, eikä useimmilla ole vain yhtä tiettyä ihannenaistyyppiä, jollaisen edustamaan muottiin naisen pitäisi sopia miellyttääkseen miestä. Aika paljon ratkaisee myös naisen luonne; et uskokaan, kuinka paljon iloinen, hellä, huolehtiva, rento, kannustava luonne kompensoi ulkonäköä.
Yleisesti ottaen miehet haluavat naisen, jonka seurassa on helppo ja kiva olla - ei siis pidä nalkuttaa, asettaa loputtomia vaatimuksia, olla liian äkkipikainen tai ennalta-arvaamaton tai sairaalloisen mustasukkainen tmv. Ja siihen sitten lisäksi hieman eroottista leikkisyyttä, spontaaniutta ja kokeilunhalua, niin a vot!
Itsekin kuolaan niitä samoja instabeibejä kuin miljoonat muutkin miehet, mutta oikeassa elämässä olen ollut ihastunut hyyyvin monennäköisiin ja kokoisiin naisiin. Ensimmäinen tyttöystäväni oli melko chubby, ja poikuuden menetin itseäni about 25 vuotta vanhemmalle naiselle. Että ei me miehet olla niin kranttuja kuin saatat luulla. Mutta älä pliis ole outo, ole tavallinen ja kiva!
- Anonyymi
pahus soikoon jos on, mutta minkä sille mahtaa https://youtu.be/Lt6r-k9Bk6o?si=0z00VnxK6NTawHKN
- Anonyymi
Kenestä mahdat ajatella näin?
- Anonyymi
Eihän sitä oikein varatakaan voi kunnes saa kerättyä rohkeutensa tai hiljennettyä tlkun äänensä. Jos joku nappaa nenän edestä siitä saa kiittää itteensä.
- Anonyymi
Ei siihen rohkeutta tarvii. Anna mennä vaan!!
- Anonyymi
Mun kaivatulla on minä vain mikä odottaa kotona tänään on jännä päivä
- Anonyymi
Ainahan niillä on varalla joku...
- Anonyymi
En usko hetkeäkään etteikö sellaisella naisella olisi jo joku tai vientiä koko ajan. Ja olen ihan kuullut että on. Pitää vaan siis piilottaa tunteet ja haaveilla salassa.
- Anonyymi
Vaikka olisikin vientiä kokoaika niin se ei tarkota sitä ettei olisi susta aidosti kiinnostunut. Johonkinhan se pitää purkaa, kun on kiinnostunut varatusta. Edes saa jotain helpotusta vaikka vaan juttelemalla muille miehille. Uus merkki mikä tullu nyt et ei edes kiinnosta enää jutella muille miehille siinä mielessä, ku kauhee ahdistus päällä vklopun tapahtumista. Suudelma sai pään sekasin. Pitkään aikaan saanu noin hyvää ja oikeen tunteella. Enkä nyt tiedä mitä ajatella.
Oli siinä muutakin sen jälkeen, et ei voi erehtyä kiinnostuksesta molemminpuolin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olisikin vientiä kokoaika niin se ei tarkota sitä ettei olisi susta aidosti kiinnostunut. Johonkinhan se pitää purkaa, kun on kiinnostunut varatusta. Edes saa jotain helpotusta vaikka vaan juttelemalla muille miehille. Uus merkki mikä tullu nyt et ei edes kiinnosta enää jutella muille miehille siinä mielessä, ku kauhee ahdistus päällä vklopun tapahtumista. Suudelma sai pään sekasin. Pitkään aikaan saanu noin hyvää ja oikeen tunteella. Enkä nyt tiedä mitä ajatella.
Oli siinä muutakin sen jälkeen, et ei voi erehtyä kiinnostuksesta molemminpuolin.En pidä itseäni enää varattuna, että en tainnut tarkoittaa sinua. Mutta kiva että oli hyvä vkl sulla..
- Anonyymi
Uskon, olen ”uskonnollinen” mies, joka alleviivaa halveksuttavuuttaan poraamalla täällä ja toivoo ruusuista tulevaisuutta kivistä ja kannoista huolimatta, vaikka kaikki jutut on omassa päässä- tämä kuviteltu kiinnostus mukaan lukien
- Anonyymi
En tiedä, en aio kysyä eikä se muutenkaan mulle kuulu.
Hän ei ole minun eikä tule koskaan olemaan. Asia loppuun käsitelty. - Anonyymi
Kyllä sillä joku äijä on, insinööri kuulemma.
- Anonyymi
Hullu pohja... Ulkopuoliset trollit olette täysin pihalla. Naista jota Rakastan on vain yksi ja tiedämme sen yhteyden ja se yhteys on vain meidän kahden...Emme tarvitse väliin huutelijoita ja kateellisia paskan puhujia vaan olla rauhassa ja jatkaa uutta elämäämme toisiamme kunnioittaen
- Anonyymi
No varmasti kun hän on hölmö kun hänellä oli minut niin on muitakin niin en enää kaipaa ei oo mitään tunteita
- Anonyymi
Oli sillä varmaan puolen kymmentä, kun tapaaminen oli niin vaikeaa.
- Anonyymi
En todellakaan pidä haaremia.. Yksi oikea riittää
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Alter ego nauraa?
- Anonyymi
Ei kiinnosta varatut. Arvopohjaa on silloin liian erilainen.
- Anonyymi
Ihan sama vaikka olisikin ei kiinnosta.
- Anonyymi
Sentään kirjoitit tänne... hmm
- Anonyymi
Voi olla. Satiaisia.
- Anonyymi
Nainen pyörii töissä miesten maailmassa. Paljon mahdollista. En kyllä yhtään tiedä. m>n
- Anonyymi
Hyllyin välei haistin varoin liikkuessa nii voi käydä https://www.hs.fi/ruoka/art-2000009910989.html
Ei ollu patukka, ei ollu.- Anonyymi
Onko sulla yliherkkyyttä?Hajut aiheuttaa oireita?
Voit käyttää maskia tai jopa happinaamaria .
Minullakin oli vielä muutama vuosi sitten tuo.
Siihen auttaa siedätys hoito.Ei välttely.Omega rasvahapot tärkeät, B vitamiinit tärkeät .
Poltan savukkeen silloin tällöin ihan siedätyksn vuoksikkin vaikken tykkää niistä.
Voisin kyllä lopettaa hajusteiden käytön mutta minä valitettavasti haisen pahalle...ne bakteerit minussa haisee ...mutta jos olisi mies joka hyväksyisi minut sellaisena kun olen...ja hän olisi se oikea minulle .kaikki olisi ihanasti!
- Anonyymi
On niitä ihanuuksia ihan riittävästi!
- Anonyymi
Ja kaikki omalla tavallaan viehättäviä!
- Anonyymi
Yllättyisin, jos hänellä miehellä ei olisi.
- Anonyymi
Hahahhaa miten vanhanaikaista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahhaa miten vanhanaikaista
Kuinka niin?
- Anonyymi
Tiedän ettei hänellä ole muita, eikä ole mullakaan.
- Anonyymi
On!!!
- Anonyymi
On muita, kun hän on itse sen kertonut kun halusin saada tietää missä me mennään.
- Anonyymi
Minä en tiedä. Ja olen ihan tietoisesti jättänyt sen kysymättä. Olisin voinut sen jollain tapaa kysyä jutellessa jo monta kertaa. En edes halua tietää muista.
- Anonyymi
Olen käsittänyt että jos on kohdannut sen oikean, muut suhteet eivät saavuta samaa tasoa, ei vaikka olisi kuinka hienot häät.
- Anonyymi
Tottakai on. Ei osaa rakastaa, kai ketään, yksinkään ei osaa olla. Itseään ei voi manipuloida.
- Anonyymi
Väärä ajatustapa.
Älä mieti että haluaako tyttö/nainen olla sinun kanssasi, vaan haluatko sinä olla hänen kanssaan. Perusajatus on "ei minun kanssani ole pakko olla".
Älä liimaannu, älä ahdista, älä koskaan sano "älä jätä minua", älä ole "varma tapaus".
Epävarma ei vedä puoleensa, mieluummin hyvä itsetunto ja vaatimaton itsevarmuus.
Jos vastaan tulee kaunis tyttö, ei mitään typeriä iskurepliikkejä. Kerro tytölle mitä hän haluaa kuulla. Ei mitään lässytystä, mutta tiettyjä asioita kaikki haluavat kuulla. Puhu mieluummin tytöstä kuin itsestäsi. Idiootti kehuu itseään.
Ja kuuntele, sen takia on kaksi korvaa ja vain yksi suu. Jokainen haluaa olla erityinen. Ole kiinnostunut.
Mistä muka tiedän? Olin joskus iso tumma ja komea paskiainen, sain ja tein mitä milloinkin halusin. Onneksi en muista kaikkea. Sitten vihelsin pelin poikki ja rupesin perheenisäksi.- Anonyymi
Kuulostat tosi naiselliselta. Mitenkähän kauan se vaimosi jaksaa olla naisen kanssa?
- Anonyymi
Kaikki ei halua sitä baaritiskien isoa tumaa komeaa itsevarmaa paskiaista.
Kannattaa vähän miettiä millaiseen ihmiseen ihastuu ja sitten sitä käytöstä sen mukaan.
Sinulla ei olisi ollut koskaan mitään toivoa minuun, ei minkäänlaista.
- Anonyymi
Hyvä että nainen on tarkka seurastaan.
En notkunut koskaan baaritiskillä enkä yleensä ollut humalassa. Ei tarvinnut olla. En myöskään jahdannut naisia enkä tykännyt yhden yön jutuista. Olin joskus se, jota tuntematon nainen puristi pepusta, otti kädestä tai pussasi vaikka minulla oli seuraa.
Liika huomio pilaa ihmisen, siksi kutsuin itseäni paskiaiseksi. Onneksi löysin elämästä tärkeämpiä asioita.
Sain kuitenkin kauniin vaimon, kolme kuvankaunista tytärtä ja kaksi komeaa poikaa, nyt jo aikuisia. Olen saanut elämältä paljon enemmän kuin olisin ansainnut.
Jos keskusteleminen vaikka mistä on jonkun mielestä naisellista, olkoon niin. Yhden naisen muistan sanoneen "on se hienoa kun kaveri osaa puhua muustakin kuin paljonko saa palkkaa".
Miehekästä olisi tietty örveltää kännissä ja rehennellä ja puhua itsestään.
Ja uikuttaa perään kun toinen lähtee.- Anonyymi
Ei sulla ole mitään asiaa mun elämään
- Anonyymi
Juuri näitä juttuja tein nuorempana kuin 🎅
- Anonyymi
Kiitos.
- Anonyymi
Kaivattuja on hänellä joka sormelle ja varpaallekkin, luulen. Ja vaimo tietenkin.
- Anonyymi
Vielä pikku kommentti pariin lauseeseen, sitten aihe saa minun puolestani olla:
"Kaikki ei halua sitä baaritiskien isoa tumaa komeaa itsevarmaa paskiaista."
Solussa on tuma. Itse olin kyllä hyvin tumma ja joskus tuhmakin. Paskiainen kyllä.
Käytin tässä sanoja "hyvä itsetunto ja vaatimaton itsevarmuus" tarkoittaen sillä, että ei tarvitse esittää mitään eikä myöskään ujostella. Kohteliaisuus ja moitteettomat käytöstavat opetettiin kotona.
"Sinulla ei olisi ollut koskaan mitään toivoa minuun, ei minkäänlaista."
Jätin toivomisen muille. Mielenkiintoa sinuun ei ehkä olisi ollut, ei minkäänlaista. - Anonyymi
Tottakai hänellä on. Eihän sellaista miestä voi vastustaa. En minäkään, jos häneen uudestaan törmäisin.
- Anonyymi
Oli tai ei meitä voi tulla muutenkaan.
- Anonyymi
On tietenkin ,ainakin ajatuksissa.
Me ollaan niin samanlaiset että tiedän mitä hän ajattelee ,olemme kaksoset.Hänkin tietää minun ajatukseni ja kiusaa minua sisartaan joskus.
Mietin että voisin toimia puhemiehenä ,viestin viejänä hänen ajattelemalleen naiselle.
Antaa naiselle vinkkiä...mut ehkäpä hän jo aavistaakin.
T.astrosisko - Anonyymi
Tuskinpa kiinnostuksen kohteella muita on. En ainakaan usko, kun on niin ujo näyttämään minkäänlaisia kiinnostuksen merkkejä. Ainoa mistä tajusin että taitaa olla kiinnostunut tuo nainen oli kun hän tuijotteli pari kertaa.
- Anonyymi
Ei se ole mikään tae. Olen minäkin katsellut yhtä naista kun en pysty olemaan katsomatta ja hän joskus katsonut takaisin. Olemme varmaan kumpikin ujoja näissä asioissa mutta minun on vaikeaa uskoa että olisi minusta silti kiinnostunut. Ja suutani en saa auki. En vaan saa.
- Anonyymi
Eihän se ole uskon asia :D
- Anonyymi
Pimppiä otetaan kun sitä tarjotaan. Joskus se on myöhäistä!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010500Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523615Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543381- 642895
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2212281- 1162223
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252053Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671658Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221486Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121396