Kävin kyläkaupas täs hiljattain ja huomasin että kukaan myyjistä ei tevehtinyt.Mentiin vain kun viimestä päivää.Painaako ytneuvottelut vai jokin muu.Ei senpuoleen eipä tarvi käydä enää on paljon halvempiakin kauppoja avattu.
Keskisen kyläkauppa??
16
809
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on jatkunut jo vuosia eipä ole varmaan pidetty tapakolutusta.Muualla kaupois on alettu kyllä tervehtiin.
- Anonyymi
Ei ainakaa Seinäjoen Prismassa tervehdi kukaan.
Keskisellä palvellaan hyvin, kun on tosi ostaja kyseessä.- Anonyymi
Määrittele tosi ostaja. Onko 2 kg porkkanapussin ostaja eurolla tosi ostaja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pehmonallen ostaja on tosi ostaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se tosi ostaja, mutta se ei tarvitse palvelua, kun porkkanat pystyy jokainen itse ottamaan ja kuljettamaan kassalle. Tarkoitin esim. puhelimen tai jonkun muun teknsen laitteen istamista, siinä tarvitaan asiantuntijan neuvoja ja niitä Keskisellä saa kiitettävästi. Ymmärrätkö mitä tarkoitan. Häh?
- Anonyymi
Joko uskalsit yrittää sisään nallevarkaisiin?
- Anonyymi
Keskustelu en on Pohjanmaan paras ja mukavin kauppa käydä Hakkaa mennen tullen Ideaparkin.
- Anonyymi
Keskinen
- Anonyymi
Ostaisin Hilkkakirjan ja 100 aku ankkaa mutta kun ei ole valikoimissa.
- Anonyymi
Joo hyviä kokemuksia on myyjistä paitsi rautapuolen tv.julkkismyyjä joka ei kyllä ole asiakaspalvelia
- Anonyymi
No en mä ainakaan jaksa jokaiselle vastaantulevalle myyjälle terve sanoa. Keskityn ostoksiin enkä tervehtimisiin.
- Anonyymi
Oikein kauppalehdessä oli juttu että mikä on kun ei kauppa käy.
Oli myös juttua että yli 30 vuotta töissä ollelle lomautuslappu kouraan - Anonyymi
Ihme haloo tuollaisesta asiasta.noita lomautuksia on nyt vähän joka puolella,niin kyllähän se varmasti vaikuttaa moniin asioihin.no Nyt on mukavaa käydä keskisellä jos siellä Nyt oikeesti on hiljaisempaa👍
- Anonyymi
Keskisen kyläkaupalla on ainakin joulu lapsille ja kesällä tivoli vähän isommillekkin Omat eväät mukaan
- Anonyymi
Sehän se taitaakin ongelma ollakin että se nykyinen kompleksi on rakennettu täysin turisteja ajatellen ja turistikauden ulkopuolella asiakaskunnan pitäisi sitten koostua paikallisista, jotka eivät enää jaksa sinne ainakaan kovin pienten ostosten takia lähteä. Liian suurta ja aikaa vievää. Itse kävin ennen useamminkin, mutta kävelemistä oli silloin paljon vähemmän, ei sinne enää muutaman tavaran takia jaksa piipahtamaan lähteä, ennemmin sitten hakee vaikka Mikolta. Ruokapuolella järkevämpi kassojen ja ulko-ovien sijoittelu, siellä tulee yhä käytyä. Jos tavarapuolella käyn, niin en mene ollenkaan vilkkaimpaan turistiaikaan. Myös ruokapuolta välttelen silloin. Ja ärsyttävää että ruoka- ja tavarapuoli ovat erikseen, ei jaksa käydä kummallakin puolella samalla kertaa. Prisman tai Cittarin malliin kun olisi kaikki samassa.
- Anonyymi
Korona aikana ei vissiin ole suositeltavaa kätellä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995