Nyt salakuljettajat raahaa ympäri Afrikkaa pakolaisia Libyaan. Työntää vuotavilla veneillä Välimerelle. Sieltä Eulaiset pelastuslaivat noukkii ne etupäässä Italian saarille. Miksi Suomi ei vaadi sulkua?
Miksi Suomi ei vaadi?
9
255
Vastaukset
- Anonyymi
Mamu tule Ruotsista! Olet tervetullut? Venäjän kautta tökkii nyt!
- Anonyymi
Ja nyt SINULLE kelpaa rysssien lähettämät mamut, v*tun Venäjäkiimavajakki!!!!!!!
- Anonyymi
KAUHEA rasismi nyt käynnissä!
- Anonyymi
Joo paitsi putinatseista tuli yhtäkkiä lähes ANTIrasisteja, kun eivät halua vastustaa natsijohtajansa Putlerin hybridioperaatiota 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo paitsi putinatseista tuli yhtäkkiä lähes ANTIrasisteja, kun eivät halua vastustaa natsijohtajansa Putlerin hybridioperaatiota 🤣🤣🤣
Pöljän kannanotto!
- Anonyymi
On, kyllä Suomi nyt saa äkkiä ne 100 000 tuhatta työntekijää lisää,
mistäköhän noille ne työpaikat revitään, kun on edellisiäkin työllistämättä.
Lisäksi nyky trendi on sellainen, että toimintoja vain supistetaan, työntekijöiden
elintilaa heikennetään, niin että lähtevät muualle kun samaan aikaan toiveena on
saada lisää esim. hoitajia. Irakilaisistako vai afgaaneistako niitä hoitajia saadaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä hourit? Kiljuhana kiinni nyt!
- Anonyymi
Ei mamu kelpaa Venäjän kautta. Pitää kiertää hukkumisuhan kautta Välimeren yli
- Anonyymi
Missä nyt huuto mamupulasta? Eivät kelpaakkaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184