Olen nyt siellä täällä törmäillyt tähän ”pelailuun”. Eli että ei voi laittaa viestiä kun tekee mieli, pitää laskelmoida yhteydenpito ettei ole liian kiinnostuneen oloinen tms., enkä ymmärrä.
Olenko yksin ajatukseni kanssa: jos mies ei kiinnosta, ei mikään pidättely tee hänestä kiinnostavampaa? Jos kiinnostusta on, yhteydenpito vie sen potenssiin sata. Jos vaikuttaa että miestä ei kiinnosta, esim. vähäisen yhteydenpidon takia, pyrin ainakin itse painamaan oman ihastumiseni taka-alalle.
Mielipiteitä?
Auttaako pelailu ketään tai missään tilanteessa?
Mies. Mitä menettäisit jos yrittäisit?
15
514
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä sinä tiedät että haluaa laittaa viestiä jos ei laita? Epävarmuus on miehessä ihan yhtä normaalia kuin naisessa. Erilaisia luonteita ja elämänkokemuksia on molemmilla sukupuolilla. Jos joku ei toimi kuten sinä haluat, niin ei hän pelaile. Jos ei miellytä niin anna olla. Mitään turhaa teoriaa omien kuvitelmien ympärille ei kannata rakentaa. Itse olen sen verran jutellut ihmisten kanssa että tiedän kuinka erehtyväinen voi olla heidän todellisista syistä toiminnalleen.
- Anonyymi
Viimeisempänä esimerkkinä siitä että keskustelin kaverimiehen kanssa aiheesta, joka siis viivästytti _päiviä_ vastaamista kyseisestä syystä… Sanoin että ei kuulosta järkevältä, mutta en kuulema vain tajua miten kuvio toimii.
AP - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeisempänä esimerkkinä siitä että keskustelin kaverimiehen kanssa aiheesta, joka siis viivästytti _päiviä_ vastaamista kyseisestä syystä… Sanoin että ei kuulosta järkevältä, mutta en kuulema vain tajua miten kuvio toimii.
APEn tiedä mikä kuvio kyseessä. Itse ajattelen et kaikesta voi keskustella jos on kiinnostunut.
Voi tietysti muutenkin keskuskustella kaikesta. Mutta vain sillä et on avoin ja rehellinen, voi saada jotain todellista syntymään kahden ihmisen välille. Mitä enemmän tutustuu sitä todennäköisempää on et alkaa tykätä toisesta. Ainoa mikä saa minut hiljenemään tai varomaan viesten laittamista on se jos toinen on varattu ja mustis kumppani ei pidä siitä et laittelen viestiä. Sehän aiheuttaa ymmärrettävästä syystä ongelmaa heidän parisuhteeseen.
Siksi on varmasti parempi lopettaa koko juttu. Muuta syytä tähän en nyt itse keksi. - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18121417M
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla: pelailu ja odotuttaminen eivät toimi. Ei se ole niin mekaanista. Mutta on myös niin, että jos on oikein ihastunut, voi joutua hillitsemään itseään. Esimerkiksi kymmenien viestien pommittaminen joka päivä voi kääntyä nopeasti itseä vastaan, vaikka sillä toisellakin olisi tunteita.
- Anonyymi
Pitemmällä aikavälillä ei toimi! Hetken voi pelailla, mutta jossakin vaiheessa se kääntyy itseään vastaan. Melkeinpä mikä tahansa pelailu! Joskus molemmat pelailee sekin voi toimia hetken. Mutta vain hetken!
- Anonyymi
Siis leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, eikö sitä kuitenkin arvosteta enemmän kuin että lupaisi suoralta kädeltä maat ja taivaat. Että tekee itsestään harvoin tarjolla olevan.
- Anonyymi
Otse arvostan jos laitan vakavan viestin jos toinen miettii ja puntaroi tarkkaan omaa kantaansa asiaan,antaa muhia rauhassa ennenkö vastaa.
- Anonyymi
*itse
- Anonyymi
Ainoat jotka pelailee ovat naiset.
Miehet seuraavat vain esimerkkiä ja kuvittelevat että näin tulee toimia koska....naiset tekevät niin.- Anonyymi
Ei se ihan aina ole noinkaan, sillä mä en pelaa ihmisillä enkä ihmisten tunteilla, kun mun mielestä ne ei oo reilua pelaamista oikeestaan vaan jotain muuta.
- Anonyymi
Aika hyvin.., mutta kyllä ne miehetkin pelailee. Ei kaikk ja osa on hyvin suorasanaisia, joskus ihan oksettaa.
- Anonyymi
Minä naisena en ymmärrä pelailua ollenkaan. Eikä kiinnosta mies, joka siihen alentuu. Pelailkoon kaltaistensa kanssa.
- Anonyymi
Oman kokemuksen mukaan tuota pelailua harrastavat itsestään epävarmat miehet. He haluavat, että heitä jahdataan, kai se boostaa heidän egoaan. Kun toinen sitten lopettaa sen kissa ja hiiri leikin heti alkuunsa, niin nuo alkavat pommittaa yhteydenotoilla, turhaan. Eli auttaa se pelailu ainakin pääsemään toisesta eroon.
Kysyit mielipiteitä? Saako tähän nainen siis vastata?
Minun mielestäni pelailijat pelailkoot keskenään vaikka Monopolia. Ihmiset eivät ole mitään pelinappuloita, että pitäisi laskelmoida jokainen liike.
Aito ihminen on sellainen kuin on, elää hetkessä ja toimii sen mukaan. Räpätessa sitten roiskuu ja tulee tehtyä ehkä enemmän virheitä.
Michael Jordan on muistaakseni joskus sanonut, että harjoitus tekee mestarin. Joskus joutuu yrittämään sen 99 kertaa, että se sadas onnistuu.
Enkä tarkoita hetkessä elämistä, että elää täysin vastuuttomasti. Tarkoitan sitä, että elää niissä rajoissa mitkä ovat itselle sallittuja, olipa elämäntilanne mikä tahansa.
Aina pitää huomioida myös toiset ihmiset ja jos nyt vaikkapa suoria ehdotuksia pudottaa, niin muistaa tehdä ne edes ehdollisina. Näin minä näen ja ovat vain minun mielipiteitä, ei mitään yleispäteviä neuvoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010430Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523575Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja543331- 642885
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2112255- 1162213
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252043Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671648Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221466Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386