https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010005029.html
Kaikkiko otetaan avosylin suomeen? VASTATKAA!
Miten on ihmisoikeus ihmiset
3
224
Vastaukset
- Anonyymi
Ihisoikeus tarkoittaa sitä ettei kukaan Suomessa käynyt joudu valekuolemaan palattuaan kotimaahansa. Turvapaikansaanut voi oikeasti tappaa kantaväestöön kuuluvia henkilöitä mutta kysymyksessä ei ole ihmisoikeusrikos, koska tappajan lähtömaa ja uskonto vaikuttaa ihmisoikeuksien priorisointiin. Tuliko tämä asia nyt selväksi?
- Anonyymi
Miks mustaa kansaa suositaan raiskaaja sakkia ym ym. Onneksi rasismi nousee. Orpon on pakko sanoa rasismi seis hihhhh
- Anonyymi
Ihmisoikeus on sitä että ihminen voi elää omassa maassaan rauhassa ym. Mutta se ei ole mitään ihmisoikeutta että tuodaan afrikasta tänne matuja elätettäväksi ym. lähi-idästä. Syyriassa nämä karkurit itse aloittivat tämän sotimisen ja jäivät ala-kynteen ja lähtivät eurooppaan karkuun,
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 283400
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva302625En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2902331Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän5282041- 1761897
Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava4361699Sen pienen ohimenevän hetken tänään sain ihailla sua
ehkä taas joskus. Taitaa aina vuosi mennä, kun eteen ilmaannut. Mieheltä naiselle.111672Kylämme taas kartalla
Kuka se tappaja on Suomussalmelta? Onkohan taas eroperheen vesa? Turvaton lapsuus jne? Näitä huonot kortit saaneita on n101470Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j161272Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861189