Ensin pelasi Suomalaisista joko koko ottelun ajan penkillä istunut Jarkko Nieminen, jonka nimen Lund muisti sanoa jokaisessa lauseessaan, mutta oliko mutinan seassa Suomalaine kentällä pelaava tennistähti Lundia kuullen joko ; Lalkovaala, Kalkovaara, Raltovaala tai Salkovaala ?
Onko nykyisten selostajien oltava YHTÄ HUONOJA lausumaan SUOMEN sanoja kuin huonoin mahdollinen, eli Mertaranta.
Hyvät selostajat. Lausukaa edes pelaajien nimet huolellisesti he ovat tähtiä, ette te.
Yle tennisselostaja sekosana Lund
Anonyymi-ap
4
396
Vastaukset
- Anonyymi
Tuollainen oli pelaajaa nöyryyttävää selostusta, edes nimeä ei osattu lausua, mutta tiesi etukäteen, että tuo mikälirhänonkaan häviää.
- Anonyymi
Mikä helvetti siinä on kanssa että Real Madrid ei voida lausua miten se pitää. Ei voi olla vaikea sanoa Riil Mädrid, jos minä sen osaan. Aikamoisia pellejä ovat. Kuulemma suomi on ainut kieli mitä he osaavat. Luuleeko ne että Suomi on maailmankieli ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2554664Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii793118- 472483
- 281923
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 911520
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851305PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894