No eihän tämän nyt luulisi olevan mikään este vaan lähinnä hidaste SILLÄ kansanedustajathan ovat itse lainsäätäjiä joten eipä muuta kuin hopi hopi muuttamaan lakipykälät sellaisiksi että päästään eroon niistä juridisista ongelmista!
Itärajan sulkeminen törmää juridisiin ongelmiin
11
190
Vastaukset
- Anonyymi
Paskat se mihinkään muuhun törmää kuin vasemmistolaisiin kommunisteihin!
- Anonyymi
Kaikki, jotka ovat persujen kanssa eri mieltä, ovat vasemmistolaisia kommunisteja. Niinkö?
Olen oikeistolainen täyden virkauran Suomen armeijassa kuokkinut kapiainen, jonka mielestä hommat pitää hoitaa lain mukaan. Hallitus on viimeinen instanssi, joka voi alkaa luistelemaan laillisuudesta. Jos niin käy, niin Suomi ei ole enää sivistysvaltio, vaan on suistumassa samaan missä itänaapurissamme nyt jo ollaan.
Kommunisteja Suomessa taitaa nykyään olla todella vähän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki, jotka ovat persujen kanssa eri mieltä, ovat vasemmistolaisia kommunisteja. Niinkö?
Olen oikeistolainen täyden virkauran Suomen armeijassa kuokkinut kapiainen, jonka mielestä hommat pitää hoitaa lain mukaan. Hallitus on viimeinen instanssi, joka voi alkaa luistelemaan laillisuudesta. Jos niin käy, niin Suomi ei ole enää sivistysvaltio, vaan on suistumassa samaan missä itänaapurissamme nyt jo ollaan.
Kommunisteja Suomessa taitaa nykyään olla todella vähän.Mä kyllä olin ymmärtävinäni että Orpo ja aika moni muukin kokoomuslainen yllättyi Puumalaisen päätöksestä. Saattoipa siellä yllättyneiden joukossa olla muidenkin puolueiden edustajia.
No tämä ei suinkaan ole mikään mustavalkoinen asia vaan kyllä toi lainmukaisuus viimekädessä ratkaistaan jossain muualla kuin apulaisoikeuskanslerin pöydällä!
Jos ihan oikeasti olet armeijassa ollut töissä niin jo senkin puolesta luulisi että ymmärrät kansallisen turvallisuuden ja suvereniteetin olevan itsenäisen valtion tärkein ja kallein asia jonka eteen suomalainen sotilas on vannonut sotilasvan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunisteja Suomessa taitaa nykyään olla todella vähän.Kommunisti on halveksituin pilkkanimi, jonka suomalainen voi toiselle suomalaiselle sanoa. Kommunisti pilkkanimi on verrattavissa venäläiseen sotilaaseen joka raiskaa sylivauvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunisteja Suomessa taitaa nykyään olla todella vähän.Näytetään siellä SDP:nkin joukoissa olevan melko yllättyneitä tästä apulaisoikeuskanslerin päätöksestä joten taitaa todellakin olla niin kuin sanoit että eipä sinne tosiaan taida enää juuri muita jäävän kuin ne vasemmistolaiset kommunistit jotka ovat persujen (ja tässä tapauksessa monen muunkin) kanssa eri mieltä!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010007423.html
- Anonyymi
Toimintakyvytön, osaamaton, on tämä yli-suuri , kallis hallinto-
On kyvytön toimiin.
---- Ei halua, ei osaamista,. liikaa ministeriöitä, utvaa um, sisä min... pv. bryssel..
ja mikään ei toimi..
Tästä hybridi operaatiosta oli se hyöty, että Suomen toimimaton hallinto,
ja lainsäädäntö, jäi nyt kiinni rysän päältä,, housut kintuissa !!
Nyt on kiire tervehdyttää mätää hallintoa.,
Muuten tulee veronmaksajille liian kalliiksi tämä liirumlaarum Show..
Tämä on turvallisuus ongelma ja talous ongelma,
kun hallinto ei ole toimintakykyinen. !! - Anonyymi
Apulaisoikeuskanleri on Tarja Halosen nimittämä entinen vähemmistövaltuutettu.
- Anonyymi
Minä ainakin soita luurista Venäjän kansallislaulua parvekkeella, sitähän Suomi halusi
Niinhän sitä luulisi. Nyt on kuitenkin nämä kansainväliset sopimukset. Suomessa vaaditaan niiden noudattamista tiukimman jälkeen vaikka muualla tulkittaisiin ko sopimuksia vähän väljemmin jos tilanne vaatii. Joidenkin toimien voidaan myös katsovan rikkovan Suomen perustuslakia. Perustuslakia ei nyt muutella tosta noin vaan vaikka päällä olisi pahakin tilanne. Onnistuisiko homma niin, että huudettaisiin EU:ta apuun säätämään direktiivi? Ainakin jotkut suomalaiset EU-juristit ovat sitä mieltä, että EU:n määräykset ajavat Suomen perustuslainkin yli.
- Anonyymi
Peli on jo menetetty. Putin teki testin ja huomasi, että Suomi ei pysty puolustatumaan. Homma kaatuu täällä jonkun pellen juridiseen saivarteluun. Todellisuudessa rajat ovat auki ja pysyvät auki. Seuraavaksi Vladi lykkää 100 000 "turvapaikanhakijaa" Venäjän rajapuomin tälle puolelle ja Suomen tarina oli siinä. Kaikki otetaan täällä vastaan ja sen jälkeen yhteiskunta romahtaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174326
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842479Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731627Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella251250Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641187Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42922- 171904
- 109896
Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74885Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72830