Vesilahden yöelämä

Anonyymi-ap

Kannattaako lähteä paikalliseen kapakkaan jos haluaa tavata sinkkunaisia tositarkoituksella?.

12

493

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kannata

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🔞 ­N­­­y­­m­f­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#181237376

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Tottakai miehes vika jos ei naista saa mukaansa

• Anonyymi

Vesilahdessa oli aikanaan jopa kolme kapakkaa, ties vaikka on ollut enemmänkin. Natiivivesilahtelaiset ajelivat kuulemma kännipäissään autolla tai traktorilla kotiin kostean illan jälkeen. Sinkkunaisista ei tietoa, saattoi olla miespuolisia kaikki, sinkkuja kuitenkin mahdollisesti.

• Anonyymi

Nykyään ei taida yksikään olla kannattava vaikka väkiluku on lisääntynyt. Johtuu kai siitä ettei kallis alkoholi maistu enää ihmisille ja juodaan kotona tai sitten ei juoda yhtä paljon kuin ennen vanhaan kun niitä kuppiloita oli useampi,pääasiassa keskiolutkuppiloita ne oli. Muutamia pubiruusujakin oli paikallisissa ihan Lempäälästä ja Tampereeltakin asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään ei taida yksikään olla kannattava vaikka väkiluku on lisääntynyt. Johtuu kai siitä ettei kallis alkoholi maistu enää ihmisille ja juodaan kotona tai sitten ei juoda yhtä paljon kuin ennen vanhaan kun niitä kuppiloita oli useampi,pääasiassa keskiolutkuppiloita ne oli. Muutamia pubiruusujakin oli paikallisissa ihan Lempäälästä ja Tampereeltakin asti.

Alkoholiton olut, kofeiiniton kahvi.

Ihmiset ovat terveystietoisia.

• Anonyymi

Humalassa ei terveitä ihmissuhteita solmita,humalainen ei ole selvinpäin olevan vertainen. Varokaa näitä kännissä solmittuja suhteita tai kadutte loppu ikänne. Siksi en itse käy yöelämästä etsimässä lasteni tulevaa äitiä.

• Anonyymi

Moi ! olemme mökkiläisiä ja kysymme onko kunnassa monta kuppilaa auki missä voisimme istua iltaa tällä lyhyellä talvilomallamme (viikko).

• Anonyymi

"kysymme onko kunnassa monta kuppilaa auki missä voisimme istua iltaa"
        Oletko oikeasti kiinnostunut vain lukumäärästä?

Lukumäärää en tiedä, mutta annan yhden linkin:
        https://peurankrouvi.fi/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"kysymme onko kunnassa monta kuppilaa auki missä voisimme istua iltaa"
        Oletko oikeasti kiinnostunut vain lukumäärästä?

Lukumäärää en tiedä, mutta annan yhden linkin:
        https://peurankrouvi.fi/

Ollaan Hinsalassa mökkeilemässä. Taitaa olla liian kaukana toi Peurankrouvi. Niin lähempää pitäisi löytyä se illanistujaispaikka. Sitten jos ei ole niin ei pakosta tarvi lähteä vuokramökiltä minnekkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ollaan Hinsalassa mökkeilemässä. Taitaa olla liian kaukana toi Peurankrouvi. Niin lähempää pitäisi löytyä se illanistujaispaikka. Sitten jos ei ole niin ei pakosta tarvi lähteä vuokramökiltä minnekkään.

Soutaen olisit jo perillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.narvankylapanimo.com/ajankohtaista
        Pe-la avoinna
        Lähempänä Hinsalaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8387
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4558
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4118
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3562
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3136
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2586
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2288
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2046
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2043
    Aihe