Aika nätti uutisankkuri.
Shahin Doagu
16
5542
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tuo nätti. :)
- Anonyymi
Shahin Doagu in tosi kaunis ja seksikäs nainen !!!
- Anonyymi
Todella upea nainen !!
- Anonyymi
Joo, mä ottaisin vaikka vaimokseni tuon Shaninin.
- Anonyymi
Juu on 🙂
- Anonyymi
Demarivaimosta mulla ei vielä olekaan kokemusta.
- Anonyymi
Onko Shanin demari? Jos on niin mistä tiedät?
- Anonyymi
Oletteko nähneet häntä paljain jaloin?
- Anonyymi
On varmaan harvoja kurdeja, ainakin julkisuudessa joka on integroitunut Suomeen eikä huutele kun rasismi?
- Anonyymi
Itse olen evankelisluterilainen ja olen sitä mieltä, että ihmisten taustalla on merkitys aika monessa asiassa. Kulttuuri on merkityksellinen asia vaikka muuten kaikki olisi ok! Ei sillä, ikäero onneksi ratkaisee paljon.
- Anonyymi
Nenä?
- Anonyymi
Puhuu inhottavasti nenäänsä...👿
- Anonyymi
Shahin oli tänään järkyttynyt Pöllöraadissa, kun raatilaiset sanoivat totuuden sanoja Hamasista ja Iranista.
- Anonyymi
Tämä iranilainen nainen oli aamulla maikkarilla aivan sekaisin, hän sopersi, että perjantai ja 13. päivä tarkoittaa tätä.
- Anonyymi
Nätti pimu, vois käyttää enemmän mekkoja tai hameita
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.704915Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk2884602Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni2903478Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma1193326Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie383310Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1271898- 1051640
- 1721291
Toimari laittoi afrikkalaiset työharjoittelijat laulamaan Banaaninlastaajan laulua!
Käski vielä heidän sanoa aina aamulla tehtävien jaossa "tama ei olla valkoisen miehen homma."401215Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA971185