Aika nätti uutisankkuri.
Shahin Doagu
18
6162
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tuo nätti. :)
- Anonyymi
Shahin Doagu in tosi kaunis ja seksikäs nainen !!!
- Anonyymi
Todella upea nainen !!
- Anonyymi
Joo, mä ottaisin vaikka vaimokseni tuon Shaninin.
- Anonyymi
Juu on 🙂
- Anonyymi
Demarivaimosta mulla ei vielä olekaan kokemusta.
- Anonyymi
Onko Shanin demari? Jos on niin mistä tiedät?
- Anonyymi
Oletteko nähneet häntä paljain jaloin?
- Anonyymi
On varmaan harvoja kurdeja, ainakin julkisuudessa joka on integroitunut Suomeen eikä huutele kun rasismi?
- Anonyymi
Itse olen evankelisluterilainen ja olen sitä mieltä, että ihmisten taustalla on merkitys aika monessa asiassa. Kulttuuri on merkityksellinen asia vaikka muuten kaikki olisi ok! Ei sillä, ikäero onneksi ratkaisee paljon.
- Anonyymi
Nenä?
- Anonyymi
Puhuu inhottavasti nenäänsä...👿
- Anonyymi
Shahin oli tänään järkyttynyt Pöllöraadissa, kun raatilaiset sanoivat totuuden sanoja Hamasista ja Iranista.
- Anonyymi
Tämä iranilainen nainen oli aamulla maikkarilla aivan sekaisin, hän sopersi, että perjantai ja 13. päivä tarkoittaa tätä.
- Anonyymi
Nätti pimu, vois käyttää enemmän mekkoja tai hameita
- Anonyymi00027
Shahin doagu kaunis nainen puhuu hyvin sujuvasti suomea hymeilyväinen josta tulee hyvä mieli on tv lähetyksissä hirmun mukavan tuntuinen hyvin osaa tvssä hasstatella vieraita 1 suosikkini mtv toimittajista
- Anonyymi00028
Mitähän viestejä noin paljon poistettu, on kyllä luontevampi kuin tönkkö almsiira.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww731177EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30616