https://areena.yle.fi/1-4241502 olen kuin tuo nainen,noin iso ehkä en,mutta toisille painoni tuntuu olevan ongelma.
Harmittaako teitä että lihavat voi olla onnellisia
28
443
Vastaukset
- Anonyymi
Minua ei harmita kenenkään onnellisuus. Itselläni on ihan hyvä elämä,jonka olen itse järjestänyt. Jokainen on oman onnensa seppä paitsi esim Ukrainalaiset jotka kärsii sodasta. Se on surullista.
- Anonyymi
Tämä se tästä vielä puuttu
- Anonyymi
Ei minua harmita, olen itsekin tukeva, tiedostan riskit, joita siihen liittyy.
- Anonyymi
🤥🤥🤥🤥🤥 lihavat on lepposia ei ne keksi kepposia!
- Anonyymi
Väärä aihealue!
https://keskustelu.suomi24.fi/terveys/painonhallinta/lihavuus - Anonyymi
Tuttavapiirissäni on joitakin henkilöitä joille laihuus on pakkomielle, pitää säännöstellä syömisiä ja juomisia, ja on harrastettava vaikka minkälaista pakkoliikuntaa. Ja yhtenä tärkeimmistä aiheista elämässä on toisten ihmisten koon ja ulkonäön arvostelu. Sekö se on sitten mikä tekee ihmisestä onnellisen, epäilen vahvasti?
- Anonyymi
Minäkin tiedän perheen,jossa lasten ruuat punnitaan grammalleen ja illalla ei syödä kuuden jälkeen. Lapset on todella nälkäkurkia.
- Anonyymi
Kyllä se on pään sairautta,jos muita ihmisiä arvostelee,täysin ventovieraita. Joku paha olo on ihmisellä sisällään silloin. Itse en ehdi tuijottaa muiden kokoa tai näköä.
- Anonyymi
Sentään tämä viestiketju säilynyt tähän saakka ettei palstakiusaaja ole iskenyt.
- Anonyymi
Vaikka niinkin. Olen ylipainoinen ihminen ja todella hyvin osannut järjestää elämäni. Maailman kivoin työkin. Ai että 🌜🌛☀️🌿😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka niinkin. Olen ylipainoinen ihminen ja todella hyvin osannut järjestää elämäni. Maailman kivoin työkin. Ai että 🌜🌛☀️🌿😃
Oletko kenties koemaistaja Pandan tehtaalla johon sinulla on kohtuullinen työmatka?
- Anonyymi
Itellä vaikuttaa onneen ihan muut asiat kuin paino tai ulkonäkö. Sisälläni nauran,olen voittaja.
- Anonyymi
Ei kyllä kovin yhteiskunta_vastuullisia.
- Anonyymi
Helsingin-kodin sähkölasku 1271 €, luontaistuotteet 228 € – miljonääri Kyösti Kakkonen listasi, mihin hän käytti yli 82 000 euroa viikossa https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000009368032.html kuvassa on onnellinen lihava mies.
- Anonyymi
Kuopion ja Siilinjärven yhteenliittymä voisi olla nimeltään.
PERÄHIKIÄ- Anonyymi
Perähikiä sijaitsee Jyväskylän maatalouskunnassa eikä siltä niin vaan nimeä viedä pois!🤥
- Anonyymi
Miten tällä Kuopion palstalla..
onkin aina näin tylsiä tai typeriä keskustelunaiheita?? - Anonyymi
Tällä trollilla ei ole oikein sana hallussa, mutta hän kompensoi puutettaan linkitämällä sopivaksi katsomiaan kommentteihinsa sopivakseen katsomia nettiosoitteita.
Linkit saattavat johtaa venäläisille uutissivustoille tai YouTube-videoihin
Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!4593043Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?3092994- 702078
Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3401588Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota
2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-1911464- 1051213
Voisiko olla jopa niin
Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal751202Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."
Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks121097K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."
Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali81065- 111980