Raamattu:
"SEISOKAA , kupeet totuuteen vyötettyinä Ef: 6: 14
Missä kohtaa Raamatussa , että Apostolit olisivat maanneet selällään ???
Hurmahenget kaatavat ihmisiä
82
480
Vastaukset
- Anonyymi
Lahkosaatana on tuhansien juonien mestari.
- Anonyymi
2. Kor. 11:14
Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi. - Anonyymi
Sinä se et ole päässyt omasta saatanastasi eroon, vaan suusi tunnustaa herrasi- koska ilmaisuviesti kertoo sen. Suun tunnustus- ei kerro sinusta, että seuraisit Jeesusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2. Kor. 11:14
Eikä ihme, tekeytyyhän itse Saatanakin valon enkeliksi.Ja kuinka paljon on sitä sakramenttivaloa - kirkkojen sisällä, loistamassa kirkkoisien puheita.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18124596W
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Helluntailaisuudelle sielunsa myyneille Raamaatun totuus että Pyhä Henki on persoona.
Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat yhtä.
Jeesus ei käynyt missään hurmoslahkoissa kaatuilemassa eikä puhunut sekavia hurmoskieliä.- Anonyymi
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 6:7
"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]
Mark. 12:40 mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]Lahkolaisten hurmoskielisiin molotusrukouksiin ei tule mitään vastauksia.
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaisten hurmoskielisiin molotusrukouksiin ei tule mitään vastauksia.
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!Jeesus ei käyttänyt mitään salakieliä. Enkelitkin puhuu selvällä ihmisten käyttämällä kielellä.
Jopa aasi puhui ihmisten ymmärtämää kieltä.
Joh. 18:20
Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei käyttänyt mitään salakieliä. Enkelitkin puhuu selvällä ihmisten käyttämällä kielellä.
Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään.Jeesus ei kehota ketään rukoilemaan hurmoskielillä sekavia molotuksia.
Jeesus kehotti menemään omaan huoneeseen ja ovi kiinni. Sitten rukoillaan suoraan Taivaan Isää, selvällä omalla äidinkielellä, järkeviä asioita.
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei kehota ketään rukoilemaan hurmoskielillä sekavia molotuksia.
Jeesus kehotti menemään omaan huoneeseen ja ovi kiinni. Sitten rukoillaan suoraan Taivaan Isää, selvällä omalla äidinkielellä, järkeviä asioita.
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.Matt. 6:5
"Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 6:5
"Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."Nykyään ne tekopyhät asettuu TV-kameroiden eteen rukoilemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään ne tekopyhät asettuu TV-kameroiden eteen rukoilemaan.
...jotta olisivat ihmisten näkyvissä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."Sitten rukoillaan suoraan Taivaan Isää"
Näin tekevät korkeasti kirkolliset! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut.Koita noudattaa ohjetta.
Ehkä huomaamme foorumilla seuraukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei käyttänyt mitään salakieliä. Enkelitkin puhuu selvällä ihmisten käyttämällä kielellä.
Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään.Sinusta näyttää olevan kaikki hengelliset asiat salattu.
- Anonyymi
No, miksi sitten sinä hurmostelet sekavia palstalla, Näkeehän se jo sokea reetakin, ettei henkesi ole puhdas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaisten hurmoskielisiin molotusrukouksiin ei tule mitään vastauksia.
Kun puolipäivä oli kulunut, joutuivat he hurmoksiin, aina siihen hetkeen asti, jolloin ruokauhri uhrataan. Mutta ei ääntä, ei vastausta, ei vaarinottoa!No, miksi molottelet palstalla, ei sinun molotuksissasi ole mitää vastausta elämäntielle.
Ei ole selvää puhetta sinulta. Tuuleen selittelet, vai missä se evankeliumin äänesi on?
Suusi käy, ääntä ei kuulu.
Taitaa siten sinun sanomalehtesi olla niin vanhaa painosta, ettei siitä voi tässä ajassa vaaria ottaa, eikä mummoakaan.
Ei ruokauhreja enää haeta, vaan ruokakaupasta saa eväät. ; ) Syökää kaikkea, mitä eteen pannaan..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus vastasi hänelle: "Minä olen julkisesti puhunut maailmalle; minä olen aina opettanut synagoogissa ja pyhäkössä, joihin kaikki juutalaiset kokoontuvat, enkä ole salassa puhunut mitään.No, et rakennu edes rukouskammiossasi, että puhuisit edes siellä kieliä.
Siksi sönkkäät vain savvoo.. kun tuon vertoo, et ooooooo eres Rauamattua lukenna.
Aaakkoja on tiedossasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 6:5
"Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet."Siksipä palkkasi jää sinulta saamatta, oot senverran esissä täällä, että taskusi on aina tyhjiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, miksi molottelet palstalla, ei sinun molotuksissasi ole mitää vastausta elämäntielle.
Ei ole selvää puhetta sinulta. Tuuleen selittelet, vai missä se evankeliumin äänesi on?
Suusi käy, ääntä ei kuulu.
Taitaa siten sinun sanomalehtesi olla niin vanhaa painosta, ettei siitä voi tässä ajassa vaaria ottaa, eikä mummoakaan.
Ei ruokauhreja enää haeta, vaan ruokakaupasta saa eväät. ; ) Syökää kaikkea, mitä eteen pannaan.....Jos laitan käärmeen paistettuna eteesi, niin syötkö ?
- Anonyymi
Koittakaa nyt saada purettua se homo...homekirkkonne @
Vuosia jo riitelette eikämitään loppua näy.- Anonyymi
Parhamin rakas oli Jewis boy, J.J.Jouran, 22-v. nuorimies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhamin rakas oli Jewis boy, J.J.Jouran, 22-v. nuorimies.
Trolli vihaa länsimaisia, koska täällä on vapaus olla kristitty.
- Anonyymi
Hurmos on terve tila Jumalan edessä.
1.Sam.10:
5…..Ja tullessasi sinne kaupunkiin sinä kohtaat joukon profeettoja, jotka tulevat alas uhrikukkulalta hurmoksissaan, harppu, vaskirumpu, huilu ja kannel edellänsä.
6. Ja Herran henki tulee sinuun, ja sinäkin joudut hurmoksiin niinkuin hekin; ja sinä muutut toiseksi mieheksi.
7. Ja kun nämä ennusmerkit käyvät toteen, niin tee, mikä tehtäväksesi tulee, sillä Jumala on sinun kanssasi. - Anonyymi
1Kor.14:
Pyrkikää rakkauteen, mutta tavoitelkaa myös henkilahjoja, ennen kaikkea profetoimisen lahjaa.
2. Kielillä puhuva ei näet puhu ihmisille vaan Jumalalle; kukaan ei ymmärrä häntä, Hengen valtaamana hän puhuu salaisuuksia.
3. Mutta se, joka profetoi, puhuu ihmisille: hän rakentaa, kehottaa ja lohduttaa.
4. Kielillä puhuva rakentaa itseään, profetoiva rakentaa seurakuntaa.
5. Toivoisin teidän kaikkien puhuvan kielillä, mutta vielä mieluummin toivoisin teidän profetoivan. Profetoiva on arvokkaampi kuin kielillä puhuva, ellei tämä sitten osaa myös tulkita puhettaan, niin että se koituu seurakunnan parhaaksi.- Anonyymi
Jeesus ei puhu mitään ihmisiä eriarvoistavista armolahjoista.
Jumala ei jaa Henkeä mitalla.
Pyhän Hengen lahjan kasteessa synneistä pestyyn sydämeen saaneilla on kaikki Pyhän Hengen lahjat ja ominaisuudet, ei vain jotain siivuja ja murusia siitä.
Paavali keksi itse ne ihmisiä eriarvoistavat armolahjaopit hierarkian muodostamiseksi johtamisen apuvälineeksi.
Paavalin opeilla mies sai sisälleen Saatanan enkelin, demonin, joka kiusasi häntä juuri siellä Korintossa.
Paavali rukoili, mutta Jumala ei ottanut demonia "hän" pois Paavalista, vaan antoi sen olla miehessä katkeraan Roomassa tapahtuneeseen teloitukseen asti.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Demoni sai Paavali sekoilemaan Korintossa perusteellisesti ja puhumaan hurmoskielillä kuin riivattu.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhän Hengen lahjan kasteessa synneistä pestyyn sydämeen saaneilla on kaikki Pyhän Hengen lahjat ja ominaisuudet, ei vain jotain siivuja ja murusia siitä.
Paavali keksi itse ne ihmisiä eriarvoistavat armolahjaopit hierarkian muodostamiseksi johtamisen apuvälineeksi.
Paavalin opeilla mies sai sisälleen Saatanan enkelin, demonin, joka kiusasi häntä juuri siellä Korintossa.
Paavali rukoili, mutta Jumala ei ottanut demonia "hän" pois Paavalista, vaan antoi sen olla miehessä katkeraan Roomassa tapahtuneeseen teloitukseen asti.
Demoni sai Paavali sekoilemaan Korintossa perusteellisesti ja puhumaan hurmoskielillä kuin riivattu.
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.Hengen hedelmät on ne oikeat Pyhän Hengen lahjat, joista Pyhä Henki tunnistetaan.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hengen hedelmät on ne oikeat Pyhän Hengen lahjat, joista Pyhä Henki tunnistetaan.
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on: rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävyys, hyvyys, usko, hiljaisuus, puhtaus.Oikeassa käännöksessa ei ole sanaa hiljaisuus. Eikä myöskään alkutekstissä.
Gal.5:
22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus(,
23. sävyisyys, itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki.
24. Ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omia, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
25. Jos me Hengessä elämme, vaeltakaamme myös Hengessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeassa käännöksessa ei ole sanaa hiljaisuus. Eikä myöskään alkutekstissä.
Gal.5:
22. Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus(,
23. sävyisyys, itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki.
24. Ne, jotka ovat Kristuksen Jeesuksen omia, ovat ristiinnaulinneet lihansa himoineen ja haluineen.
25. Jos me Hengessä elämme, vaeltakaamme myös Hengessä.Matt. 5:5
Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.höpölöpö. Jumalan Pyhä Henki antaa armolahjat, millä Hän rakentaa seurakuntaa.
Siksihän sinulla ei niitä armolahjoja ole, kun et ole edes uskossakaan. Jos olisit, olisi jo aikaa sitten Sana opettanut armolahjojen perusteet - syy, miksi ne ovat olemassa jne.
Mutta vauvavesistä ne jää outouden puolelle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matt. 5:5
Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä.Olisit sitten hiljaa.
- Anonyymi
. Apt.10:44. Kun Pietari vielä tätä puhui, tuli Pyhä Henki kaikkien päälle, jotka olivat sanaa kuulemassa. 45. Kaikki ne uskovat, jotka olivat ympärileikattuja ja olivat tulleet Pietarin mukana, hämmästyivät sitä, että Pyhän Hengen lahja vuodatettiin myös pakanoiden päälle, 46. sillä he kuulivat heidän puhuvan kielillä ja ylistävän Jumalaa. Silloin Pietari sanoi: 47. "Ei kai kukaan voi kieltää kastamasta vedellä näitä, jotka ovat saaneet Pyhän Hengen niin kuin mekin?" 48. Ja hän käski kastaa heidät Jeesuksen Kristuksen nimessä. Sitten he pyysivät häntä viipymään siellä muutamia päiviä.
- Anonyymi
Pyhän Hengen vuodattaminen
Apt.2:
1.Kun helluntaipäivä oli tullut, he olivat kaikki yhdessä koolla.
2. Yhtäkkiä tuli taivaasta humaus, niin kuin olisi käynyt raju tuulenpuuska, ja se täytti koko huoneen, jossa he istuivat.
3. He näkivät ikään kuin tulisia kieliä, jotka jakautuivat ja laskeutuivat heidän itse kunkin päälle,
4. ja he täyttyivät kaikki Pyhällä Hengellä ja alkoivat puhua muilla kielillä sen mukaan, mitä Henki antoi heille puhuttavaksi.
5. Jerusalemissa asui juutalaisia, jumalaapelkääviä miehiä, kaikista kansoista, mitä taivaan alla on.
6. Kun tämä ääni kuului, koolle tuli paljon väkeä, ja ihmiset joutuivat ymmälle, sillä kukin kuuli puhuttavan omaa kieltään.
7. He olivat hämmästyksissään ja sanoivat ihmetellen: "Eivätkö nuo kaikki, jotka puhuvat, ole galilealaisia?
8. Kuinka me sitten kuulemme kukin omaa kieltämme, sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?
9. Me parthialaiset, meedialaiset ja eelamilaiset ja me, jotka asumme Mesopotamiassa, Juudeassa, Kappadokiassa, Pontoksessa ja Aasiassa(2),
10. Frygiassa, Pamfyliassa, Egyptissä ja Kyrenen puoleisen Libyan alueella, me täällä oleskelevat roomalaiset, juutalaiset ja käännynnäiset,
11. kreetalaiset ja arabialaiset - me kaikki kuulemme heidän puhuvan omalla kielellämme Jumalan suurista teoista."
12. He olivat kaikki hämmästyksissään eivätkä tienneet, mitä ajatella, ja he kyselivät toisiltaan: "Mitä tämä oikein on?" - Anonyymi
Juuri Korintossa Paavali kirjoitti sitä kirjettä Roomaan, jossa tunnustaa valehtelevansa tarvittaessa. Kuriiri vei sen kirjeen Roomaan. Mutta salasi sen Korintottolaisilta.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?
-92 ja Svenska Bibeln 1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan valheellinen eli epärehellinen.. "min lögnaktighet."
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare?- Anonyymi
ei tuossa puhuta, että Paavali valehtelisi. Huomaa sana JOS
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli kova valehtelemaan, se oli miehellä verissä, siksi hänestä tuli sen väkevän eksytyksen kirjoittaja sinne kirjoituksiin mukaan. Jonkunhan sekin homma piti tehdä.
Juudas oli apostoli, mutta hänellä oli erikoistehtävä.
Paavali oli apostoli, mutta hänellä oli erikoistehtävä. Lopun ajan rajun eksytyksen siemenien kirjoittaminen sinne totuuden sekaan.
Paavali ei ole oikea Karitsan apostoli, joita oli 12 kpl.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli kova valehtelemaan, se oli miehellä verissä, siksi hänestä tuli sen väkevän eksytyksen kirjoittaja sinne kirjoituksiin mukaan. Jonkunhan sekin homma piti tehdä.
Juudas oli apostoli, mutta hänellä oli erikoistehtävä.
Paavali oli apostoli, mutta hänellä oli erikoistehtävä. Lopun ajan rajun eksytyksen siemenien kirjoittaminen sinne totuuden sekaan.
Paavali ei ole oikea Karitsan apostoli, joita oli 12 kpl.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.Paavali ei valehdellut.
Mutta joku saa sinut ymmärtämään väärin.
Hengellinen ravinto
Hepr.5;
11. Tästä meillä on paljon sanottavaa, ja sitä on vaikea selittää, koska te olette käyneet hitaiksi kuulemaan.
12. Te, joiden olisi jo aika olla opettajia, olette taas sen tarpeessa, että teille opetetaan Jumalan sanan ensimmäisiä alkeita. Te olette maidon tarpeessa, ette vahvan ruoan.
13. Jokainen, jota vielä ruokitaan maidolla, on kokematon vanhurskauden sanassa, sillä hän on pikkulapsi.
14. Vahva ruoka taas on täysi-ikäisille, niille, joiden aistit ovat tottumuksesta harjaantuneet erottamaan hyvän ja pahan.
Fil.1:
9. Rukoilen myös, että teidän rakkautenne kasvaisi ja tieto ja kaikenlainen ymmärrys lisääntyisi,
10. niin että voisitte tutkia, mikä on parasta, ja olisitte puhtaita ja moitteettomia Kristuksen päivään saakka,
11. täynnä vanhurskauden hedelmää, jonka Jeesus Kristus saa aikaan Jumalan kunniaksi ja ylistykseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kas, kun tämä Paavalia pilkkaava, ei ole uskossa, hänen pääntieto tuottaa sitä lossolaliaansa.
- Anonyymi
Room. 8:
14. Kaikki, joita Jumalan Henki johtaa, ovat Jumalan lapsia.
15. Te ette ole saaneet orjuuden henkeä, joka saattaisi teidät jälleen pelon valtaan. Olette saaneet Hengen, joka antaa meille lapsen oikeuden, ja niin me huudamme: "Abba! Isä!"
16. Henki itse todistaa yhdessä meidän henkemme kanssa, että olemme Jumalan lapsia.
17. Mutta jos olemme lapsia, olemme myös perillisiä, Jumalan perillisiä yhdessä Kristuksen kanssa; jos kerran kärsimme yhdessä Kristuksen kanssa, pääsemme myös osallisiksi samasta kirkkaudesta kuin hän. - Anonyymi
Paavalin saama demoni oli King James -käännösen mukaan nimeltään
"The messenger of Satan"
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Paavalin valhella kirkastama totuus kihahtaa helposti päähän?
Room. 3:7
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?- Anonyymi
Paavalin uusi henkiopas "The messenger of Satan"
Paavalin saama demoni oli King James -käännösen mukaan nimeltään
"The messenger of Satan"
Saatanan viestintäalan erikoisasiantuntija.
Paavalille ja kuningas Saulille kävi ihan samalla tavalla
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
- Anonyymi
Jeesus jopa myrskyssä makasi veneessä.
- Anonyymi
Jeesus on taivaassa Isän Jumalan oikealla puolella ja on sieltä vasta ajallansa tuleva takaisin maan päälle.
Paavali ei ollut oikea apostoli, joiden kanssa Jeesus lupasi olla, kun he tottelevat hänen antamiaan käskyjä.
Paavali ei ollut Karitsan apostoli, oita oli 12 kpl.
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Paavalin opeilla mies tuli heitetyksi Saatanan haltuun kuritettavaksi koko lopun elämän ajaksi.
- Anonyymi
Vauvakastettujen sodoma-tohtoreiden elämän sisältö ja tarkoitus on rienata täällä vaikka se ei mitään auta.
Tämä on seuraus pakkovauvakasteesta.- Anonyymi
Useamman kerran kylvetetty on taas vauvojensa lumoissa
Se haluaa raiskata
Se onkin uudestikasteen seuraus
- Anonyymi
Vauvakasteessa maataan
- Anonyymi
Makuultaan vauva ottaa hyvin vastaan taivaan tavarat!
- Anonyymi
Ei mitään sellaista ole olemassakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään sellaista ole olemassakaan
Mutta uudestikastettu vihaa lapsena kastettuja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makuultaan vauva ottaa hyvin vastaan taivaan tavarat!
Vähän samaa toimintaa kuin nämä työttömät luuserit sakastin hämärässä.
Yhteiskunta ruokkii oven alta työnnellen pitsaa näille kirkkoisien urheille sotilaille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän samaa toimintaa kuin nämä työttömät luuserit sakastin hämärässä.
Yhteiskunta ruokkii oven alta työnnellen pitsaa näille kirkkoisien urheille sotilaille.sodomiitiikäkätys kitisee tuskaansa, kellarissa
ei tuollaista kukaan töihin ota,
Apostolit julistivat evankeljumia kansalle, heillä oli totuus sanassa seisominen totuuteen vyötettyinä ei tarkota sitä että kaatuisivat.
- Anonyymi
Kyllää se seisominen ja pystyssä pysyminen takoittaa fyysistä seisomista. Ei jotain mielentilaa.
2. Aik. 20:13
Koko Juudan kansa seisoi Herran edessä, myös naiset ja lapset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllää se seisominen ja pystyssä pysyminen takoittaa fyysistä seisomista. Ei jotain mielentilaa.
Koko Juudan kansa seisoi Herran edessä, myös naiset ja lapset.Ylivainion kaatotouhut oli Jumalan pilkkaa.
Koko Juudan kansa seisoi Herran edessä, myös naiset ja lapset. Anonyymi kirjoitti:
Ylivainion kaatotouhut oli Jumalan pilkkaa.
Koko Juudan kansa seisoi Herran edessä, myös naiset ja lapset.Ei vainio kaatanut kuulioitaan, kaatoi ihmisen heikous, kun henki kosketti ja parasi sairauden.
- Anonyymi
kotipaju2 kirjoitti:
Ei vainio kaatanut kuulioitaan, kaatoi ihmisen heikous, kun henki kosketti ja parasi sairauden.
Eihän Ylivainion avulla kaatuneista yksikään parantunut. Asiaa on kyllä tutkittu.
Anonyymi kirjoitti:
Eihän Ylivainion avulla kaatuneista yksikään parantunut. Asiaa on kyllä tutkittu.
Ylivainio ei itse parantanut ainuttaan ihmistä, jos niin olisi ollut hen on se joka vaikutta parantumisen, uskovan ihmisen välityksellä kellä on parantamisen armo lahja.
- Anonyymi
Jeesus varoitti kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Paavalin kaltaisista uusista profeetoista ja apostoleista.
Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
"Minä se olen, jota sinä vainoat"....- Anonyymi
Turha on sinun potkia "pistintä" vastaan.
Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani "pistin", Saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että "hän" läksis minusta.
Hän=persoona
Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä ja asettuu sinne asumaan.
Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa.
- Anonyymi
Koko Juudan kansa seisoi Herran edessä, myös naiset ja lapset.
Ef. 6:13
Ottakaa siis yllenne Jumalan taisteluvarustus, niin että kykenette pahan päivän tullen tekemään vastarintaa ja selviytymään taistelusta pystyssä pysyen.- Anonyymi
lahkolaisten tekemää eksytystä ja hurmostouhuja pitää vastustaa päättäväisesti ja ottaa niihin etäisyyttä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lahkolaisten tekemää eksytystä ja hurmostouhuja pitää vastustaa päättäväisesti ja ottaa niihin etäisyyttä
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Totta. Siksi sinun sönkötystäsi ei ymmärrä kukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Siksi sinun sönkötystäsi ei ymmärrä kukaan.
koitas piilottaa ip:si
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Siksi sinun sönkötystäsi ei ymmärrä kukaan.
Biblia 1776
1.Kor.14: 9 Niin myös te, jos te kielillä puhutte ja ette puhu selkiästi; kuinka se ymmärretään, mitä puhuttu on? Sillä te puhutte tuuleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Biblia 1776
1.Kor.14: 9 Niin myös te, jos te kielillä puhutte ja ette puhu selkiästi; kuinka se ymmärretään, mitä puhuttu on? Sillä te puhutte tuuleen.Ap. t. 2:8 "Ja kuinka me kukin kuulemme heidän puhuvan meidän omalla kielellämme, jossa me syntyneet olemme?
1. Kor. 14:10 "Maailmassa on, kuka tietää, kuinka monta eri kieltä, mutta ei ainoatakaan, jonka äänet eivät ole ymmärrettävissä."
- Anonyymi
Lahkoissa on varauduttu kaatamisessa mahdollisesti tapahtuviin tapaturmiin kiinniottajilla, joten ihmeparantaminen on melko turvallista touhua.
- Anonyymi
Suorilta jaloilta kundaliinilla ihmisen kaataminen selälleen kovalle lattialle sen tarkoitus on vahingoittaa ihmistä. Ja varmaan niin on tapahtunutkin. Ei niitä joka kerta olettu kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suorilta jaloilta kundaliinilla ihmisen kaataminen selälleen kovalle lattialle sen tarkoitus on vahingoittaa ihmistä. Ja varmaan niin on tapahtunutkin. Ei niitä joka kerta olettu kiinni.
Vauvakastettu lopeta höpöttäminen.
"Hullukin on viisas, kun on hiljaa!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vauvakastettu lopeta höpöttäminen.
"Hullukin on viisas, kun on hiljaa!"Uudestikastettu on taas vauvojensa lumoissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uudestikastettu on taas vauvojensa lumoissa
Paha lapsuuden trauma saa ihmisen vihaamaan Kristukselle kastettuja vauvoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha lapsuuden trauma saa ihmisen vihaamaan Kristukselle kastettuja vauvoja.
Saatana käski Herodeksen tapattamaan kaikki alle 2 v. poikalapset.
Saatana on edelleen vihan vallassa. Se sotii Kristuksen omaksi kastettuja lapsia vastaan.
Ilm. 12:17
Lohikäärmeen raivo yltyi, ja se lähti sotimaan naisen muita lapsia vastaan, niitä, jotka ovat uskollisia Jumalan käskyille ja Jeesuksen todistukselle.
- Anonyymi
Jeessu kuulemma kaataa omiaan kumoon, toisia suorastaan heittelee.
Syy, miksi Jeesus niin tekee uskovien mielestä, on jäänyt täydeksi mysteeriksi.- Anonyymi
Jeesus keilaa...?
- Anonyymi
Kukahan kaatumisen kokenut todistaisi siitä kaatumisestaan paremmin ja antaisi kunnon selonteon kokemuksestaan.
Yleensä he kertovat vain sen, että Jumala kaatoi. Kukaan ei ole koskaan kertonut syytä siihen, miksi Jumala hänet kaatoi. Mihin Jumala tarvitsi sen kaatamisen? Mitä tarkoitusta se palveli?
Sanoiko hän, että minä olen Herra sinun Jumalasi? Vai mistä kokija tiesi, että kaataja oli nimenomaan Jumala?- Anonyymi
Erikoinen ajatus, jos Jumala tönii kumoon pelastamiaan ihmisiä. Mitä sellaisesta Jumalasta pitäisi ajatella?
Ihminen voi kyllä Jumalan voimaan reagoida, vastata, monin eri tavoin, joku ehkä kaatumallakin. Tämä on oma näkemykseni. Iso osa siis kaatuilee itse, omien reaktioittensa seurauksena. Osan tuuppaa kumoon henkivallat. Osan tuuppaa kumoon ne kaatajapapit. Jotkut ovat tunnustaneet kaatavansa itse itsensä, koska niin odotetaan tapahtuvan rukousjonossa.
Raamatussa Jeesus ei koskaan kaatanut ketään parantaessaan jonkun. Jos hän kaatoi jonkun, niin antakaa sitten Raamatunkohta, missä niin tapahtui. Kaikki on käsketty koettelemaan Raamatulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erikoinen ajatus, jos Jumala tönii kumoon pelastamiaan ihmisiä. Mitä sellaisesta Jumalasta pitäisi ajatella?
Ihminen voi kyllä Jumalan voimaan reagoida, vastata, monin eri tavoin, joku ehkä kaatumallakin. Tämä on oma näkemykseni. Iso osa siis kaatuilee itse, omien reaktioittensa seurauksena. Osan tuuppaa kumoon henkivallat. Osan tuuppaa kumoon ne kaatajapapit. Jotkut ovat tunnustaneet kaatavansa itse itsensä, koska niin odotetaan tapahtuvan rukousjonossa.
Raamatussa Jeesus ei koskaan kaatanut ketään parantaessaan jonkun. Jos hän kaatoi jonkun, niin antakaa sitten Raamatunkohta, missä niin tapahtui. Kaikki on käsketty koettelemaan Raamatulla.Suomi24 on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.
- Anonyymi
Omituista kuinka sinä valhetta pahuutta täynnä oleva luterilainen valhejuutalainen esiinnyt Raamatun opettaja!
- Anonyymi
Jokaista jonka Jumala ottaa lapsekseen hän lyö.
Totuus rationaalinen ei ole Jumalan lasten vahvuus vaan he tuovat uuden uskon aineksia.
Uskon Totuus on Jumalan lasten oikeus.
Ne joilla on rationaalinen Totuus seisoo kupeet vyötettynä. Eivätkä pahemmin kaatuile.
Esim. Krishnan avatarit ovat tuoneet paljon teoksia joissa on uskon totuutta. Toki myös hyvin kätkettyjä tiedon aarteita. Ei ole Totuus ja viisaus aina tärkeimmät vaan uskollisuus, viattomuus, puhdas usko jne.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61236Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621051