Tänään on päivälleen 60 vuotta JFKn kuolemasta 22.11.1963

Kennedyn murha oli NATOn tai NASAn tilaama ja murhan suoritti autonkuljettaja Greer ampuessaan vasemmalla kädellä taaksepäin räjähtävän luodin kennedyn päähän.
Oswald oli syytön uhri joka lavastettiin syylliseksi rikokseen.
Sytytän tänään kynttilän viattomien JFKn ja Oswaldin muistoksi.

14

383

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Amen!

• Anonyymi

Voiko typerämpää aloitusta olla?

• Anonyymi

Oswald joutui mullilauman raivon kohteeksi Dallasin poliisiasemalla

• Anonyymi

Oswald: "Olen täällä pääasiassa haastattelujen vuoksi."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oswald: "Olen täällä pääasiassa haastattelujen vuoksi."

Kuoliko Oswald edes oikeasti, vai oliko kyseessä teatteri?

• Anonyymi

Miksi NASA haluaisi ampua miehen joka antoi heille avaimet ja rahat Kuumatkaan?

• Anonyymi

NASA:n ottamat avaruuskuvat paljastivat Maan olevan lätty. NASA halusi peitellä tätä ja JFK taasen paljastaa totuuden ja siksi NASA päätyi ampumaan JFK:n.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

NASA:n ottamat avaruuskuvat paljastivat Maan olevan lätty. NASA halusi peitellä tätä ja JFK taasen paljastaa totuuden ja siksi NASA päätyi ampumaan JFK:n.

Kenedin tarkoitus olisi ollut myöhemmin paljastaa että maa on litteä. Kuumatkat päätettiin kenedin kuoleman jälkeen lavastaa jotta kansalaiset pysyisivät pallomaa uskossaan.

• Anonyymi

Minä taasen olen varma jotta Vikin peijjooni on ampumisen suorittanut sillä hänhän on todistetusti kehuskellut palstalla olevansa huipputarkka ampuja ja eikös tuolla Vikillä ole niin paljon jo tuota ikääkin jotta hän on nuorena jonttina ollut asialla.

Persekärpänen kyllä tietää !

• Anonyymi

Viki ei osu latoon edes ampuessaan silloin kun seisoo siellä sisällä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viki ei osu latoon edes ampuessaan silloin kun seisoo siellä sisällä.

Kyllä osuu sillä ladossa on ainakin yksi reikä josta luoti pääsee ulostautumaan ladosta osuen sitten jollakin todennaisuudella viidenkilometrin etäisyydellä olevaan ladon kattoon.

Taas Viki osoitti olevansa tarkka-ampuja kun osui nuin pienestä reikelistä viidenkilometrin etäisyydessä olevaan ladon kattoon. Ei meinaan onnistu tuollainen osuma joka jantterilta vaan siihen tarvitaan Vikin tarkkuusammuntaa.

• Anonyymi

Edes murhaa tutkineen komitean jäsenet eivät olleet vakuuttuneita L.H.Oswaldin syyllisyydestä. USA ei halua tutkimuksia asiasta. Todistajat tapettiin heti kättelyssä.
      Ase, jolla Oswaldin väitettiin ampuneen JFKn ei edes ollut se ase, minkä Oswald oli ostanut ja mitä pidettiin todisteena Oswaldin osuudesta. Hän ei ollut edes hyvä ampuja ja suurelta etäisyydeltä liikkuvaan kohteeseen osuminen vaatii todellista ammattitaitoa.
      Ampujia sanotaan olleen ainakin kahdessa suunnassa. Jostain syystä mitään ei oikeasti haluttu tutkia.

• Anonyymi

Tapettiinko LHO todellakin?

Teatteria.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      121
      7515
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      660
      4874
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3194
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1327
    5. 50
      1325
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      93
      1214
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      159
      1156
    8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      55
      983
    9. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      17
      892
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      873
    Aihe