Mutta venäjä murhaa ihmisiä laittomasti saa olla ja se hyväksytään terveisin suomi24foorumi.
Hassua että r-y-s-s-ä sanaa ei saa olla
5
354
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010010240.html
Jotain tuolle olisi tehtävä ettemme ole ryysyjen maata pian. Nyt on aika juuri nyt tehdä kaikkemme että saamme olla vapaita suomalaisia. Äänestyskopissa voi vaikuttaa jo pian siihen asiaan. EI VIHER VASEMISTON SUUNTAAN!!!- Anonyymi
Eikä persujen suuntaan, siellä niitä anoturtiaisia sikiää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä persujen suuntaan, siellä niitä anoturtiaisia sikiää.
ano turtiainen on siis itse rysssä ja vain venäjän puolesta toimii. Persuja kun äänestää niin suomi on turvallisempi maa elää.
- Anonyymi
Silloin kun oli Neuvostoliitto, niin tietenkin se ei ollut Venäjä ja kansalaiset olivat neuvostoliittolaisia.
Ihmiset olivat siis neukkuja eikä se ollut heistä huono nimitys.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503884
- 1053435
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342841Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262498- 201889
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51849- 1861777
- 311621
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3871468Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91258