Pakolaisongelman synty ja vaikutus EUhun

Anonyymi-ap

2000-luvun historia on varsin sotaisaa. Rauhan vuosia ei juurikaan ole ja kummastelen median kyvyttömyyttä hahmottaa kokonaisuuksia syy- ja seuraussuhteiden suhteen.

NATOn jäsenmaat ovat käyneet 2000-luvulla hyökkäyssotia 20 vuoden ajan mikä on johtanut terrorismin nousuun ja valtaisiin pakolaisongelmiin. Näiden sotien tuloksena sadat tuhannet siviilit ovat saaneet surmansa eikä asialla ole mieltänne juuri vaivattu kun media on keskittynyt enemmänkin puolustelemaan NATOn jäsenmaiden toimia vähääkään välittämättä hirvittävistä katastrofeista mitä sotaliitto on kyennyt luomaan. Me voimme nähdä tästä vain jäävuoren huipun pakolaisuutena, joka on yltänyt Suomeen saakka.

USAlla on norsun muisti eikä se jätä puuhiaan kesken. Kylmän sodan jälkeen NLn ja sen seuraajan heikentäminen ja lopullinen lyöminen on ollut USAn ulkopolitiikan kulmakiviä. Likaisen työn tekijä CIA ei edes kiellä tekemisiään, mutta siitä meillä media vaikenee. USAn toimien toimien vuoksi Eurooppa on ajautunut uuteen sotaan, josta voi kehkeytyä vielä suurempikin mittelö mikä ei tietäsi liittolaissuhteiden vuoksi mitään hyvää Suomelle. Vaikuttaa siltä, että kaivamme itse verta kärsästämme hylättyämme terveen maalaisjärjen. Jo vähän tuhmempikin ymmärtää, että elämme sellaisia aikoja joita tervejärkiset eivät koskaan olisi halunneet Suomen enää kokevan. Onkohan valtiojohtomme ja poliitikkomme nyt tyytyväisiä puuhasteluidensa tuloksiin? Voisimmeko kenties vielä huonommin tehdä jotain? Eikö rauhanomainen elo tyydyttänytkään meitä kun halusimme asemoida itsemme osalliseksi kaikkiin tuleviin sotiin NATOn jäsenenä? Nato on tarjonnut sotatakuun jäsenilleen ja meille ei suoda vapaamatkustajan roolia.

Valitettavasti tämä kansamme tulevaisuuden vaarantaminen ei jää pelkästään siihen, että olemme jatkuvasti tulevaisuudessa kaikkien sotien osapuolena jollain asteella vaan olemme näillä valinnoilla tehokkaasti itse tuhoamassa talouttamme ja elintasoamme.

Mitenköhän tämä on nyt mennyt niin kuin omasta mielestä jos asioita ajatellaan kokonaisuutena?

Tämä ei pääty hyvin. Toivotaan vaan, että Suomea ei tarvitse mainita erikseen joskus.

Suomi olisi ansainnut parempaa. Saatanan tunarit.

3

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      NATOn eurooppalaiset jäsenmaat ovat käyttäneet näihin USAn järjestämiin sotiin sen 2000 miljardia euroa. Palkaksi EU on saanut miljoonia pakolaisia ja terrorismia.
      Mutta siitä keskustelu ei kuulu agendaan.

    • Anonyymi

      Valitsemalla USAn olemme lännen puolella. Pelkästää se oikeuttaa meidät toimimaan haluamallamme tavalla eikä silloin tarvitse kysyä keneltäkään mitään.

    • Anonyymi

      Jos olisi edes sitä kykyä toimia järkevästi, mutta kun tunarit on kokkina sopassa niin karvaalta tulee soppa maistumaan.

      Juuri tuo kokonaisuuden hahmottaminen puuttuu tämän hetken päättäjiltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe