Annan vakuudellisia ja vakuudettomia lainoja 5 000 - 10 000 000 euron välillä. Jos haluat lainaa ja sinulla on huono luotto, ei hätää ota minuun yhteyttä sähköpostitse: [email protected]
Annan vakuudellisia ja vakuudettomia lainoja
Anonyymi-ap
3
555
Vastaukset
- Anonyymi
Minulla on 4500 euron velka mennyt juuri ulosottoon. Koetin saada sovittua maksamisen, olisin pystynyt lyhentämään 100€ / kk mutta Lowell vaati 200€/ kk.
Minulle tuli maksuhäiriömerkintä. Ikinä ennen ei tällaista ole ollut. Tuo velka on ns. terveystili eli ei mikään huvinvuoksi otettu.
Joinakin kuukausina pystyisin myös lyhentämään isommalla summalla, mutta en joka kk. Olisiko tähän mahdollista saada apu!? - Anonyymi
Ja ilman etumaksuja tietenkin?
- Anonyymi
Minulla ei ole koskaan ollut tällaista tilannetta.En siis tiedä mitä tarkoitat etumaksulla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512